Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Vierailija kirjoitti:
Onko Vaasan ikkunalle muistettu tehdä oikaisupyyntö, siitä, kun kirjoittivat että rahat käytetään remonttiin? No ehkä ensi viikolla tulee uus juttu, jossa korjataan asia, sitten kun kampanja on ohi. Paree olis aina kun itse asianosaiset kirjoittaisivat jutut. Nykyään tuntuu, että toimittajat sählää tosi paljon, kun on olevinaan kiire.
Mä yritin laitta niille palautetta heidän kotisivun palaute boksin katta mutta se ei toiminut, joten laiton sähköposti myös. Ei mitään korjauksia uusimmassa lehdessä ;(
Outo ettei ne maininnut kampanja kunnolla. Pieni maininta vaan yhen artikelin lopussa..
Loistavaa Pipsa! Toivottavasti tänään tulisi vielä 70 tonnia täyteen 😊
Kun kirjoitan tätä viestiä, puuttuu enää 15 euroa 70 tuhannesta, jes! (vieläpä kun aloitin viestiä, puuttui 165 euroa ja tarkistin, niin olikin noussut summa! Nyt tulee viime tingan piikiä selvästi!
Vierailija kirjoitti:
Kun kirjoitan tätä viestiä, puuttuu enää 15 euroa 70 tuhannesta, jes! (vieläpä kun aloitin viestiä, puuttui 165 euroa ja tarkistin, niin olikin noussut summa! Nyt tulee viime tingan piikiä selvästi!
Ohoh!! Joku taisi laittaa suuremman summan 🙏😍 Hyvä kissakatsomooo!
Mä ja mies laitettiin molemmat 35€ jo kampanjan alkumetreillä. Saadaan kissatalon tiimipaidat ;)
Nyt sit pidetään tätä ylhäällä ja arvuutellaan loppusummaa.
Mä arvaan että 73535 euroa - tahon olla optimisti.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt se tuli täyteen!
Voi mahotonta! Ja mä vartti sitten kirjotin, että reilu 400€ puuttuu.. #kissakatsomo
Vierailija kirjoitti:
Nyt sit pidetään tätä ylhäällä ja arvuutellaan loppusummaa.
Mä arvaan että 73535 euroa - tahon olla optimisti.
Veikataan nyt sitten.. 72 265€ ;) Eli reilu tonni per päivä
Kuis se toimii, kun alussa ei ollut siinä lomakkella että sai valita kissan nimen, niin otetaanko näihin yhteyttä vai miten pääsee nimeämään kissan ne, jotka lahjoittivat nimeämään oikeuttavan summan ennen kuin se tuli lomakkeelle?
Mistä tää äskenen piikki tuli oikein?! :D Onko se iltalehden juttu julkaistu?
Vierailija kirjoitti:
Kuis se toimii, kun alussa ei ollut siinä lomakkella että sai valita kissan nimen, niin otetaanko näihin yhteyttä vai miten pääsee nimeämään kissan ne, jotka lahjoittivat nimeämään oikeuttavan summan ennen kuin se tuli lomakkeelle?
Aktiivi vastaa: juu tähän lisäkyssärin puutteeseen herättiin hieman myöhässä, mutta kampanjan jälkeen näille laitetaan erikseen viestillä kyssäriä. :)
70435 jo! Nyt on tahti kohdillaan ✌
Oho mikä yhtäkkinen piikki! No siihen nähden se mun veikkaus 75 000 ei edes olis kovin mahdoton :D Mutta ehkä pysytään maltillisena ja saadaan kasaan varmaan joku 72-73 000.
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsee aktiiviksi?
Mee rohkeesti avointen ovien aikaan kyselemään lisää. Vaihtoehtoja on monia. Siellä pyörii aktiivit ja muut sekaisin, mutta siinä pöydän ääressä on ihmisiä, jotka tietävät neuvoa, keneltä kysyä, kävit sitten kummalla talolla vain. Tietty olis hyvä, jos sä olisit vähän miettinyt jo etukäteen, mitä voit tehdä. Voit tarjoutua siivous-/ruokintavuoroihin, auttamaan myyjäisissä yms. Joihinkin hommiin ei varmaan ihan suoraan pääse, kun ensin pitää ihminen tuntea, mutta vuoroihin otetaan kyllä aika nopeasti. Mä aloin vaan pyöriä siellä kysellen mitä vois tehdä ja olin aika nopeasti hommassa mukana. Nyt en elämäntilanteen vuoksi pysty, mutta joskus taas sitten.
Jos olet työtön työnhakija, sieltä voi kysyä harjoittelupaikkaakin, mut ensin pitää selvittää työkkäristä, onko kelpionen ja tietty pitää asua Vaasassa tai lähialueella.
Jes, tuli monta sataa lisää sillä aikana kun olin koneelta pois. Mä en malta lähtee tästä...pitäis mennä siivoomaan keittiöö ja tehdä vähän muutakin, mut ei jouda...
Onko Vaasan ikkunalle muistettu tehdä oikaisupyyntö, siitä, kun kirjoittivat että rahat käytetään remonttiin? No ehkä ensi viikolla tulee uus juttu, jossa korjataan asia, sitten kun kampanja on ohi. Paree olis aina kun itse asianosaiset kirjoittaisivat jutut. Nykyään tuntuu, että toimittajat sählää tosi paljon, kun on olevinaan kiire.