Mielestäni Suomen sisun Lapin piirin päällikkö Tuukka Kuru on yksi terävimpiä nuoria älykköjä Suomessa
Hänen kirjoituksiaan voi käydä lukemassa Sarastuksesta.
Kommentit (12)
Jessus, palstapers. on selvästi kännissä
Minun mielestäni Tuukka Kuru on kohta kuulusteluissa suunnitelmistaan saamelaisaktivistinaisia vastaan. Pösilö videoi ne nettiin suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Tuukka Kuru on kohta kuulusteluissa suunnitelmistaan saamelaisaktivistinaisia vastaan. Pösilö videoi ne nettiin suoraan.
Eikä tarvi mennä poistamaan, video on tallessa.
Sarastus on muutenkin ihan sairasta paskaa, lähettelivät nimissään uhkailuviestejä mun lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvi mennä poistamaan, video on tallessa.
Sarastus on muutenkin ihan sairasta paskaa, lähettelivät nimissään uhkailuviestejä mun lapselle.
Sarastus ei ole paskaa, vaan yksi Suomen uljaimmista aivoriihistä.
Natsi ja la*sukka, eli ilmeisesti nassukka.
Vasemmistoliiton jäsenet tulisi velvoittaa nuolemaan Persujen kenkiä!
Sarastus on suunnattu niille natsseille, jotka eivät osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Sarastuksen kirjoittajat ovat älykkäitä ja kirjoitukset hyviä ja laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Sarastuksen kirjoittajat ovat älykkäitä ja kirjoitukset hyviä ja laadukkaita.
On älykästä suunnitella rikosta youtubessa suorassa lähetyksessä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piffiläinen eksynyt vauvapalstalle pelleilemään.
Ja rappiovasurit täällä vaan mellastaa ja rienaa. Ennemmin maa repee kuin h*ora häpee.
Niin, sinun mielestäsi hän ehkä onkin.