Hyvä että muutkin saa nyt kokea hallitusken "kurimuksen" eikä vain työttömät! Siitäs saatte! Miltä nyt tuntuu?Ei olekaan niin mukavaa olla saavassa päässä
HA ha! Siitäs saatte kun bussit ei kulje yms. Itse olette tämän päälleenne saaneet, leikkaamalla köyhiltä. Ihan oikein. Samassa veneessä ollaan kaikki. Jos työttömiä voidaan kohdella epäoikeudenmukaisesti, niin voidaan teitä kaikkia muitakin!!
Ei olekaan enää niin mukavaa vai onko?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Eikös tällä lakolla juuri puolustella teitä työttömiä ap?
Missä oli yhteinäinen lakkorintama silloin, kun minulle ja monelle muulle pienipalkkaiselle annettiin kikyn myötä palkanalennus?
Tätä sinun pitää kysyä varmaankin työssäkäyviltä. Työttömät kun eivät oikein voi lakkoilla.
työttömiä kannustan lakkoilemaan siten, että menisivät väkisin töihin. tunkisivat ihan mihin tahansa työhön itsensä. Ei virkavaltaa riittäisi heitä ulos ajamaan.
Tämä olisi muuten hauskaa. Yhtenä päivänä kaikki työttömät menisivät mielivaltaisesti valitsemaansa työpaikkaan tekemään työtä. Tätähän se aktiivimalli käytännössä vaatii, mutta työnantajat eivät ehkä olisi tästä mielissään.
Ap ei ole ilmeisesti ymmärtänyt että teidän työttömien takia nyt lakkoillaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit unohtaa KiKyn. Tähän saakka on siis kuritettu vain työssäkäyviä, nyt aktivointimallin avulla pyritään aktivoimaan työttömiä, mutta aktiivisia sellaisia ei millään muotoa kuriteta.
Voitko avata tätä näkemystäsi hieman? Oletko siis siinä käsityksessä, että aktiivimallissa riittää, että haet töitä aktiivisesti tai ilmoittaudut sinulle tarjotulle kurssille? Siinä tapauksessa olet väärässä.
Kyllä riittää. Osoita minulle työtön joka on aktiivisesti hakenut työtä ja yrittänyt koulutuksella kohentaa mahdollisuuksiaan työmarkkinoilla mutta tukia on leikattu tilapäisesti 4,65%.
Onneksi etätyöt on keksitty. Ja menen muutenkin aina pyörällä töihin, joten minun kannalta on ihan sama vaikka olisi kuukauden bussit ja metrot lakossa.
T: keskituloinen
Ap perus työtön ulisija. Työssäkäyvät lakkoilevat teidän puolesta ja menettävät yhden päivän palkkansa ja sinä kehtaat ilkkua :D
T. Tänään normaalisti töissä, kiky kolahti minuunkin