Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienillä tuloilla pärjää ihan hyvin

Vierailija
02.02.2018 |

Ja pystyy elämään koko perhe.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulla toimeen on eri asia kuin elää hyvää elämää. Kituuttamista voi kestää jonkin aikaa mutta ei loputtomasti.

Minä elän hyvää elämää. On oma koti ja kaupasta voin ostaa haluamaani ruokaa, mutta senkin voi tehdä edullisesti. Toki vaatteita voisin ostella, mutta pintamuoti ei kiinnosta.

Eli paljon sulla on tulot ja menot?

Entä ap?

Noin 1300€ netto. Siitä pois yhtiövastike, netti, puhelin, kotivakuutus, sähkö- ja vesimaksu. Kolme jälkimmäistä ei tule joka kuukausi. Olen kuitenkin saanut säästettyä sievoisen summan jo töissä ollessani ja myös nyt pienemmistä tuloistani.

kiitos, kiva, kun vastasit.

Vierailija
22/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan nettona 2100€/kk ja onhan se nyt kamalan pieni summa! Ainakin tämmöiselle sairaalle ihmiselle, joka tarvitsee lääkkeitä ja hoitoa. Siihen vielä lainanlyhennykset, laskut ja bensat niin loppukuusta on jo tiukkaa. Joku voi iloita 1500 €/kk netto, mutta jos minä saisin vaikka 500 €/kk lisää niin ei tarvitsisi pelätä. 

Jaa, minä saan 520 e/kk, käyn 2 pv viikossa työssä eli työtoiminnassa, minulla myös monta eri sairautta jotka vaatii hoitoa ja lääkitystä ja tietysti laskut, ruoat jne. Sinuna kokisin itseni rikkaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyväksi elämäksi riittää että perustarpeet tyydyttyy. Jos haluaa hankkia elämyksiä ja matkustella alkaa rahaa kulumaan. Kaikille ei riitä perustarpeiden tyydyttäminen, siinä ei auta asennekaan jos haaveet on jotain muuta.

Vierailija
24/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Olen itse pienituloinen, nettona noin 1300 euroa/kk. Elän mukavasti ja elämäni on kiireetöntä ja leppoisaa. Teen itse perheen ruoat edullisesti, nautin kaikesta ilmaisesta kuten luonnossa liikkumisesta, kirjastosta ja edullisesti käyn museoissa, uimassa yms. En voisi kuvitellakaan käyttäväni rahaa ripsiin, kynsiin tai trendivaatteisiin. Olen silti ihan kivan näköinen mutta en trendikäs. Olen viime aikoina miettinyt aika paljon arvojani, ja vaikka elämäni on monilta kohdin arvomaailmani mukaista, niin olen tekemässä muutoksia joissakin osa-aluiella saadakseni vielä "parempaa" elämää. Tällä en tarkoita esim. lisää varallisuutta vaan päinvastoin suunnilleen samoilla rahoilla vielä vapaampaa ja merkityksellisempää arkea. Olen aina kokenut olevani oman tieni kulkija.

Vierailija
25/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju! 

Markkinavoimat ovat aiheuttaneet sen, että ihmisillä on tyhjä ja ontto olo jos eivät saa sitä sun tätä. Koko ajan jotain uutta ja upeaa. Surullista!

Vierailija
26/26 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on oma koti/auto niin ei ole oikeasti köyhä.

T: niin köyhä, että vuokralla + autoton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi