Miksi Cheek on leuka pystyssä joka kuvassa?
Kommentit (28)
Jos sä oisit mä
ois sullaki
leuka pystyssä
räpättitätäräppätipää
mut sull on
vatipää jota täristää räpätitää
Ehkä sillä on alkava kaksoisleuka. Veljen vaimolla on ja sekin katselee kattoon.
Sillä keinoa saa aataminomenan paremmin esiin, ettei luultaisi tytöksi!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä on alkava kaksoisleuka. Veljen vaimolla on ja sekin katselee kattoon.
Sama tuli mieleeni. Itsekin joskus työnnän päätä eteen, jotta orastava kaksoisleuka ei erottuisi.
Vanha kikka peitellä kaksoisleukaa. No kiikin kohdalla varmaan sitä ylimielisyyttä? En hyvällä tahdollakaan tajua giigin suosiota? Jätkä on aika huono laulaja, sanotukset on pinnallista shaibaa ja olemus kuin jostain kokoomuksen muotilehdestä.
Toni virtasta olen alkanut arvostaa sanoittajana ja muusikkona. En aluksi pahemmin kuunnellut kun punkrock ei ole mun juttu. Oikeastaan yllättävän hyvä kun jonkin verran on kuullut. Suomalaisesta musiikista pitää aika hakemalla hakea sellaiset missä on edes jotain kehuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kikka peitellä kaksoisleukaa. No kiikin kohdalla varmaan sitä ylimielisyyttä? En hyvällä tahdollakaan tajua giigin suosiota? Jätkä on aika huono laulaja, sanotukset on pinnallista shaibaa ja olemus kuin jostain kokoomuksen muotilehdestä.
Toni virtasta olen alkanut arvostaa sanoittajana ja muusikkona. En aluksi pahemmin kuunnellut kun punkrock ei ole mun juttu. Oikeastaan yllättävän hyvä kun jonkin verran on kuullut. Suomalaisesta musiikista pitää aika hakemalla hakea sellaiset missä on edes jotain kehuttavaa.
Suomessa on paljon hyviä bändejä muttei ne listoilla keiku.
Se on se JOKAIKISEN räppärin (salaa epäitsevarma) naurettava itsevarma ylenkatsova poseeraus.
Cheek ei ole tainnut tajuta, että sen laatikkopää ja leuka näyttävät vieläkin huvittammilta tuossa asennossa...
Ei todellakaan ole aina leuka pystyssä. (Laittakaan Googlen kuvahakuun Cheek.) Eikä ole kaksoisleukaa näkyvässä niissäkään kuvissa, joissa on katse ihan maassa.
Ylenkatsova.