Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset naisella, miksi?

Vierailija
01.02.2018 |

Näyttää yleensä aina aika kamalalta.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kauniit kasvot, niin miksi peittää ne hiuksilla? Myös ohuet hiukset näyttävät usein paremmilta lyhyinä.

Vierailija
2/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, ja Lada on ainoa oikea auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohoitoiset

Vierailija
4/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja pätkäisi kysymättä, kun piti vain tasoittaa. Nyt kasvatan taas pitkiksi.

Vierailija
5/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn neljääkymppiä ja hiuksia irtoaa sitä tahtia että joutuu varmaan miettimään tuota. Hiusten ikä lyhenee, ne irtoaa aiemmin eikä ehdi kasvaa pitkäksi, lopputuloksena on sotku eri pituisia tupsuja ja ohuet latvahiiput. Ei sekään kovin kaunista ole.

Vierailija
6/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla latvat oli niin huonossa kunnossa, että annoin pätkäistä olkapäille. Nyt sit kasvatellaan.

Vierailija
7/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla ilman muuta.

Ja se teini saa myös juoda sen viina pullon, huomennahan on perjantai!

Vierailija
8/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sporttisempi olo kun on vähän villi, lyhyt pehko. Pitkillä hiuksilla näytti kaulakin paksummalta. Nyt kun korviin asti "etutukka" niin kasvotkin ryhdikkäämmät, poskipäät tuntuu olevan korkeammalla jne. Pidemmillä hiuksilla katse veti alas, nyt suoraan silmiin.

Minulla on siis ollut pisimmillään takapuolen päälle (paksut). Nyt poikatukka jo vuosia ja tämä on vaan niin mua!

Vierailija
9/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan kuulostaa trollaamiselta, mutta olen itse harkinnut tukkani leikkaamista lyhyeksi saadakseni huomiota naisilta. Kolmikymppisenä olen herännyt siihen ettei miehet ehkä olekaan oikein mun juttu. Se on jo vaikuttanut pukeutumiseeni, valitsen paljon estottomammin epäsovinnaisia vaatteita jotka saavat mut näyttämään valtavirtastandardien mukaan vähemmän viehättävältä, mutta tuntuvat omilta. Tukka jotenkin vierastuttaa, se ei ole oikein mitään eikä kerro musta mitään, paitsi ehkä terveydestä ja geeneistä.

Olisi mennyt jo ihan kokeiluhengessä jollei se olisi niin poikkeuksellisen nätti että hirvittää tehdä muutoksia.

Moni kyllä tykkää lyhyistä hiuksista ihan ilman mitään tällaisia syitäkään.

Vierailija
10/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? - Oeii olen varmaan miehenä huono sanomaan yhtään kenenkään hiuksista tai hiuksettomuudesta yhtään mitään. Mutta minusta lyhemmissä hiuksissa tai vaikka kaljussa on monta hyvää puolta. Toki jos on aikaa puleerata ja nähdä vaivaa hiustensa kanssa, oli sitten nainen tai mies, niin eipä paljon väljä onko pidemmät vai lyhyemmät hiukset. -Ikäänkuin tuon edes voisi aina vapaasti valita; jos ei kaikille miehille oman kaljuuntumisen hyväksymine käy helposti, niin naisten kaljuuntuminen on lähes tabu. Mutta siis lyhyempien hiukset (tai kokonaan kalju) ovat usein nopeammin siistimmät ja siten nopea hoitoisemmat ja edelleen siksi vaivattomammat. Lisäksi ne antaa monelle kivaa "särmää"  - Esimerkiksi minusta emerita tasavallan presidentti Tarja Halonen on paljon paremman näköinen lyhyemmässä hiuslookissaan kuin pidemmässä. - Eikä varmasti ole ainoa aikuinen nainen, jolle lyhemmät hiusket sopivat paremmin.        

Vierailija
11/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset miehellä on transseksuaalisuutta.

Vierailija
12/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hentoiset hiukseni valuvat pitkinä täysin päätä myöten, kuin lehmän nuolemana, eikä niitä saa siistiksi millään ilveellä.

Lyhyehköinä hiukseni taipuvat kiharalle, ei tarvitse kuin vähän pöyhäistä, niin kampaus on valmis.

Siksi.

Vierailija
13/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Ne ovat helpot.

Vierailija
14/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt pitkistä hiuksista. Ne ei ole mun tyyliä. En voi kuvitella että päästäni roikkuisi jotain pitkiä haivenia.

Vierailija
15/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri maha miehillä. MIKSI? Näyttävät aina tosi kamalilta. 

Vierailija
16/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on paksut hiukset ja niitä on paljon. Pää hikoaa ihan turhaan pitkissä hiuksissa. Nyt pituus on nenänpäähän ja sivut ja takaa kalju. Ei hiosta.

Vierailija
17/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri, nainen siis, jolla on upea päänmuoto, pieni siro pää, hoikka pieni nainen muutenkin, kauniit kasvot ja hyvin lyhyet pixie-hiukset. Upea!! Ja todella naisellinen ja seksikäs. Minulla isommalla ja tanakammalla pyöreänaamaisella sellainen kampaus näyttäisi kaamealta.

Vierailija
18/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Ne ovat helpot.

Ei ole. Pitkät on paljon helpommat. Lyhyitä joutuu leikkauttamaan kuukauden välein jos haluaa säilyttää mallin. Joutuu myös käyttämään muotoilutuotteita ettei mene pitkin päätä. Joka aamu pitää kastella ja muotoilla, koska yön aikana se painuu ihan lyttyyn.

Vierailija
19/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri maha miehillä. MIKSI? Näyttävät aina tosi kamalilta. 

Eikö sulle ole kerrottu mistä vauvat tulevat?

Vierailija
20/49 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TrAnneli kirjoitti:

Pitkät hiukset miehellä on transseksuaalisuutta.

Vai on Tranneli sitä mieltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan