Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"I guess the rain's down in Africa" - kenen biisi?

Vierailija
01.02.2018 |

Tuli yhtäkkiä päähän jostain.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä yhtyeen kappale on se toinen, joka alkaa "Aaaafrica! + sitten musa menee suunnilleen tämmösessä rytmissä: TI TIDIDI TITTI, TITTI, TI TIDIDI TITTI TI (x 2)

En muista koko kappaleesta mitään muuta, mutta luulin, että se olisi ollut Toton Africa, mutta onkin joku muu, saako joku jonkin mielikuvan asiasta : )

Tosta rytmistä tulee mieleen Sash! - Ecuador.

Vierailija
42/51 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frightened of this thing that I've become. Tsot sot, lähetyssaarnaaja taitaa elää kaksoiselämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina luullut, että se on I guess the rain's down in Africa. Mutta netissä sanotaan, että se on I bless the rains down in Africa. Ei voi olla totta. Mielestäni olisi parempi guess-versiona!

"Arvaan Afrikan sateet"? Idiootti.

Vierailija
44/51 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä yhtyeen kappale on se toinen, joka alkaa "Aaaafrica! + sitten musa menee suunnilleen tämmösessä rytmissä: TI TIDIDI TITTI, TITTI, TI TIDIDI TITTI TI (x 2)

En muista koko kappaleesta mitään muuta, mutta luulin, että se olisi ollut Toton Africa, mutta onkin joku muu, saako joku jonkin mielikuvan asiasta : )

Danny esittämän Kuusamon alkuperäinen versio, eli Africa? Esittäjä Albatros.

Täysin uusi tieto itselleni, että Kuusamo biisissä onkin alunperin laulettu Afrikasta.

Vierailija
45/51 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko tällaisen Africa-discobiisin vuodelta 1983, mulla alkoi soida tää kertosäe päässä kun puhuttiin Toton Africasta

Kertosäe:

"Africa, charms me with her power

Takes my soul on the midnight hour

Africa, dancing till my body burns so hot

Crying to the voodoo god - Africa"

Muistan! En muisya tuota esittäjää, ja meinas mennä kylmät väreet, kun alkoi laulaa :) Ei olisi uskonut tuollaista ääntä tuon näköiseltä!

Kyllä 80-luvulla tehtiin hyvää musiikkia!

Vierailija
46/51 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko tällaisen Africa-discobiisin vuodelta 1983, mulla alkoi soida tää kertosäe päässä kun puhuttiin Toton Africasta

Kertosäe:

Tuosta musiikkivideon koreografiasta tuli mieleen Dannyn ja Armin legendaariset tanssijat:

Vierailija
47/51 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina luullut, että se on I guess the rain's down in Africa. Mutta netissä sanotaan, että se on I bless the rains down in Africa. Ei voi olla totta. Mielestäni olisi parempi guess-versiona!

Idiootti olet nyt kyllä aivan sinä. Se on todettu jo tässä ketjussa. Et osaa erottaa, mitä eroa on sanoilla rains ja rain's. Ja I guess the rain's down in Africa on Sateen täytyy olla laskeutunut Afrikkaan, mikä on todella kaunis kuva.

Vierailija
48/51 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, idiootti nimittelee muita idiooteiksi.

Opettelepa toope englantia. I guess the rain's down in Africa = I guess the rain IS down in Africa. Rain's ei ole sama asia kuin rains, eli rain monikossa.

Luulen että Afrikassa sataa.

Vierailija
49/51 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertosäe:

Muistan! En muisya tuota esittäjää, ja meinas mennä kylmät väreet, kun alkoi laulaa :) Ei olisi uskonut tuollaista ääntä tuon näköiseltä!

Kyllä 80-luvulla tehtiin hyvää musiikkia!

Niin tehtiin, laulu ja soitto oli aitoa eikä massatuotettua sotkua, eikä autotunea tunnettu. Tuo Rose Laurens on muuten ranskalainen laulajatar, lausuu todella hyvin englantia eli en olisi heti uskonut :D

Vierailija
50/51 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Going back to to my room, born in Africa. Cause I'm born in Africa, born in Africa!"

Vierailija
51/51 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totolla on kyllä monia melodisia biisejä.

Olin konsertissa kun se oli viimeksi suomessa. Niin välispiikeissä se rupatteli englanniksi, että mitä mies tarvii, blowjob ainakun hän tarvii.

Jäi niin ällöttävä fiilis koko äijästä, aivan sama mitä biisejä on tehnyt. Siis jos tuollaista tulee mieleen, ei olis tarvinnu sanoa noin.