Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pään hakkaaminen seinään normaalia 15-vuotiaalta?

01.02.2018 |

Hakkasin siis eilen pitkästä aikaa (viikkoon) päätäni seinään ja seinänaapurini kimpaantui möykkeestä. Jälkeenpäin ajateltuna olisin ehkä voinut hoitaa tilanteen toisinkin, tai sitten en. Vaikka olinkin vihainen, ahdistunut ja surullinen. Taisin myös vähän huutaa ohjaajille. Luulin melkein joutuvani taas osastolle rauhoittumaan. Ajattelin kyllä tänään koulussa, että teloisin jotenkin itseni kun pääsen takaisin lastenkotiin. Ei mulla mene silleen edes kovin huonosti, mutta joskus vaan tulee näitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta älä ainakaan ala isona päihteitä käyttämään? MIkä sulla on ongelmana? haaveiletko pee niksistä?

2/4 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mutta älä ainakaan ala isona päihteitä käyttämään? MIkä sulla on ongelmana? haaveiletko pee niksistä?

Mikä on pee niksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin hakkaamaan 15 vuotiaana päätä seinään kun sen aikainen tyttöystävä ei antanut pimpsalooraa. Parin minuutin paukutuksen jälkeen antoi säälistä.

No ei siitä suhteesta vuosisadan rakkaustarinaa muutenkaan olisi tullut.

4/4 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Mä aloin hakkaamaan 15 vuotiaana päätä seinään kun sen aikainen tyttöystävä ei antanut pimpsalooraa. Parin minuutin paukutuksen jälkeen antoi säälistä.

No ei siitä suhteesta vuosisadan rakkaustarinaa muutenkaan olisi tullut.

Okei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän