Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++EX-Haahut--VIIKKO 16+++

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi visakoivulle isot pahoittelut, että taaskin piti käydä noin onnettomasti.Voimia teidän koko perheelle. :´´´(

Joanna; mites on mennyt?Sulla oli propleemeja verenpaineiden kanssa.Koetat ottaa nyt löysäillen , eihän ole kuin kaksi vaivaista viikkoa enää...

Neronjalle; Onnea hyvästä rakenneultrasta<3 ihanaa jos osaat jo heittää vähän naatiskelun puolelle.

femmamamma; kiva että sykkeet puksutti hyvin ja onnea tulevaan ultraan.

WBM; voi mahoton miten sullekkin viikkoja kertyy<3, AIVAN IHANAA!!!

pikkuhiljaa sitten tavaroita laittelemaan vaan rohkeesti <3

masunasullekkin moit!

sartsu; mullakin käy ompelukoneen kanssa aina noin, sillä mun onkin nykyään niin huono aloittaa mitään kun en sitten osaa kesken lopettaa..

ON; tänään neuvolassa poikettuna

rr 128/80

paino edelleen +--0/Vkossa

kohdun pohja 35

pisu puhdas

sykkeet 150

ja pää alaspäin ja alhaalla.

oma olotila edelleen erinomainen,leivottu pakkanen täyteen pullaa ym.herkkuja nyt jos keskittyisi ruuan laittoon pakkaseen, on isinkin kivempi olla katraan kanssa kotona kun voi ottaa pakkasesta sitten suoraan.Mitä te muut masukkaat meinaatte vappuna tehdä, onko teillä rituaaleja tai mitä syötte yleensä??Ajattelin vaan saisko teiltä uusia virikkeitä vappupöytään ;)

jaapa jaa, nyt lähden kaupungille ostamaan lapsen kaverin synttärilahjaa ja jos löytyisi jotain kivaa itsellekkin..Mun tekisi ihan hirveesti mieli ostella kevät/kesävaatteita ja ALUSVAATTEITA!! jotain pieniä ja pitsisiä ja kauniita..Mutta eiköhän ne kannata ostaa sitten kun näkee minkälainen kroppa sieltä muutaman viikon jälkeen paljastuu ;)

kevätterveisin petju 37+

Vierailija
22/55 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KK: minulle on aina lääkäri sanonut,että mieluummin paikallisia lääkkeitä eli nenäsumut ja silmätipat,kuin antihistamiini,ja lääkäriltä kun saa reseptin niin eiköhän ne tiiä.Ja pakkohan se on ottaa kun oireita kuitenkin on,mulla kyl yleensä" raskaus-keväät " on helpompia.Ja toi sartsun mainitsema Atarax on jostain syystä luokiteltu sellaseks vaarattomaksi jota kirjoitetaan reseptillä,zyrtecii en saanu reseptille,mutta ei ne tosiaan mulle juuri autakkaan.

Petjuska: jokos sä tuolla Yahoolla hyörit?kantsii tulla sinne ;) ihanasti viikkoja sulla :) eilen tapasin yhden tutun jolla kanssa viikot 37 ja kyllä se niin kivalle tuntui et heillä kohta vauva.Ja tänään neuvolassa näin niin niin pienen ihmisen,että sydän viimein suli ja todettava se oli että ON NE NIIIIIIN ihanii.Onko sulla käynnistysaika valmiina?

Neronja&muutkin:KIITOS KIITOS onnitteluista.heh,minäkö tarviin paljon tukea raskauteen...eeeeen kai :S Paniikki-Pirkon voisi kyllä mieluusit jo jättää jälkeensä,meinasinkin tänään aloittaa keskustelun " Milloin olet uskaltanut huokaista?" ehkä Yahoolla kuulustelen sitte.

Niin ja kuten neronjakin,vastaan kun kysytään että teillekkö on vauva tulossa,että " katsotaan nyt" vaikka mä ajattelen että se pelko varmaan helpottaa sitten kunnolla kun tuntee liikkeitä.

Liikkeistä puheen ollen,kun tulin hakemasta tyttöö kerhosta tänään ja laitoin pikku jässikän päikyille ja itsekkin menin,niin silloin se tapahtui:Ihan takuu varma POTKU,niin napakasti mossahti kohdun seinämään ettei voinu muuta ku sanoo että kiitos kulta :) olihan hän neuvolassakin päässyt pakoon dopleria että kyl hän aivan selkeesti kykenee liikkumaan,ja odotellaan ny että kasvaa vähän isommaksi et jaksais alkaa pitää niitä " opiskelija bileitä" yksiössään

Niin ja tosiaan rekrytoikaa vaan Yahoolle lisää jengiä,siel on mukava näkövinkkeli kun on vauvallista,alku ja loppupään odottajaa,huomattavasti laajempi skaalaus kuin normi listoilla.

Mut nyt syömään,illan suussa mut ja nasu on kutsuttu taaperopiiriin yhden mammakaverin äippäloman alun kunniakis,sinne tulee noita noin 2vee tyyppejä muutama,ja pari masumammaa.Nyt on hyvä mennä kun oli kiva neuvolakäynti.ja edelleen mä olen niin onnellinen että terkka on niin ymmärtäväinen.

Femmis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä femmis! Mahtavaa, että sykkeet löytyi ja töytäisyäkin tuli :) Nyt sun paniikki on poistettu ainakin joksikin aikaa (kunnes alkaat taas panikoimaan :)) Ei toki, panikoida saa, jos ei muuta voi ja me ollaan oikein sopivia ottamaan vastaan.

Iloinen asia, että wbm:lläkin kaikki hyvin raskaudessa :)

Ja petjukin ilmoitteli ittestään. On tuo kumma juttu, että sulla ei tuo paino nouse :O Mutta ei kai tuo haittane, jos kaikki kerran ok. Täältä vois tosin irrottaa muutaman kilon sinnekin. Noista vappusuunnitelmista: jos miehen poika on ollut meillä, on yleensä käyty vapputorilla. Syömisiä ei sen kummemmin olla mietitty. Nyt mua huvittais mahdottomasti mennä kattomaan yhtä bändiä semmoseen yökerhoon, mutta olen vielä kahden vaiheilla, viittinkö mennä sinne tönittäväksi. Tupakansavua ei pitäisi kauheesti olla, kun on erillinen tupakointitila siellä. Sisko jo vähän lupautui mun kanssa tulemaan.

Toivottavasti kerttukasperi ja muut allergiset saavat jotakin helpotusta tähän kevääseen. Itselläni on nenä tukossa vain sen aikaa kun noi tiet pölyää, eli en ole allerginen muuten.

Se olis sitte niin kuin viimeinen vuosilomapäivä ja huomenna on elämäni ensimmäinen äitiyslomapäivä! Kävin ostamassa äsken mammasukkahousut, kun välillä tekee mieli pitää hamettakin. Enpä olisi uskonut maksavani sukkahousuista 16 ¿... Tavallisia sukkiksia kokeilin pukea tuossa viime viikolla, mutta eihän siitä mitään tullu, kiristi joka puolelta niin pirullisesti.

Mauku 34+4

Vierailija
24/55 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin Pirkasta...Mutta käytännössä testattu ja hyväksi havaittu.Kuten siis olemme huomanneet äitiysmallin sukkikset on kalliita,ja jos ne vielä saa heti rikki *nimimerkillä mämmikoura* ;) niin jopa vain ottaa pattiin.Kantsii siis ostaa haarakiilalla varustetut sellaset,joissa ei ole kantavahvikkeita ja pukee ne takaperin päälle!Siis se haarakiila eteen,antaa mahalle mukavasti tilaa.Ja kannattaa ottaa hiukan isommat kuin normaalikoko.Tulee kyllä aika paljon halvemmaksi ja kuitenkin on ihan mukavat.

