Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma: Näytän kuulemma liian hyvältä Tinder-kuvissa!

Vierailija
01.02.2018 |

Jotkut miehet ovat siis valitelleet että näytän erilaiselta oikeana kuin Tinder-kuvissani.
Olen lievästi ylipainoinen. En muokkaa kuviani enkä ota kuvia mistään ylhäältä, ns. "läski-kulmasta". Kunhan valikoin kuvista ne edustavimmat otokset. Kai se on se kännykkäkameran linssi joka hoikistaa kasvoja.
Mitä tässä nyt oikein sitten pitäisi tehdä? Valita kuvista epäedustavimmat tästä lähtien? Mutta kun haluaisin kuitenkin olla itse edes jotenkuten tyytyväinen kuviini.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä ne miehet näyttävät?

Mielestäni useimmat miehet ovat rumia ja osa miehistä on käsittämättömän rumia.

Vierailija
2/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla pelkkiä kasvokuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla pelkkiä kasvokuvia?

Yksi tuore kokovartalokuvakin löytyy kyllä.

-Ap

Vierailija
4/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, itsellä on ilmeisesti uskomattoman rumat kun naisia ei viehätä ollenkaan. Tehokkaasti murentaa ainakin itsetunnon tuo tinderi

M35

Vierailija
5/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään, itsellä on ilmeisesti uskomattoman rumat kun naisia ei viehätä ollenkaan. Tehokkaasti murentaa ainakin itsetunnon tuo tinderi

M35

Ei siellä tarvitse kenenkään olla. Fakta.

Vierailija
6/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ei siellä tarvitse kenenkään olla. Fakta.

Se on vain ainut tapa monille kohdata uusia ihmisiä jos ei baarit kiinnosta, eikä harrastuksissa tapaa ketään.

Vierailija
7/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis useampi mies antanut palautetta, ettet näytä itseltäsi kuvissa? Sä olet sitten valokuvauksellinen. :) Monethan ovat toisin päin. Näyttävät luonnossa paremmilta, mutta valokuvissa heiluu joku epämuodostunut trolli.

Poseeratko jotenkin erityisesti kuvissa? Pitäiskö sun laittaa sinne sellaisia vähän menevämpiä kuvia, jossa teet jotain ja naurat luonnollisesti? Eli joku sellainen kuva, jossa et poseeraa, vaan olisi vain tallentunut jokin kiva tilanne filmille. 

Vierailija
8/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyytyväinen peilikuvaasi?

Itse en juuri siksi laita kuviani mihinkään, koska jos kuva olisi realistinen, en kehtaisi laittaa sitä. Kaikkein pahin liian hyvä kuva olisi tosiaankin silloin, jos tapaisi jonkun, joka on ensin nähnyt sen liian edustavan kuvan. Olisi aika ikävä kokemus nähdä jonkun pettynyt ilme, että ai toi onkin vaan tommonen rumilus.

Vierailija
9/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin miehiä. Tiedän paljon naisia, jooiden Facebook ja insta on täynnä selfieitä, joista heitä ei edes tunnista... en tiedä onko Tinderissä samoja kuvia, mutta todennäköisesti. Enkä yhtään ihmettele, että miehet pettyvät näihin mammoihin livenä. Olisi hyvä kysyä jonkun kaverin mielipidettä kuvista... ajanhukkaa vaan kaikille, kun odotukset ei kohtaa!

Vierailija
10/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat siis valitelleet että näytän erilaiselta oikeana kuin Tinder-kuvissani.

Olen lievästi ylipainoinen. En muokkaa kuviani enkä ota kuvia mistään ylhäältä, ns. "läski-kulmasta". Kunhan valikoin kuvista ne edustavimmat otokset. Kai se on se kännykkäkameran linssi joka hoikistaa kasvoja.

Mitä tässä nyt oikein sitten pitäisi tehdä? Valita kuvista epäedustavimmat tästä lähtien? Mutta kun haluaisin kuitenkin olla itse edes jotenkuten tyytyväinen kuviini.

