Kuinka moni mies ryhtyisi seksiin, jos
Ihan ok-hyvännäköinen samaa ikäluokkaa, plus miinus parivuotta ikäerolla, oleva nainen selkeästi osoittaisi haluavansa ko miestä. Siis katselisi innokkaasti ja hymyilisi ja menisi juttusille tms? Jos ko mies on katsonut takaisin ja hymyilee itsekseen, eli näyttää olevan huvittunut päivänselvästä kiinnostuksestani? Jos siis en haluaisi mitään suhdetta vaan pelkkää seksiä?
Miten todennäköistä on, että miehelle kelpaisi, jos se mies on itse mielettömän komea ja itsevarma? En kehtaa tehdä enrmpää aloitetta, jos en kelpaakaan. Miten ihan vieraalle miehelle voi edes mennä ehdottamaan seksiä? Harrastuksessa olen hänet nähnyt...
Kommentit (4)
Kaipa mies lähtee keskimäärin herkemmin kuin nainen - ja jos ei lähde, niin on silti melko otettu ja kenties kieltäytyisi kohteliaasti... ja ehkä myös katuisi myöhemmin... ;)
Nainen - vastaavassa tilanteessa - saattaisi syyttää miestä ahdistelusta... but that's life...
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan hänelle että haluisit häntä.
En kehtaa, kun näen häntä säännöllisesti ja nolottaisi torjunta. Pelkään, että hän kertoisi aika monelle siitä, että yritin.
Hän kyllä tietää, että haluan häntä. Miten käyttäytyy mies, joka on imarreltu, muttei itse halua minua? Mistä tunnistan, että olisiko saumaa?
Ap
Eihän tuota etukäteen voi tietää - hän voi olla herrasmies tai täysi mulukku... jospa siis kysyt ensin vain kahville ja otat vähän selvää luonteesta - ja kun olet varma, että on edes jonkin sortin gentlemanni, esität asiasi ja kysyt siltä suoraan ja kiertelemättä....
Sano suoraan hänelle että haluisit häntä.