Top 10 rumimmat naisten nimet
Kommentit (723)
Niila on kamala, tulee mieleen neula.
Tellervo, Irmeli, Impi, Lempi, Ulpukka, Ursula nyt ainaki
Sitten myös Lulu, Luna, Nita, Saga jne.. Sopivia nimiä koirille, ei ihmisille
Kaikki väkisin väännetyt wt-nimet kuten esim. Jannica, Jessica, Jadessa.
Myös kaikki miesten nimestä väännetyt nimet. Vanhemmat todennäkösesti ollut pettyneitä kun toivoivat poikaa ja saivat tytön. Petriina, Akuliina,
Kaikki luontoon viittaavat nimet kuten Suvi, Halla, Tuuli, Meri, Tuovi
Myös Annika (Ansku), Johanna (Jossu), Jasmiina (Jassu), nimet on kamalia, varsinki nuiden lyhenteiden takia.
Santra on nätti ja kauniin tytön nimi!
Marina, Marika, Marita, Saara, Pieta, Inga, Helvi, Auri, Taina, Tuovi, Ruut, Seija.
Vierailija kirjoitti:
Niila on kamala, tulee mieleen neula.
Kuin myös Neela , ruma nimi.
Jutta, Sanna, Santa, Raija, Pirkko, Pirjo
Tuire, Mervi, Pirita, Mirva, Rebekka, Sari, Jessica, Janette, Janika, Ulpu, Pipsa.
Tuula
Pirjo
Seija
Sanna
Nana
Nelli
Neela
Pia
Pirkko
Sisko
Kiia
Katja
Vierailija kirjoitti:
Yleensä varmaan johtuu tuo nimi-inho siitä, kun tuntee jonkun sen nimisen kenestä ei ihmisenä pidä.
No niinpä. Kaikki tuntemani Niinat on keskimääräistä kauniimpia, joten Kaikki Niinat on kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä varmaan johtuu tuo nimi-inho siitä, kun tuntee jonkun sen nimisen kenestä ei ihmisenä pidä.
No niinpä. Kaikki tuntemani Niinat on keskimääräistä kauniimpia, joten Kaikki Niinat on kauniita.
Minä taas tunnen monta vähemmän kaunista Nina. Itse asiassa yksikään heistä ei ole kaunis.
Olen alkanut tykätä Päivi nimestä. Outoa. Aikaisemmin karsastin sitä, mutta kun Päivejä ei nykyään enää niin paljon tule joka paikassa vastaan niin nimi on alkanut kuulostaa eksoottiselta. Siinä on sellaista hyväntuulista pehmeyttä, rentoutta.
Ja olen tavannut Päivin, joka on kyllä kerrassan kiltti ja kultainen. Olisikohan sama kuin tuolla aikaisemmin jollain.
No ei kyllä ollut vielä lähelläkään kaikkia, jos halutaan kaikki listata niin tehdään se Top 10 lista suosikeista vielä ja sit vaikka Top 10 neutraaleimmat