Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitkiä kiusataan koulussa?

Vierailija
02.02.2018 |

Ovatko lyhyet kateellisia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että puhut tytöistä. Koulupoikana eivät tumpit tulleet nenälle hyppimään. 15v/183cm.

Vierailija
2/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että puhut tytöistä. Koulupoikana eivät tumpit tulleet nenälle hyppimään. 15v/183cm.

Kyllä poikiakin usein kiusataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kateus suurin syy on. Tytöt tykkäävät pitkistä pojista ja pidemmät pojat pidemmistä tytöistä.

Vierailija
4/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä ikinä kuullu, että pitkiä kiusattais. Pojat saattaa ehkä jossain yläasteella nälviä itseään pitempiä tyttöjä, koska se syö heidän ”maskuliinisuuttaan”.

Vierailija
5/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla pitkät oli kyllä aina kaikista "cooleimpia" ja suosituimpia.

Vierailija
6/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se kateus suurin syy on. Tytöt tykkäävät pitkistä pojista ja pidemmät pojat pidemmistä tytöistä.

On on. Siksi isot pojat kiusaavat pienempiä koska ovat kateellisia! eiku...

Vierailija
7/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Maryam Razavia kiusattiin pituuden takia. Veikkaan kyllä että se oli pääasiassa kateutta.

Vierailija
8/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Maryam Razavia kiusattiin pituuden takia. Veikkaan kyllä että se oli pääasiassa kateutta.

Eiköhän se kateus johtunut kauneudesta ei pituudesta. Kiusaajat ovat sillä tavalla ovelia että kiusaavat sillä minkä luulevat olevan kohteen epävarmuuksia ja yleensä tytöt kasvavat poikia nopeammin ja kokevat epävarmuutta omasta pituudestaan . 

Vierailija
9/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti edustaa juuri sitä äärimuotoista kiusaamista. Kiusatulle on jo ihan tarpeeksi että on tullut kiusatuksi mutta vielä pahempaa on tuo että pahaa kokemusta yritetään vielä jälkikäteen vähätellä ja mitätöidä.

Vierailija
10/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tosiaan tajusin, että suurin osa mua kiusanneista pojista oli tosiaan aika lyhyitä. Vaikea kyllä kuvitella sitä syyksi, että olin heitä pitempi. Olin kai muuten vaan nolo ja ärsyttävä tai jotain.

Vierailija
11/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti edustaa juuri sitä äärimuotoista kiusaamista. Kiusatulle on jo ihan tarpeeksi että on tullut kiusatuksi mutta vielä pahempaa on tuo että pahaa kokemusta yritetään vielä jälkikäteen vähätellä ja mitätöidä.

Sarkasmia? 

Ikinä edes kuullut että pitkiä olisi kiusattu, typerään provoon typerä vastaus

Vierailija
12/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan koulukiusattujen joukossa ovat olleet yliedustettuina toisaalta pienet ja ylipainoiset mutta toisaalta taas myöskin poikkeuksellisen hyvännäköiset yksilöt.

Vierailija
13/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan koulukiusattujen joukossa ovat olleet yliedustettuina toisaalta pienet ja ylipainoiset mutta toisaalta taas myöskin poikkeuksellisen hyvännäköiset yksilöt.

Mihin perustuu? Eiköhän yleensä ole se suositut kiusaa ei suosittuja tai pelottava/ iso kokoinen kiusaa pelkäävää/ pientä, siroa

Vierailija
14/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustuu? Eiköhän yleensä ole se suositut kiusaa ei suosittuja tai pelottava/ iso kokoinen kiusaa pelkäävää/ pientä, siroa

No riippuu siitä miten se suosio mitataan.

Vierailija
15/15 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tosiaan tajusin, että suurin osa mua kiusanneista pojista oli tosiaan aika lyhyitä. Vaikea kyllä kuvitella sitä syyksi, että olin heitä pitempi. Olin kai muuten vaan nolo ja ärsyttävä tai jotain.

Yleensä kiusaajat kiusaavat niitä jotka ovat erinäköisiä kuin he itse ja yrittävät sillä boostata omaa ulkonäköään.