Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tunti sitten sen 10e, pitäisköhän vielä laittaa 10e lisää!? Kissakatsomon tunnelma on niin huumaava!!
Pitäis! ;)
Laitakko säki sitte? ;)
OK!
Kiinni veti! Nyt on mesenaattisivut auki, laitetaanpas naukaisupakettia menemään
Laitoin juuri lupaamani kympin :) Tänään oon laittanut 20e ja aiemmin 35e. Paljonko te muut ootte mesenoineet?
Liian paljon... mutta menee niin hyvään asiaan että en kadu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tunti sitten sen 10e, pitäisköhän vielä laittaa 10e lisää!? Kissakatsomon tunnelma on niin huumaava!!
Pitäis! ;)
Laitakko säki sitte? ;)
OK!
Laitoikko? :)
Tietysti! :D
Enää ei puutu kuin 1375e, niin päästään tasalukuun!
Lopetin vuodenvaihteessa tupakoinnin ja olen lahjoittanut joka viikko sen summan minkä olisin tuhlannut röökiin ennen. Tämä on paljon parempi kohde <3
Paljonko kissakalentereista on tullut voittoa?
Vierailija kirjoitti:
Lopetin vuodenvaihteessa tupakoinnin ja olen lahjoittanut joka viikko sen summan minkä olisin tuhlannut röökiin ennen. Tämä on paljon parempi kohde <3
Hienoa! :D
Pitäisin lahjoitta mun mami rahat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis! ;)
Laitakko säki sitte? ;)
OK!
Jeee hyvä ;D
Vierailija kirjoitti:
Paljonko kissakalentereista on tullut voittoa?
Paljonko kalentereita on myös painettu ja onko kaikki saatu myytyä?
Av menee kohta kiinni, siirryttekö kaksplussaan? :)
https://kaksplus.fi/threads/pelasta-vaasan-kissatalo.2503407/page-7
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa 😽💪💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis! ;)
Laitakko säki sitte? ;)
OK!
Jeee hyvä ;D
Hyvä me! =,D
Pidetään sitten huolta, että ketju on ylhäällä kun palsta sulkeutuu!
Ihan huikee summa kerätty, mahtavaa!! 😻
Enää 1140 € puuttuu!!! Nyt äkkiä kaikki vielä lahjoittaan 💐