Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Vierailija kirjoitti:
Jes, tuli monta sataa lisää sillä aikana kun olin koneelta pois. Mä en malta lähtee tästä...pitäis mennä siivoomaan keittiöö ja tehdä vähän muutakin, mut ei jouda...
Sama homma. Ei täältä kissakatsomosta malta lähteä, kun ollaan vauhtiin päästy!
Veikkasin jossain viestissä, että 73000 € tulee, mutta se menee yli, hienoa!
Mitä tapahtui, onko ollut juttu jossain, kun koko ajan summa kasvaa kun käy vartin välein katsomassa!
Mikä tää tahti on 😂 kohta jo 71 😍🙏 upeeta!
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsee aktiiviksi?
Aktiiviksi voivat ryhtyä kaikki ja tapoja on monia! Kissatalon kotisivuilla on esimerkkejä, miten voi auttaa, mutta useimmiten ihmiset auttelevat myyjäisissä esim. tuomalla leivonnaisia tai ylimääräisillä käsipareilla esim. kahvion puolella. Lisäksi talolla on tarjolla ilta- ja viikonloppuvuoroja, joissa ruokitaan kissat ja siivotaan paikat kuntoon. Esim. itse aloitin toimintaan liittymisen ihan juuri myyjäisistä kaverin kanssa. Lisäksi aktiivit ovat jäseniä (maksu kissatalon tilille 25€/vuosi) ja osallistuvat joka toinen sunnuntai olevaan hallituksen kokoukseen (kaikilla jäsenillä oikeus olla paikalla ja saada äänensä kuuluviin). Lisäksi aktiiveista useat auttelevat oman osaamisensa mukaan, esimerkiksi markkinointimateriaalissa yms. Lisäksi on kotihoitajan mahdollisuus, eli jos haluat kissan taloon ja hoitoon, voit ottaa talolta asukkaan sijaiskotiin sosiaalisoitumaan ja hoitoon.
Tapoja on siis monia. Jos aktiivi/kotihoitajan toiminta kiinnostaa, tule käymään avoimissa ovissa to ja su! :)
Vierailija kirjoitti:
Hitsiläinen, nyt jo 70600, meneekö sittenkin 75t? Mahtavaa!
Tässä olis talo..mut tarvits vielä rahaa vähän lisää ja sit toi uima-allas on sen verran kallis ylläpitää, että siitä kissoille joku alue: https://www.etuovi.com/kohde/7830657?sc=M1173028416&pos=13
Sijaintihan on aivan loistava.
Juu tuo on hiiiiieman yli budjetin, jos nyt uuteen taloon on sellaset 200 000 - 250 000€ max. varaa. :D Mut ainahan saa unelmoida!
Mitä ihmettä nyt on tapahtunut, viime päivinä oli hidas tahti ja kohta on tullut parissa tunnissa tonni! 20 euroa puuttui hetki sitten 71 tuhannesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt on tapahtunut, viime päivinä oli hidas tahti ja kohta on tullut parissa tunnissa tonni! 20 euroa puuttui hetki sitten 71 tuhannesta.
Palkkapäivä tapahtui :)
Kiitos vastauksista tuohon aktiivi kysymykseeni. Mä oon vaan niin introvertti ihminen, että mitenköhän uskallan... :D
Hei ihanat kissaystävät. Tää kampanja on ollu niin jännä seurata ja voi vielä tulla ylläri lopputulos! :D
Ootteko ehtinyt seurata muut uutiset? Niin kuin uusi eläinlaki jutun? Varmasti halutte allekirjoittaa "Suomeen maailman paras eläinsuojelulaki" vetomuksen, eikö? Hienoa! :)
http://www.elainsuojelulaki.fi/
http://elainpolitiikka.fi/elainsuojelulaki/
Ei vie kauan ja sitten pääsette takaisin kissastudiooon hurraamaan!
Kerro muillekin, ootte niin hyviä ihmisiä <3
Kiitos!
Mä oon allekirjoittanut. Hyvän ja tärkeän asian puolesta! Kannustan muitakin tekemään samoin :)
20 euroa niin ollaan jo 70t:ssa! 💪
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista tuohon aktiivi kysymykseeni. Mä oon vaan niin introvertti ihminen, että mitenköhän uskallan... :D
Rohkeesti vaan. Vuoroissa esim. saa pääasiassa olla kissojen kanssa, toki siellä käy porukkaa, mutta on rauhallisempaa yleensä. Mut se ei ole mitään siistiä sisätyötä putsata n 50 hiekkalaatikkoo... ja lattioiden luuttuamisen päälle, jos teet vkl- tai juhlapyhävuoroja. Mut näihin sitä porukkaa just tarttee melkein koko ajan. Joku tulee kyllä kaveriksi jos yksin ujostuttaa.
Nyt on ollut niin kova tahti, että tuleeko sitten 75 tuhatta? Jos iltalehti olis tehnyt juttunsa, olis varmaan tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ollut niin kova tahti, että tuleeko sitten 75 tuhatta? Jos iltalehti olis tehnyt juttunsa, olis varmaan tullutkin.
Niinpä. Ootteko kaikki laittanu sinne sitä viestiä? :)
nyt ei muut kuin kaasu pohjaan.Ilmoitelkaa kaikille palstoille joita tiedätte.Ei haittaa vaikka aihe olisi ollut siellä jo aiemminkin.
Hitsiläinen, nyt jo 70600, meneekö sittenkin 75t? Mahtavaa!
Tässä olis talo..mut tarvits vielä rahaa vähän lisää ja sit toi uima-allas on sen verran kallis ylläpitää, että siitä kissoille joku alue: https://www.etuovi.com/kohde/7830657?sc=M1173028416&pos=13
Sijaintihan on aivan loistava.