Käytiin tossa esikon kanssa kaupungilla,kun piti parille kaverille hakee synttärilahjoja.Mä eksyin taas kangaskauppaan...No,yhden trikoon vaan ostin,et en kamalasti törsäillyt.Saa taas suristella kaikkee kivaa pienelle :) Tilasin sitä PULiakin tänään,kun nyt näköjään saan noita vaippoja kasattua ilman isompia probleemia.Mutta nyt kyllä taas liitoksia vihloo,niin että taidan mennä pitkäkseni tuijottaan Salkkareita.Ei sovi meikäläisen alapäälle toi kaupungilla kiertely ;)

Sari

Vierailija
25/55 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh... Olipas melkoinen pääsiäinen. Muhun iski sopivasti joku ärsyttävä flunssa ja samalla piti järjestää esikoisen 2v-synttärit. Perjantaina olin täysin tukossa ja hädin tuskin pysyin pystyssä - huippasi heti, kun seisten yritti jotain tehdä. Verenpaine olikin vain 95/65 eli ei ihme, jos päässä vippasi ;-). Sain kuin sainkin kakut sun muut leivottua ja synttärit järkättyä lauantaiksi ja sunnuntaiksi. Kyllä oli hyvä olo, kun sai synttärit kunnialla hoidettua! Onneksi olokin koheni päivä päivältä ja nyt on jäljellä enää pientä yskää...

Niamey: hauskaa, että olet pääsyt jo noin pitkälle raskaudessasi. Olipas mukava kuulla kuulumisiasi pitkästä aikaa! Mukavaa masun kasvatusta!

wbm: ihanaa, että kaikki on mennyt hyvin! Kylläpäs saittekin paljon vauvanvarusteita mukaanne. Eikö olekin kivaa, kun voi ruveta pikkuiselle miettimään varusteita ja vaatteita! Säilytystilaa vaan tarvitaan kummasti, kun suuri osa tavaroista on varsin isokokoisia.

visakoivu: vielä tätäkin kautta oikein suuri lohdutushali *halaa*. Koittakaa jaksaa päivä kerrallaan! Josko teille kuitenkin vielä joskus tulisi yksi nyytti lisää. Voimia koko perheelle.

kerttukasperi: Hauska kuulla, että Onni on aktiivinen jumppari! Toivottavasti saat sopivat lääkkeet, ettet joudu kamalasti kärsimään kevään siitepölyistä. Kyselit, olenko jo käynyt rakenneultrassa... Se olisi edessä vasta ensi viikon keskiviikkona. Aika myöhään, mutta lääkärini oli sitä mieltä, ettei tarvitse tulla aiemmin, koska np-ultrassa ja seerumiseulassa kaikki oli ok.

femmis: onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista!!! Hienoa, että pikkuinen jo liikuskeleekin. Toivottavasti rupeat pian tuntemaan liikkeet selvemmin, ettei tarvitse niin kovasti murehtia.

sartsu: vai on masussa jytääminen yltynyt oikein kunnolla. Helpottaa kummasti, kun tuntee liikkeet, eikä tarvitse pohtia, onko kaikki hyvin. Nautihan potkuista oikein kunnolla!

petju: olipas mukava kuulla sinunkin kuulumisiasi!!! Hienoa, että kaikki on hyvin. Ihme juttu tuo sinun painosi... Pääasia, että kaikki on pikkuisella hyvin! Vai himottaa kevätvaatteet ja uudet alusvaatteet ;-). Voinee olla viisainta todellakin odottaa muutama viikko ennen hankintoja, ettei mene rahat hukkaan ;-).

mauku: oikein mukavaa äitiysloman alkua!!! Kieltämättä nuo mammasukkikset maksavat aika paljon :/. On se vaan niin kiva pitää välillä hamettakin!

Tänään olinkin sitten kaupungilla tuhlaamassa rahoja... Kävin nimittäin näöntarkastuksessa yhdessä aivan ihanassa silmälasiliikkeessä ja kuinka ollakaan oli aivan pakko saada uudet silmä- ja aurinkolasit! Onneksi vanhempani lupasivat silmälasit synttärilahjaksi, muuten olisinkin vararikossa ;-). Samalla hain herkutteluhetkiä varten oikein rasvaista ihanaa brie-juustoa ja goudaa - nam!

Eilen tunsin jo useamman potkun sarjan illalla. Kylläpä tuli hyvä olo! Josko siellä vähitellen alkaisi ahkera jumppa. FLunssa alkaa tosiaan olla ohi. Ikävä kyllä häpyluut kipeytyvät tosi herkästi seisomisesta / kävelemisestä :/. Kun nyt ei kivut pahenisi kovasti näin aikaisessa vaiheessa... Viikon päästä pääsenkin sitten rakenneultraan! Ensi viikolla on myös käynti fysioterapiassa, josta saa jotain vinkkejä näihin raskaudenajan vaivoihin.

Tässä tällä erää kuulumisia... Nyt mentävä tytön kanssa siivoamaan leluja pois ja valmistautumaan nukkumaan!

Voikaa hyvin!!!

masunasu rv19+4

Vierailija
26/55 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kysymys teille kestovaippagurut =) Mulla kun olis tuolla kaapin perällä sellasta ihan tavallista kuminauhaa hirmuinen nippu.Pesumerkinnöissä lukee,jotta 95asteessa saa pestä.Kestääkö tällanen silti vaipoissa?Olis ihan kiva saada se pois käytettyä...Jostain vaan oon saanut sellasen käsityksen,et ei tavallinen kumppari välttämättä kestä.

Minä taas

Vierailija
27/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuminauhasta:itse oon käyttänyt ihan tavallista kuminauhaa kestovaippoihin eikä ne tässä reilun vuoden käytössä ole menettäny yhtään elastisuuttaan.Itse en tykkää siitä joustonauhasta,koska se mulla on revennyt ommellessa herkästi,ja on aika sipposen tuntuista.eli vanhassa vara parempi.se saattaa kyl pesua kestää paremmin?en tiiä,itse en aio ostaa sitä lisää.

F,jolla ei oo tällä hetkellä yhtään ompelufiilarii.

ja huomenna rakenneultraan...kääks.

Vierailija
28/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi toinen tyttö esikoisen synttärilahjaksi 16.4.06 klo 10.55! Neidin strategiset mitat olivat 4325 g, 53 cm ja py 37.

Synnytys oli rajuudessaan lähes pelottava (I vaihe 2 h 40 min, II vaihe 15 min ja III vaihe 15 min), mutta palkinto on sen arvoinen. Nyt ollaan jo kotona ja nautitaan vauvantuoksusta!

Kiitos teille kaikille korvaamattomasta tuestanne tällä pitkällä matkalla!

Riax ja vauveli 3 vrk

Vierailija
29/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi toinen tyttö esikoisen synttärilahjaksi 16.4.06 klo 10.55! Neidin strategiset mitat olivat 4325 g, 53 cm ja py 37.

Synnytys oli rajuudessaan lähes pelottava (I vaihe 2 h 40 min, II vaihe 15 min ja III vaihe 15 min), mutta palkinto on sen arvoinen. Nyt ollaan jo kotona ja nautitaan vauvantuoksusta!

Kiitos teille kaikille korvaamattomasta tuestanne tällä pitkällä matkalla!

Riax ja vauveli 3 vrk

Vierailija
30/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuprinsessasta ja ymmärsinkö oikein että samana päivänä vielä syntynyt kuin esikoinen- mitenkä hauskaa!

Vauvantuoksuisia ensipäiviä teille toivottelen!!

peebee

Vierailija
31/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno neiti tuli ja vauhdilla :)

Hauskaa että tytöt jakavat synttäripäivän,minulla yksi ystävä jonka lapsilla myös näin.

Femmis

Vierailija
32/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vauvakevättä koko perheelle!

mauku 34+5

Hm...mitähän mahtaa viirulle kuulua? Onkohan kukaan tietoinen?

Vierailija
33/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan kokoinen vauveli :)

Ai että,mulla vauvakuume vaan senkun pahenee kun noita vauvauutisia lukee.Juuri tässä mietin,että noinkohan siihen vaikuttaa tavallaan sekin,että keskenmenneen raskauden la olis huomenna :( Että tavallaan jossain mielen perukoilla edelleen mulla pitäis nyt olla vauva jo sylissä.Koska tää paha vauvan kaipuu alkoi about viime viikolla (meillä kaks edellistä on syntynyt rv 38+) Ja nyt on vielä piiiiitkä matka edessä.No,pääasia että on kuitenkin tuo masulainen potkiskelemassa <3

Ja nyt ulos...

Sari,pikkuinen 20+6 ja metelöivä lauma...

Vierailija
34/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomerasta tyttösestä!

Aika jännä että tytöilläsi on sama synttäri!

joanna, rv38 tasan

Vierailija
35/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea prinsessasta koko perheelle!!! Oikein mukavaa vauva-arkea. Kylläpäs sattui hauskasti lapsille sama syntymäpäivä. Hyvänä päivänä ovat kyllä syntyneet, sillä meidänkin esikoinen on syntynyt samana päivänä 2v sitten ;-).

masunasu rv19+5

Vierailija
36/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan tuolta haahuista siirtyä tänne!! Tänään oli alku-ultra ja syke löytyi!!! Nyt on niin kiire, etten kerkeä kirjottelemaan, mutta palaan viikonloppuna asiaan. Hyvää vointia kaikille!

VISAKOIVULLE megahali ja voimia!!

-marrasmamma-rv6+5

Vierailija
37/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen pieni täydellinen poika :(

Meille riitti kiitti...ei jakseta enää yrittää.

JAKSELKAA HYVIN ja nauttikaa masuista ja vauvoista.

Vierailija
38/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Riaxille lämpöiset onnittelut tyttövauvan johdosta!

Ja marrasmammalle tervetuloa joukkoon ja onnittelut sykkeen löytymisestä!

ON: Omassa navassa ei taaskaan mitään erikoista. Vauveli oli aamupäivästä hiljainen ja hetkittäin jo ajattelin, että nytköhän mä alan jo taas huolestua, mutta nyt iltapäivällä ja illalla on kyllä liikehtinyt jo ihan kivasti.

Pojalla oli koulukaveri käymässä ja kun äitinsä tuli hakemaan, niin edelleen vedin väljän farkkupaidan päälle, ettei masu näy. Tekee vaan mieli pitää piilossa niiltä, jotka ei asiasta vielä tiedä ;-).

neronja rv20+3

Vierailija
39/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi visakoivu...TOivon teille kaikkea hyvää jatkossa!!

Neronja:mulla välillä vähän samoja fiiliksiä,ei kaikille haluttais paljastaa tätä siunattua tilaa.Mulla vaan alkaa olla aika vaikee enää peitelläkään...Itse asiassa yks naapuri kyseli jo varmaan 4 viikkoa sitten,tuleeko meille vauva,vaikka oli ihan toppatakki päällä :-S Ja nyt ihan muutaman päivän sisään kaks naapuria on jo suoraan kysellyt,koska on LA :)Eli kyllä toi kumpu näkyy,vaikka olis mitä päällä.Mulla vaan ärsyttää ihan kympillä,kun sit kerron koska on LA,niin ihan vakiovastaus on,että " no voi että...sä sit joudut koko kesän viettään ison mahan kanssa" ...Mä kyllä korjaan joka kerta,että SAAN viettää,mutta ottaa niin päähän.Se on nyt vaan sellanen kommentti,josta mä vetäsen herneet nenään.

Sari

Vierailija
40/55 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on niin julmaa kun tekee tollasia vääryyksiä,niin minäkin kirosin koko elämän kun oma pieni poikani syntyi viime kesänä,niin pieni,niin ihminen,niin täydellinen,mutta...

Anna ajan parantaa...

femmis,niin surullisena puolestanne