Jos olet sairaana kotona, tuleeko miehesi kesken työpäivän katsomaan vointiasi
Kommentit (29)
No ei minkään perus flunssan takia todellakaan. Kun olin ollut leikkauksessa ja kotiutunut niin silloin soitti ja kysyi vointia kesken työpäivän.
Ei soita eikä tule käymään. Kotiin tultuaan passuuttaa itseään, koska hänellä on' ollut rankka työpäivä.
En ole oikeastaan koskaan suhteemme aikana ollut niin kipeä että olisi pitänyt olla huolissaan voinnistani (en esim. ole kertaakaan sairastanut oikeaa flunssaa) joten en tiedä miten reagoisi jos olisin todella sairas, vaikkapa kuumetta yli 39 astetta.
Toisaalta meillä on työmatka alle 10 minuuttia kävellen niin että mies tulee melkein joka päivä lounastunnilla kotiin joka tapauksessa. Varmaan siinä samalla tarkistaisi mikä on vointini ja tarvitsenko mitään apteekista yms.
Aikoinaan mies lähti aamulla Pogosta-hiihtoon, kun itse olin edellisenä päivänä kotiutunut sairaalasta, ja lapsi oli 40-asteen kuumeessa (osoittautui keuhkokuumeeksi).
On nykyään ex-mies.
En onneksi ole suhteemme aikana ollut vakavasti sairaana. Flunssan takia ei tietenkään hössötetä. Itse olen pitänyt yhden vapaapäivän, kun mies oli pienessä operaatiossa jonka jälkeen oli suotavaa, että joku olisi vuorokauden ajan paikalla.
Vierailija kirjoitti:
no ei tasan varmasti tule tai soita😂😂😂
Heh, veit sanat suustani. Mutta kyllä mies silti rakastaa ja näyttää sen tavallaan, hoitaa lapset illalla ja tekee esim safkat. Jotenkin ei vaan aikuisten välinen hyysääminen mahdu enää meidän arkeen😂 Neljä lasta.
Ei todellakaan tule. Silloin kun mursin kylkiluuni, soitti pari kertaa päivässä, että kaikki varmasti kunnossa. En pystynyt kävelemään ja konttasin pitkin asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
tai edes soittaa
Heh-heh!
Ei tule. Olen aikuinen. Enpä minäkään käy häntä kesken päivää hoivaamassa..