Jos olet sairaana kotona, tuleeko miehesi kesken työpäivän katsomaan vointiasi
Kommentit (29)
Soittaa muutenkin vähintään kerran päivässä, mutta ei nyt tule katsomaan.
Vain yhden kerran tullut töistä kotiin katsomaan minua. Minä nukuin kuin tukki puoleenpäivään, etäpäivänä, ja hän huolestui olenko kuollut, kun en vastaa puhelimeen.
no ei tasan varmasti tule tai soita😂😂😂
juu tulee ruusupuskan ja suklaarasian kanssa
Tulee ja soittaa myös. Tuo myös syötävää sohvalle/sänkyyn.
Ei oikeen ole sellaista työtä että voisi tulla tai soittaa :D
Tosiaan yötyöläinen, mutta kyllä se päivällä passaa (keittää teetä ja tekee ruokaa) olen aika selväksi tehnyt kun olen kipeä tahdon vain nukkua tai maata sohvalla rauhassa. 
Ei tule ja harvoin soittaa. En minäkään soittele hänelle kokoajan tai juokse katsomaan vointia (riippuen tietenkin miten sairas) viestejä saattaa laittaa voinko paremmin/tarvitsenko jotain mitä voi hakea kotimatkalla ym.
No voi hyvä luoja! En m lapsi ole! Tosi noloa jos tulisi.
Ei soita, kun ei tiedä jos nukun ja turhaan herättää. Mutta tsemppi-viestejä laittaa ja tuo mun mieleistä ruokaa ja herkkuja.
Saman tern hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait välittäminen noloa ole?!
No ei tule. Tai niin luulisin, kipeänä en ole meidän suhteemme aikana ollut. Viestillä kyllä kysyisi kuulumisia, mutta tuskinpa lähtee ajelemaan reilu puoli tuntia suuntaansa vain käydäkseen katsomassa miten voin. Enkä kyllä sitä toisaalta oletakaan enkä itsekään tekisi niin.
Ei tule vaklaamaan, vaan luottaa siihen että minulla ei ole salarakasta.
No ei varmasti tule katsomaan :D Saattaa soittaa, mutta laittaa ensisijaisesti viestiä :)
Kerran oli huolesta sekaisin toisessa maassa, kun lapset vastasivat puhelimeen ja sanoivat, että äiti ei nyt jaksa tulla puhelimeen, kun on kipeä. Olin oikeasti niin kovassa kuumeessa, etten uskaltanut esim. vauvaa kantaa yläkertaan, jossa hänen huoneensa oli ja pienet pojat saivat itse huolehtia iltapialaa itselleen ja auttaa parhaansa mukaan vauvan kanssa.
Mies soitti sitten naapuriin, jolla on avain meille ja lähetti hänet katsomaan.
Toisen kerran olin itse lähettänyt hänelle sms:n, että nyt on sydämen rytmi sekaisin (tuttu juttu), koska olin tällä kertaa itse eri maassa loma-asunnollamme. Ajattelemattomuuttani jätin äänettömällä olevan puhelimen keittiöön ja menin lepäämään saadakseni rytmin kohdalleen. Herätessäni oli puhelimessa varmaan sata viestiä ja soittoa huolestuneelta mieheltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait välittäminen noloa ole?!
Ei ole normaalia välittämistä lähteä kesken työpäivän varmistamaan että aikuisella ihmisellä on kaikki hyvin. Jos on niin sairas ettei omin avuin pärjää on varmaan sairaalassa. Hyi hitto miten imelää Pai Pai touhua. En todellakaan haluaisi että mun mies niin tekisi. Yäk! Ja on noloa! En kehtais kyllä myöntää kenellekään että mun mies kohtelee mua kuin lasta!
Ei minusta se ole välittämustä kohdella toista kuin lasta. Olen aikuinen ihminen ja pärjään yksin kotona. Välittämistä on sitten työpäivän jälkeen tulla viereen sohvalle katsomaan telkkaria ja tehdä kotityöt toisen puolesta (laittaa esim. ruokaa).
Ei tule, hän on töissä noin 40 km päässä, ei voi lähteä kesken päivän. Jos siis kyse on jostain kulkutaudista jossa pärjään.
Hyi, onneksi ei. Lähettää yleensä viestin kun on lähdössä kotiinpäin ja kysyy tarviiko hakea kaupasta tai apteekista jotain.
Eiköhän perheelliset ihan normaalisti käytä sitä "lapsi sairaana" korttia. Varsinkin jos on perjantai.
Jos oikein vingun saattaa käydä heittämässä lounastauollaan jotain apteekista tai kaupasta.