Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä ukkomiehelle joka ei saa erästä nuorta naista mielestä

Vierailija
02.02.2018 |

Pää ihan sekaisin. Mahasta ottaa. Ei ole tällaista ollut koskaan. Perkeleleen perkele.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä palsta itsessään hakkaa terveestä miehestä naishalut pihalle.

Ymmärrän sua, koska kävin yliksellä. En ennen vihannut miehiä, nykyään... sanotaan vaikka niin että olisin onnellinen jos olisin kiinnostunut naisista. :D

Vierailija
22/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa vaan elää omaa elämää siten et tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänessä on niin ihmeellistä? Onko vain ulkonäköön ihastumista vai jotain syvällisempää?

Vierailija
24/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänessä on niin ihmeellistä? Onko vain ulkonäköön ihastumista vai jotain syvällisempää?

Ainoa määrittävä tekijä on ilmeisesti "nuori", jonka ap tähän provoonsa luonnollisesti ja ennalta avattavasti kynäili. Jos tilanne olisi todellinen, kannattaisi miettiä draaman kaari loppuun asti. Jos nainen on työpaikalla, on mahdollisuus munata itsensä oikein kunnolla ja menettää kaikkien työkavereiden kunnioituksen, jos ja kun naista ei kiinnosta. Jos kiinnostaa, siitä sit myymään omakotitaloa ja laittamaan vaimon kanssa lusikoita jakoon. Kun tähän asti vaimosi on hoitanut kaikki lapsiin liittyvät asiat, huomaat yhtäkkiä että joka toinen viikko sinäkin joudut tekemään jotain lasten eteen. Nuorikkosi on nyrpeänä joutuessaan uusperheeseen. Jatkossa joko hän rupeaa pettämään sinua jonkun kanssa jolla vielä seisoo, tai vaihtoehtoisesti on pieniin päin, jolloin saat aloittaa vaipparumban alusta, juuri kun se oli lopusuoralla / alkoi helpottaa. Vaimosi hommaa pian itselleen sängynlämmittäjän ja nauttii elämästään kun sinä vaihdat vaippaa pukluntuoksuisen ja 10 kg painavamman "nuorikkosi" kanssa.

Vierailija
25/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, jos sun tyttöäsi miettis koko ajan joku vanha pervo. Sellainen sä olet nuorten mielestä.

Juuri näin sanoi oma kaunis 20-vuotias tyttäreni, kun ukkomiehet kuolas sen perään.  Rasittava vanha pervo. ( Juu, 30-vuotias!)

Vierailija
26/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 50v miehen, jolla 20v tytär. Jostain syystä tämä mies on muutaman tyttärensä ystävän fb-kaveri. Nämä tytöt postaavat todella vähäpukeisia kuvia joita tämä mies sitten tallentaa ja käyttää niitä kun hoitelee itseään käsin. En edes tajua miksi kertoi tämän minulle mutta minusta niin oksettavaa että lopetin omalta puoleltani kaiken yhteydenpidon.

Vierailija
27/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iän kriisi. Kyllä se siitä. Mieti miten kertoisit lapsilles erosta. Ja tosiaan sitä miltä isästä tuntuu jos omaa tytärtä vaanii joku oman ikäinen keski-iän kriisissään piehtaroiva ukko.

Miks aina puhutaan keski-iän KRIISISTÄ? Väärin ajateltu! Kyse on keski-iän uudesta mahdollisuudesta, heräämisestä! Sitä tajuaa, että elämä vois olla kivaakin, eikä aina sitä samaa vanhaa paskaa, kun vaan antaa palaa. Seurauksia ei pidä murehtia etukäteen, niille voi nauraa sitten jälkeenpäin. Oikealla asenteella varustettua ihmistä ei pysäytä tai hetkauta mikään muu kuin kuolema, ja kun se sattuu kohdalle, ei millään ole enää mitään väliä, joten so what?

Vierailija
28/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso ikäero sitten on? Kuinka usein olette tavanneet ja onko nainen kiinnostunut sinusta?

Vierailija
29/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäero?

Vierailija
30/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää ihan sekaisin. Mahasta ottaa. Ei ole tällaista ollut koskaan. Perkeleleen perkele.

Ihanan tuntuinen viesti! Ajattelisipa joku minustakin samalla tapaa! Kuinka paljon ap tiedät naisesta?

Vierailija
31/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuomita AP:TA

Olisi kiva kuulla ikäerosta yms

Vierailija
32/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä oikeasti ole nuorempi, vain hyvin säilynyt. Saatan olla pari vuotta vanhempikin. Tule juttelemaan vain! Mutta niin, ettei mieheni tai kukaan huomaa.

Vierailija
33/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parisuhteesi ei taida olla kovin ihmeellisessä kunnossa? Aina voi unelmoida, se ei vahingoita ketään vaikka olisi kuinka naimisissa. Minäkin olen varattu ja ihastunut toiseen mieheen, ukkomieheen, mutta olen ollut 20 vuoden parisuhteeni aikana ennenkin ihastunut ja se ei ole johtanut mihinkään. Tuskin siis tämäkään, mutta jos ihastus saa minussa aikaan mm. halua parantaa ulkonäköäni liikunnalla ja paremmalla ruokavaliolla, niin se on hyvä varmasti kaikille.

Vierailija
34/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Paljastan että olen 57 ja nainen 25.

Vierailija
35/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdoton yhtälö. tutustu häneen tarkemmin jos synkkaa

Vierailija
36/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa, kyllä se ohi menee.

Vierailija
37/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä parhaasi. Ei seikäero aina ole este.

Vierailija
38/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu. Vanha kurppa taas haaveilee mun ikäsestä. Mikä siinä on niin älyttömän vaikeaa tajuta, että teille fossiileille kuuluu fossiilinaiset.

Vierailija
39/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin sun täytyis nyt poistaa, ehkä ajatukset on helpoin vaihtoehto.

Vierailija
40/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavassa tilanteessa, tosin sinkkuna. Nuoren kauniin naisenhan ei paljoakaan tarvi tehdä, kun on vanha ukko ihan sykkyrällä. Jo pelkkä seurassa oleminen ja seuraan hakeutuminen riittää aiheuttamaan näitä harhoja omassa päässä. Itse onneksi pääsin siitä ihan itse vitkuttelemalla, koska en epävarmuuttani uskaltanut tehdä mitään ja sitten kun viimein uskalsin, paljastuikin ettei neitosen suunnalta sitä kiinnostusta juuri ollutkaan. Johan tuntui idiootilta olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan