"I guess the rain's down in Africa" - kenen biisi?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Just kirjoitettu aiheesta medias. Ja sul tuli mieleen?
Vissiin mennyt ohi sitten. Ei kaikki seuraa koko ajan kaikkia mahdollisia medioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut kertosäkeen olevan : " I guess it rains down in Africa" :D
Olen kuitenkin kuullut biisin eka kerran 90 luvulla yläasteella,,
Mäkin olen aina luullut, että se on noin.
Minusta tuntuu, että tuo biisi ei kerro Afrikasta vaan jostain ihan muusta. En oikein saa ajatuksesta kiinni. Ehkä kyse on kaikokaipuusta tai johonkin ihmiseen kohdistuvasta kaipuusta tai siitä, mitä tunteita ihminen kokee matkustaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Darude - sandstorm
Mammat eivät ymmärtäneet kansainvälistä vitsiä ja alapeukkua pukkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut, että se on I guess the rain's down in Africa. Mutta netissä sanotaan, että se on I bless the rains down in Africa. Ei voi olla totta. Mielestäni olisi parempi guess-versiona!
Mä arvaan sateet alas Afrikassa. Kyllä. Paljon loogisempi.
Kyllä. Juuri noin se on oikein. Koska rain's on aivan sama asia kuin rains. Eiku.
Vieläkö on älykäs olo?
Toto - Africahan on tämä kyseinen kappale, mutta siitä tehdään remix/uusi hitti biisi aina 10v välein
Minkä yhtyeen kappale on se toinen, joka alkaa "Aaaafrica! + sitten musa menee suunnilleen tämmösessä rytmissä: TI TIDIDI TITTI, TITTI, TI TIDIDI TITTI TI (x 2)
En muista koko kappaleesta mitään muuta, mutta luulin, että se olisi ollut Toton Africa, mutta onkin joku muu, saako joku jonkin mielikuvan asiasta : )
Vierailija kirjoitti:
Minkä yhtyeen kappale on se toinen, joka alkaa "Aaaafrica! + sitten musa menee suunnilleen tämmösessä rytmissä: TI TIDIDI TITTI, TITTI, TI TIDIDI TITTI TI (x 2)
En muista koko kappaleesta mitään muuta, mutta luulin, että se olisi ollut Toton Africa, mutta onkin joku muu, saako joku jonkin mielikuvan asiasta : )
Täähän on tää kun jalkapallon MM- kisat oli Etelä-Afrikassa se tunnusbiiai..se barbie-nuken näköinen nainen...kuka se nyt onkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on tää kun jalkapallon MM- kisat oli Etelä-Afrikassa se tunnusbiiai..se barbie-nuken näköinen nainen...kuka se nyt onkaan..
Shakira, "waka waka"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shakira, "waka waka"
Kiitos hyvästä ehdotuksesta, mutta jotain vanhempaa tuotantoa ja käsittääkseni se kappale alkaa juuri tuolla venytetyllä "Africa" sanalla, ja sitten siis pelkkää musiikkia ilman sanoja se rytmiosuus, mitään muita sanoja ei muistu mieleen. Olen yrittänyt Googlettaa, mutta tarjoaa lähinnä sitä Toton kappaletta, josta ei ole kyse.
I bless the rains down in Africa...eikö se mene noin? Sillä eihän Afrikassa normaalisti edes sada?
Muistatteko tällaisen Africa-discobiisin vuodelta 1983, mulla alkoi soida tää kertosäe päässä kun puhuttiin Toton Africasta
Kertosäe:
"Africa, charms me with her power
Takes my soul on the midnight hour
Africa, dancing till my body burns so hot
Crying to the voodoo god - Africa"
Sitten on myös Dr. Albanin Hello Africa -biisi jos kaipaatte lisää afrikkateemaa :D
Vierailija kirjoitti:
I bless the rains down in Africa...eikö se mene noin? Sillä eihän Afrikassa normaalisti edes sada?
Afrikka on valtava manner ja siellä on myös sademetsiä. Että kyllä monessa paikassa sataa, ei se nyt kokonaan jotain aavikkoa ja savannia ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihana biisi. Kertoo jostain lähetyssaarnaajasta joka on niin yksinäinen Afrikassa, ja joku nainen lentää sille häntä lohduttamaan..
No onpa avuton tyyppi jos ei saa pesää Afrikassa. Mustia mimmejä pyörii ympärillä pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Danny esittämän Kuusamon alkuperäinen versio, eli Africa? Esittäjä Albatros.
Just kirjoitettu aiheesta medias. Ja sul tuli mieleen?