Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Paljonko olette mesenoineet? Ja meinaatteko laittaa vielä lisää?
Itse 35€
Nyt on muuten näkynyt osallistuneiden yritysten mainoksia Kissatalo fb-sivuilla, hirmu sympaattinen kuva tulee yrittäjistä, jotka välittävät kissoista. Iso peukku heille kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Itse 35€
50 euroa. En voi laittaa enempää, harmittaa vietävästi :(
-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Nyt on muuten näkynyt osallistuneiden yritysten mainoksia Kissatalo fb-sivuilla, hirmu sympaattinen kuva tulee yrittäjistä, jotka välittävät kissoista. Iso peukku heille kaikille!
Näin on! Aion asioida niissä mahdollisuuksien mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti IL:n juttu on valmiina ja ready to go, mutta toimituksen isot herrat päättävät ajankohdan/kiireellisyyden. SIIS nyt kaikki Jumalaton tykitys ja VAADITAAN, että IL tekee jutun (ja julkaisee sen ennen kampanjan loppua koska lisää kiinnostuneita mutta sitähän ei sanota ;) ) !!!
☝
Vierailija kirjoitti:
Itse 35€
Olen laittanut kahdesti tuon 35 euroa, eli 70 € yhteensä. Enempään en nyt valitettavasti pysty enää venymään mutta hyvä mieli kumminkin, että kykenin auttamaan edes seiskakybäsen edestä :)
Jotkut ovat kommenteissa olleet sitä mieltä, että aika on lyhyt. Pieni turnausväsymys on jo, kun keskimääräinen päiväsaldo ei enää ole ihan niin kova kuin kuukausi sitten. Voihan sitä taloa sitten tukea eri tavoin myöhemminkin, vaikka käymällä myyjäisissä tms. Aika on ollut just sopiva. Aihe Vapaa ja Ylilauta ansaitsisivat kunniamaininnan uuden talon seinällä, sillä he ovat kummallakin keskustelupalstalla saaneet uusia lahjoittajia ja valtakunnallista julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Itse 35€
Noh, piti tietysti saada VIP liput ja vielä T-paidankin ja nimetä toinenkin kissa... Mietin jos vielä 20€ lahjoittais vai oisko pakko heittää 50 taas? Eihän niitä uusia kissoja vaila nimeä taida rittää kaikille! Saavatko ne sitten tupla nimet?
Yritän säästää 400€/kk omaa asuntoa varten mutta tää oli paljon tärkeempi ja kiirellisempi! Voi, jos oma säästäminen olis näin nopee... :| ja vielä tuki joukkot takana hurraamass! ;)
Vierailija kirjoitti:
laitettu! kiitos linkistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 35€
Noh, piti tietysti saada VIP liput ja vielä T-paidankin ja nimetä toinenkin kissa... Mietin jos vielä 20€ lahjoittais vai oisko pakko heittää 50 taas? Eihän niitä uusia kissoja vaila nimeä taida rittää kaikille! Saavatko ne sitten tupla nimet?
Yritän säästää 400€/kk omaa asuntoa varten mutta tää oli paljon tärkeempi ja kiirellisempi! Voi, jos oma säästäminen olis näin nopee... :| ja vielä tuki joukkot takana hurraamass! ;)
Oho, sä oot laittanu sitten ihan reilusti! Arvostan :) Laittaisin ittekin enemmän, mutta opiskelijabudjetti ei anna periksi enempään... Kyllä niitä nimettäviä kissoja riittää yllin kyllin :( Kesän aikana saattaa tulla monta sataa, pentuja lähinnä :/
Onko pipsan hyväntekeväisyyshuutokaupan rahat jo mesenaatissa? Hän sanoi postauksessaan, että sai 300€ kasaan.
Pipsan huutokauppa tuotti 300 euroa Kissatalolle: https://www.facebook.com/VarikasPipSa/videos/2292451814113589/
Vierailija kirjoitti:
Pipsan huutokauppa tuotti 300 euroa Kissatalolle: https://www.facebook.com/VarikasPipSa/videos/2292451814113589/
Hienoa! Hyvä Pipsa!
635€ kun vielä tulisi, niin olisin tyytyväinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti IL:n juttu on valmiina ja ready to go, mutta toimituksen isot herrat päättävät ajankohdan/kiireellisyyden. SIIS nyt kaikki Jumalaton tykitys ja VAADITAAN, että IL tekee jutun (ja julkaisee sen ennen kampanjan loppua koska lisää kiinnostuneita mutta sitähän ei sanota ;) ) !!!
☝
Kävin nostelemassa fb-päivityksiä, tehkää perässä :) Ne kun aika äkkiä hukkuu muiden päivitysten sekaan!
Mäkin kävin nostamassa aiemmin omiani. Kommentti riittää ja se on taas ylimmäisenä ryhmässä ;) Ei oo paha homma!
Nyt loppukiri!