Onko pään hakkaaminen seinään normaalia 15-vuotiaalta?
Hakkasin siis eilen pitkästä aikaa (viikkoon) päätäni seinään ja seinänaapurini kimpaantui möykkeestä. Jälkeenpäin ajateltuna olisin ehkä voinut hoitaa tilanteen toisinkin, tai sitten en. Vaikka olinkin vihainen, ahdistunut ja surullinen. Taisin myös vähän huutaa ohjaajille. Luulin melkein joutuvani taas osastolle rauhoittumaan. Ajattelin kyllä tänään koulussa, että teloisin jotenkin itseni kun pääsen takaisin lastenkotiin. Ei mulla mene silleen edes kovin huonosti, mutta joskus vaan tulee näitä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
On mutta älä ainakaan ala isona päihteitä käyttämään? MIkä sulla on ongelmana? haaveiletko pee niksistä?
Mikä on pee niksi?
Mä aloin hakkaamaan 15 vuotiaana päätä seinään kun sen aikainen tyttöystävä ei antanut pimpsalooraa. Parin minuutin paukutuksen jälkeen antoi säälistä.
No ei siitä suhteesta vuosisadan rakkaustarinaa muutenkaan olisi tullut.
Ukko35 kirjoitti:
Mä aloin hakkaamaan 15 vuotiaana päätä seinään kun sen aikainen tyttöystävä ei antanut pimpsalooraa. Parin minuutin paukutuksen jälkeen antoi säälistä.
No ei siitä suhteesta vuosisadan rakkaustarinaa muutenkaan olisi tullut.
Okei.
On mutta älä ainakaan ala isona päihteitä käyttämään? MIkä sulla on ongelmana? haaveiletko pee niksistä?