Vaimo ei pääse huomenna kotiin kuin jalkaisin..mitä ..
Meillä oli tänään riitaa vaimon kanssa. ongelma on se, että vaimo on 13 kilometrin päässä töissä ja huomenna ei kulje linja-autot. Hän räyhäsi minulle äsken, että minun on tultava hänet hakemaan ( meillä on siis vain yksi auto, jota minä tarvitsen työssäni) Sanoin, että se ei sovi, koska minulla on tärkeää menoa illalla, jota en tahdo perua sen takia. Yritin ehdottaa, että jos hän kävelisi, mutta ei kuulema sovi. En ymmärrä.
Itse urheilen 10 kilometrin lenkkejä juosten ja hän ei jaksa sitä matkaa edes kävellä?!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jos huomennakin on kylmä ja sataa lunta niin anna sille rahaa taksiin. Siis ihan vaan jos et itse viitsi hakea
En todellakaan aio antaa rahaa!
Ap
Minä voin käydä kuskaamassa vaimosi jos saan maksun luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos huomennakin on kylmä ja sataa lunta niin anna sille rahaa taksiin. Siis ihan vaan jos et itse viitsi hakea
Äly hoi! Vaimo varmaan voi itsekin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin käydä kuskaamassa vaimosi jos saan maksun luonnossa.
Ihanaa että teitä Ritareita löytyy vieläkin 😙
Onneksi minun vaimollani ei ole tuollaista miestä kuin sinä.
Surkein provo. Tämän palstan surkeimpiekin provojen mittapuulla.
Vierailija kirjoitti:
Voi oispa mullakin elättäjä, kuten sinulla. Maksatatko kaiken toisilla?
Siellähän tarpoo lumihangessa. Ei kannata vittuilla. Edestään löytää, turha tässä vaiheessa kitistää surkeaa kohtaloaan. Jööti on jo housussa. Toivottavasti vaimo oppi kerrasta, vaikka tuskin oppi. Sama meno jatkuu parin viikon päästä. Naisen muisti on turkasen lyhyt.
Töissäkäyvälle pitäisi antaa rahaa taksiin, onko se työ oikeasti jokin harrastus?? Johan mies tarjoaa mahdollisuuden harrastaa hyötyliikuntaa, eikä sekään muka käy.
Mä en ymmärrä näitä kommentteja, että AP: n pitää antaa rahaa?! Jokainen ihminen maksaa itse omat henkilökohtaiset menonsa säästä riippumatta. Se, että AP:llä on itsellä omaa menoa ei tarkoita, että hänellä on velvollisuus antaa rahaa taksiin?! Järjenkäyttö sallittua! Hankkikoon oman autonsa vaimo tai kävelee, jossei työssäkäyvä ihminen pysty taksia maksamaan.
Tyttäreni kävelee 8 km työmatkan päivittäin tai maksaa taksin/ linja- auton itse. En ymmärrä teidän kommentteja..
Vaimo ottaa auton ja ap kävelee, kun on niin hyväkuntoinen. Siinä saa päivän treenit hoidettua työn lomassa kätevästi. Tassua toisen eteen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ottaa auton ja ap kävelee, kun on niin hyväkuntoinen. Siinä saa päivän treenit hoidettua työn lomassa kätevästi. Tassua toisen eteen vaan.
Ei todellakaan tarvitse antaa! Vaimo kävelköön itse ja kehittäköön kuntoansa. Taidat itse kuulua tähän sohvaperunaryhmään , jotka kulkevat autolla 500 metrinkin matkan.
Jos ihminen ei jaksa n. 10 kilometriä kävellä, niin unohda koko nainen. Niin huonokuntoisia ihmistä ei kannata vaivoikseen ottaa.
Voi kulta! Sovin juuri työpaikan Jannen kanssa, että menen hänen luokseen perjantain ja lauantan väliseksi yöksi.
t. Vaimo
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta! Sovin juuri työpaikan Jannen kanssa, että menen hänen luokseen perjantain ja lauantan väliseksi yöksi.
t. Vaimo
Hän laittoi juuri viestin minulle, että ei tahdo sinua luoksensa.
T. Mies
Jos on yhtään hyvän näkoinen ei tarvi kävellä pitkään
Nythän on paha flunssakausi.. tai vaimo voi jäädä viihteelle kaupunkiin ja tulee sitten seuraavana päivänä kun bussit taas kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä näitä kommentteja, että AP: n pitää antaa rahaa?! Jokainen ihminen maksaa itse omat henkilökohtaiset menonsa säästä riippumatta. Se, että AP:llä on itsellä omaa menoa ei tarkoita, että hänellä on velvollisuus antaa rahaa taksiin?! Järjenkäyttö sallittua! Hankkikoon oman autonsa vaimo tai kävelee, jossei työssäkäyvä ihminen pysty taksia maksamaan.
Tyttäreni kävelee 8 km työmatkan päivittäin tai maksaa taksin/ linja- auton itse. En ymmärrä teidän kommentteja..
No mut miehen kuuluu maxxaaa, mitäs läxx suomalaisen naisen kanssa suhteeseen. maxxaaa maxxaa vaikka kummatkin käy töissä, mutta kyllä miehen kuuluu maxxxaaaa, mitäs läxxx, läxxxit kannattikö lähtä
Ja jatko-osa: mikäs se tärkeä meno on?