Lyhyet hiukset naisella, miksi?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
TrAnneli kirjoitti:
Pitkät hiukset miehellä on transseksuaalisuutta.
Vai on Tranneli sitä mieltä...
Tajusit sarkasmoni. :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä varmaan kuulostaa trollaamiselta, mutta olen itse harkinnut tukkani leikkaamista lyhyeksi saadakseni huomiota naisilta. Kolmikymppisenä olen herännyt siihen ettei miehet ehkä olekaan oikein mun juttu. Se on jo vaikuttanut pukeutumiseeni, valitsen paljon estottomammin epäsovinnaisia vaatteita jotka saavat mut näyttämään valtavirtastandardien mukaan vähemmän viehättävältä, mutta tuntuvat omilta. Tukka jotenkin vierastuttaa, se ei ole oikein mitään eikä kerro musta mitään, paitsi ehkä terveydestä ja geeneistä.
Olisi mennyt jo ihan kokeiluhengessä jollei se olisi niin poikkeuksellisen nätti että hirvittää tehdä muutoksia.
Moni kyllä tykkää lyhyistä hiuksista ihan ilman mitään tällaisia syitäkään.
Älä nyt hyvä ihminen kaunista tukkaa tuosta syystä pätkäise. Itselläni tosi pitkä ja kieltämättä nättikin tukka, ja tyttöystävä jaksaa kehua ja ihailla. Vitsillä heitän välillä, että painava tämä tukka, pitäiskö leikata lyhyeks. Tyttöystävän suusta tulee aina aneleva ”eiiiii!..” Kyllä ne naiset pitkistäkin hiuksista tykkää. Rohkeasti vain seuraa hakemaan, sellaisena kuin itse tykkäät olla :)
Pitkät hiukset naisella; miksi? Ne ovat rumat.
Pesu kestää minuutin pari ja samoin kuivaus. Valmista!
Vierailija kirjoitti:
Jos on kauniit kasvot, niin miksi peittää ne hiuksilla? Myös ohuet hiukset näyttävät usein paremmilta lyhyinä.
Tuota...ei. Kysy vaikka keneltä mieheltä. Pitää olla ihan totaalinen siimaletti tai joku sairaus tyyliin pälvikalju, että lyhyet hiukset naisella on paremman näköiset kuin pitkät.
Joillekin naisille sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät. Aivan samalla tavalla kuin joillekin miehille sopii lyhyt tai joillekin pidempi tukka. T. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Ne ovat helpot.
Ei ole. Pitkät on paljon helpommat. Lyhyitä joutuu leikkauttamaan kuukauden välein jos haluaa säilyttää mallin. Joutuu myös käyttämään muotoilutuotteita ettei mene pitkin päätä. Joka aamu pitää kastella ja muotoilla, koska yön aikana se painuu ihan lyttyyn.
Kai tämä "vähän" riippuu hiusten laadusta. - Jos on luonnostaan vahvat hiukset, niin pidempien hiusten hoitaminen saattaa luonnistua verraten näppärästi ja nopsasti. - Jos taas omaat hyvin ohuet ja elottomat pitkät hiukset, niin aika ruokottomalta ne helposti näyttää, jos et vähintään yritä puleerata erihoitoaineiden kanssa. -Tosin ei kaikkien esim. kaljuuntumisesta ja tai "vain" hiusten harvenemisesta vakavasti kärsivien päähän millään aineella pysty kasvattamaan kokonaan uusia, vahvempia hiuksia, harvenneiden tilalle. - Jos joku tällaisen, viimekädessä kaljuuden(kin) poistavan "lääkkeen" -ikäänkuin hiusten lähtö olisi aina välitön merkki jostain saraudesta- joku keksisi, niin hän olisi takullaa pian miljonääri.
Oli pakko kun hiukset kirjaimellisesti tippuivat päästä. Nyt taas kasvatan takaisin pitkäksi.
Mutta. On tällä puolensakin, mulle oikeasti sopii hyvinkin lyhyt, ns. poikatukka. Vaatisi vaan jatkuvaa kampaajalla käymistä ja kunnon värin. Lyhyet hiukset näyttää aika valjuilta jos ei ole kunnollista väriä ja leikkausta. Myös vaatteita ja meikkiä joutuu miettimään enemmän.
Tykkään kyllä lyhyestäkin ja paljon saan siitä kehuja, mutta ei pitkässä juoksussa ole yhtään mun juttu. Lyhyeen kyllästyy nopeasti ja todellakin sen ylläpito vie aikaa ja rahaa.
Pitkässä tukassa oma maantienharmaakin näyttää edes joltain ja sitä nyt kuitenkin saa laitettua niin monella eri tavalla tai olla laittamatta ja vetää vaikka nutturalle. Lyhyttä taas joutuu aina pesun jälkeen laittamaan jollain lailla ettei sojota joka suuntaan.
Koska itse viihdyn paremmin lyhyissä hiuksissa, koen että ne sopivat minulle ja kasvonmuotooni, näytän ryhdikkäämmältä. Joudun itse katselemaan itseäni joka päivä, joten en tee ulkonäkööni liittyviä päätöksiä sillä perusteella, mitä kadulla vastaantuleva mies ulkonäöstäni pitää. Jos joku mies jättää kiinnostumatta minusta siksi, ettei minulla ole pitkää hiirenhäntää roikkumassa selässäni, olen aika varma etten myöskään kiinnostuisi kyseisestä miehestä. Win-win.
Varsinkin vanhemmiten kasvojen piirteet "valahtavat". Silloin pitkät roikkuvat hiukset tekevät ihmisestä vieläkin vanhemman ja surkeamman näköisen. Pitkien hiusten laittaminen niin, etteivät ne korosta ikääntymisen piirteitä, on kovin työlästä. Lyhyet hiukset sopivat tällöin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kauniit kasvot, niin miksi peittää ne hiuksilla? Myös ohuet hiukset näyttävät usein paremmilta lyhyinä.
Tuota...ei. Kysy vaikka keneltä mieheltä. Pitää olla ihan totaalinen siimaletti tai joku sairaus tyyliin pälvikalju, että lyhyet hiukset naisella on paremman näköiset kuin pitkät.
Pitkien hiusten erinomaisuutta perustellaan AINA sillä, että miehet tykkää. Sen seurauksena kaikki pitkähiuksiset naiset näyttävät väistämättä siltä, että miesten miellyttäminen on heille elämän tärkein asia. Jo tuo on erittäin hyvä syy leikata lyhyet hiukset. Vain bimbo haluaa näyttää bimbolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota...ei. Kysy vaikka keneltä mieheltä. .
Miksi mun pitäisi kysyä keneltäkään mieheltä mielipidettä omien hiusteni pituudesta? Vai onko sulle elämäntehtävä miellyttää toisia riippumatta siitä mitä itse haluat ja mistä pidät?
Pitkät hiukset tyttömäisemmät ja sillä on seksuaalista merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin vanhemmiten kasvojen piirteet "valahtavat". Silloin pitkät roikkuvat hiukset tekevät ihmisestä vieläkin vanhemman ja surkeamman näköisen. Pitkien hiusten laittaminen niin, etteivät ne korosta ikääntymisen piirteitä, on kovin työlästä. Lyhyet hiukset sopivat tällöin paremmin.
Mä pidän tukan kiinni - pukee kasvoja paremmin, on maailman helpointa, paljon helpompaa kuin lyhyen tukan laittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset tyttömäisemmät ja sillä on seksuaalista merkitystä.
Kuka haluaa olla tyttömäinen? Mä en lapsenakaan halunnut olla tyttömäinen enkä isompana naisellinen. Inhoan stereotypioita.
No oisko vaikka siksi, että ne lyhyt tukkauset ihmiset itse tykkäävät lyhyistä hiuksista. Miten tyhmiä sitä oikein pitää kysellä...
En kyllä sanoisi,että lyhyemmät olisivat helpommat. Kun oli lyhyet hiukset, ne piti laittaa joka ikinen aamu. Muuten olivat lättänästi päätä myöten ja latvat sojottivat joka suuntaan. Niin ne tekevät nytkin pinäkin, mutta voin vain pyöräyttää ne nutturalla tai ponnarille kun lähden luennoille. Laittaa tarvii vain silloin kun haluaa pitää ne auki jos on esim. joku iltameno. Kaikille jotka väittää, ettei lyhyt tukkia voi olla naisellinen, googlatkaa Demi Moore elokuvassa Ghost. Ihana sensuelli niska..
Ohuet ja katkeilevat hiukset. Jos näitä pitää pitkänä, täytyy käyttää lisäkkeitä. Oma tukka ei riitä pitkänä mihinkään kampauksiin. Kokeilin viime vuonna lyhyttä polkkaa, mutta meni hermot kun tukkaa ei saanut ponnarille. Nyt on pitkä polkka, joka on ehkä sopiva kompromissi.
Mun ohuet hiukset on lähinnä koomiset, jos ne päästää pitkäks. Ponnari on rotanhäntä ja töissä helpompi hiukset kiinni. Näytän paljon lapsellisemmalta pitkässä tukassa.