Ei taida mikään auttaa

Kuvauksellinen sotanorsu...kauhea kohtalo

Vierailija
11/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ihminen ei näytä kuvissa samalta kuin luonnossa. Koska et ole käsitellyt kuviasi, pelaat reilua peliä, eihän se sinun vikasi ole, että olet kuvauksellinen. Ehkä kannattaisi tosiaan antaa ystävien valita kuvat sillä ajatuksella, missä olet eniten "itsesi näköinen", jos nuo kommentit oikeasti haittaavat. Tai sitten otat miesten ihmettelyt vastaan, pääset ainakin treffeille, ja voit hurmata sitten omana itsenäsi. 

Vierailija
12/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävällä sama ongelma, mutta hän ei käsitä sitä itse. On hyvin kuvauksellinen ja osaa poseerata ja korostaa parhaita puoliaan, tosi hyvän ja persoonallisen näköinen kuvissa: luonnossa aika tavis ja pullukka.

Miettii aina deittien jälkeen miksi komistukset eivät ole kiinnostuneet enää näkemään. Miten voisin nätistä sanoa hänelle, että laittaisi itsensä näköisiä kuvia, onhan jokaiselle kuitenkin joku ja  parempi löytää se oman tasoinen kun käydä deiteillä liian korkeatasoisten miesten kanssa. Taas hänelle tulossa deitti yhden komistuksen kanssa, tekisi mieli sanoa mut en tiedä miten esittäisin asian....

Vierailija
13/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun ystävällä sama ongelma, mutta hän ei käsitä sitä itse. On hyvin kuvauksellinen ja osaa poseerata ja korostaa parhaita puoliaan, tosi hyvän ja persoonallisen näköinen kuvissa: luonnossa aika tavis ja pullukka.

Miettii aina deittien jälkeen miksi komistukset eivät ole kiinnostuneet enää näkemään. Miten voisin nätistä sanoa hänelle, että laittaisi itsensä näköisiä kuvia, onhan jokaiselle kuitenkin joku ja  parempi löytää se oman tasoinen kun käydä deiteillä liian korkeatasoisten miesten kanssa. Taas hänelle tulossa deitti yhden komistuksen kanssa, tekisi mieli sanoa mut en tiedä miten esittäisin asian....

Nooo. Miehet osaavat olla välillä liiankin suorapuheisia eli ehkä sieltä kohta alkaa tulla samanlaista palautetta kuin ap:lle. Eli tuskin sun sitä tarvitsee erikseen sanoa. 

Vierailija
14/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mulla taas on lättänä naama ja kapeat kasvot, ja en osaa poseerata kuvissa, niissä hymy on lähinnä epäaito irvistys. Livenä olen viehättävämou. Ihmettelen monien tuttujen face/instakuvia, joissa näyttävät todella kauniilta ja livenä taas eivät, paljastuu vino nenä tai leveät kasvot yms.

Vierailija
15/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, mulla taas on lättänä naama ja kapeat kasvot, ja en osaa poseerata kuvissa, niissä hymy on lähinnä epäaito irvistys. Livenä olen viehättävämou. Ihmettelen monien tuttujen face/instakuvia, joissa näyttävät todella kauniilta ja livenä taas eivät, paljastuu vino nenä tai leveät kasvot yms.

Mou?

Vierailija
16/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tällainen tuttu. Ylivalottaa kuvia hieman ja hymyilee vain vienosti -> silmärypyt ei näy. Ottaa usein kuvat yläviistosta -> nenä ja suu näyttää pienemmältä ja silmät isommilta. Todellisuudessa iso suu ja nenä sekä kova ääni ja koko ajan äänessä. Ihan kiva tuo tuttu on, mutta ei ihme, että odotukset ei kohtaa.

Vierailija
17/17 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ajatellutkaan, että tuollainenkin ongelma voi olla :D. Itse olen ottanut oikeasti varmaan 200 kuvaa, että olen saanut sinne 2 siedettävää otosta. Onneksi näytän kuulemma luonnossa samalta kuin kuvissa, olis tosiaan kamalaa huomata, että treffikumppani on pettynyt ulkonäkööni...