Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootit facekirppiksellä... "Onko kiinasta?" -"On" - "En mä sit osta"

Vierailija
01.02.2018 |

Joo-o... Jotain vaatteita myyn pois ja räteillä tosiaan hintaa se noin 2-5e. Ja mikä parasta: tosi moni on kysellyt että "onko kiinanpaita", "onko kiinanmekko" ja eivät halua ostaa jos on. Eikö ihmiset tajua että varmaan 99% maailman vaatteista tehdään kiina/intia/pakistan/bangladesh alueella? Siellähän ne H&M,Vila,New Yorker ja jopa lähes kaikkien kalliidenkin merkkien kuteet tehdään.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av, yv, venyykö, otatko vielä kainalo-helma, olka-helma, vyötärö-helma, olka-vyötärö -mitan, mitä materiaalia, kuinka monta prosenttia puuvillaa, sopiiko että maksan viikon kuluttua kun saan rahan (5€)

Vierailija
2/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on edelleen eri asia tilata suoraan kuin ostaa kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tosin taitaa olla vain keskustelu, jossa haluat väitellä onko Kiinasta tilaaminen ok vai ei. Näitä keskusteluja löytyy haulla lisää.

Vierailija
4/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, nykyään kalliimmatkin merkit tehdään ihan muualla kuin Euroopassa. Kuka muutenkaan viitsii kysellä jostain parin euron tuotteesta tollasia. Ostakoon tai olkoon ostamatta, mutta tuskin kukaan myyjä jaksaa kirjoittaa A4 kokoista tuoteselostetta 2euron käytetystä paidasta

Vierailija
5/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin vaatteita, joita ei ole tehty Kiinassa tai muualla Aasiassa, ja jos ostajat ei halua ostaa sitä nopeasti hajoavaa paskaa niin miksi niiden pitäisi? 

Vierailija
6/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat kiinapaidan, maksat siitä n. 1-5e, ja maksat kirpparilla 3-5e hintaan. En ihmettele todellakaan, miksi kukaan ei halua kiinapaitoja kirpparilta ostaa. 

Vierailija
7/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o... Jotain vaatteita myyn pois ja räteillä tosiaan hintaa se noin 2-5e. Ja mikä parasta: tosi moni on kysellyt että "onko kiinanpaita", "onko kiinanmekko" ja eivät halua ostaa jos on. Eikö ihmiset tajua että varmaan 99% maailman vaatteista tehdään kiina/intia/pakistan/bangladesh alueella? Siellähän ne H&M,Vila,New Yorker ja jopa lähes kaikkien kalliidenkin merkkien kuteet tehdään.

Mun vaatteista miltei 99% on valmistettu muualla kuin Kiinassa. Pääosin Italiassa. En halua olle mitenkään tukemassa lapsityövoimaa, sortoa ja ihmisoikeusloukkauksia. Lisäksi Kiinalaiset tuotteet saattavat sisältää terveidelle haitallisia aineita.

Vierailija
8/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljonkin vaatteita, joita ei ole tehty Kiinassa tai muualla Aasiassa, ja jos ostajat ei halua ostaa sitä nopeasti hajoavaa paskaa niin miksi niiden pitäisi? 

Oletatko saavasi luksusta jos ostat 2-5e vaatteita kirpparilta?

Vierailija
9/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinsana on LAADUNTARKKAILU. Vaikka vaate tehdään Kiinassa, länsimainen merkki laittaa jo tuotantovaiheessa sivuun suuren osan huono laadun takia ja myy vain kunnolla tehtyä.

Kiinasta tilatuissa ei ole laaduntarkkailua, kaikki vaan myyntiin tarkastamatta.

Vierailija
10/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av, yv. Voinko siirtää hakua viikolla, kun nyt loppuivatkin rahat. Voitko tuoda tuotteen mulle ilmaiseksi, kun mulla ei nyt ole käyntiä sielläpäin (5 km). Joo ei mullakaan sielläpäin. Mulla ei ole autoa, tuotko tuotteen ilmaiseksi (joo, oli tuotteen sijainti mainittu ilmossa ja että vain haku). Iso tuote ilmaiseksi tarjolla ja mininta ettei kuljetusmahdollisuutta: tuotko mulle bensakuluja vastaan, asunto kolmannessa kerroksessa, ei hissiä, voitko tuoda ovelle asti. Joo en voi. Jos hakija ilmaantuu ovelle, alkaa tinkaaminen, oho, mulla ei ollutkaan riittävästi rahaa, annatko alennusta. Ei ole röyhkeydellä rajaa!

Vierailija
11/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletatko saavasi luksusta jos ostat 2-5e vaatteita kirpparilta?

Olen monta kertaa saanutkin. Mulla on vaikka kuinka paljon laadukkaita jopa Suomessa tai muualla euroopassa valmistettuja vaatteita, jotka olen ostanut muutamalla eurolla kirppiksellä. Toki mulle luksus ei todellakaan tarkoita mitään tunnettuja muotimerkkejä vaan yksinkertaisesti laadukkaita ja luonnonmateriaaleista tehtyjä vaatteita. 

Vierailija
12/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vaatteista miltei 99% on valmistettu muualla kuin Kiinassa. Pääosin Italiassa. En halua olle mitenkään tukemassa lapsityövoimaa, sortoa ja ihmisoikeusloukkauksia. Lisäksi Kiinalaiset tuotteet saattavat sisältää terveidelle haitallisia aineita.

Sellaiset fantasiat siellä.

Vierailija
13/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette halua vastata ostajien kysymyksiin, älkää myykö fb-kirppiksellä. Minä ainakin haluan tietää vaatteen materiaalin, mitat, kunnon ja jossain tapauksessa valmistusmaankin ennen kuin ostan. Ihan sama, onko hinta 2€ vai 20€, ei se hintaan liity. Epäsopivaa en lähde hakemaan ja katsomaan.

Jos ette halua mittailla ja kertoa myymistänne tuotteista, myykää livekirppiksellä missä ostaja voi todeta tuotteen kunnon, laadun, sopivuuden yms itse paikan päällä.

Vierailija
14/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että monet tarkoittavat tällä kysymyksellä sitä, onko tuote tilattu Wishin tai Aliexpressin kautta. Itse en ainakaan halua ostaa sieltä tilattuja vaatteita, koska ne yleensä ovat huonosti valmistettuja. Ja monet yrittävät myydä Kiinasta tilattuja feikkituotteita aitoina.

Vierailija
15/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikirppikset on muutenkin täynnä idiootteja.

Joo lapsi tuli flunssaan ja kännykästä loppui akku niin ei voinut hakea.

Tai sovitaan haku klo 18 ja ostaja ilmestyy 19:30, hyvällä tuurilla alkaa vielä raivoamaan jos ei olla enää kotona silloin.

Vierailija
16/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av, yv. Voinko siirtää hakua viikolla, kun nyt loppuivatkin rahat. Voitko tuoda tuotteen mulle ilmaiseksi, kun mulla ei nyt ole käyntiä sielläpäin (5 km). Joo ei mullakaan sielläpäin. Mulla ei ole autoa, tuotko tuotteen ilmaiseksi (joo, oli tuotteen sijainti mainittu ilmossa ja että vain haku). Iso tuote ilmaiseksi tarjolla ja mininta ettei kuljetusmahdollisuutta: tuotko mulle bensakuluja vastaan, asunto kolmannessa kerroksessa, ei hissiä, voitko tuoda ovelle asti. Joo en voi. Jos hakija ilmaantuu ovelle, alkaa tinkaaminen, oho, mulla ei ollutkaan riittävästi rahaa, annatko alennusta. Ei ole röyhkeydellä rajaa!

Ikinä ei ole ollut tällaisia kokemuksia. Kaikki kaupat sujuneet ihan hyvin, joitain inhimillisiä erehdyksiä tai unohduksia on kerran pari sattunut. Kenties ostajana on ollut keskimääräistä fiksumpaa porukkaa. Mitään parin euron vaatteita en kyllä rupeasikaan facekirppiksellä myymään, se menevät räteiksi tai parhaassa tapauksessa uffin laatikkoon.

Vierailija
17/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huuto.net ei kuulkaa maksa yhtään mitään!

Vierailija
18/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset fantasiat siellä.

Kyllä mä tiedän missä vaatteeni on valmistettu. En ikinä osta vaatetta jos se on made in China, joten ei niitä kerry. En tarvitse rytkyjä. Ainoat Kiinalaisvaatteeni ovat lahjaksi saatuja.

Vierailija
19/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi on myös täynnä idioottiostajia

Esim. Myydään hyväkuntoinen 4hlö ruokapöytä ja tuolit nopeasti pois 30€

"Tarjoan 15e ja haku ens viikon lauantaina"

Vierailija
20/30 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei ole ollut tällaisia kokemuksia. Kaikki kaupat sujuneet ihan hyvin, joitain inhimillisiä erehdyksiä tai unohduksia on kerran pari sattunut. Kenties ostajana on ollut keskimääräistä fiksumpaa porukkaa. Mitään parin euron vaatteita en kyllä rupeasikaan facekirppiksellä myymään, se menevät räteiksi tai parhaassa tapauksessa uffin laatikkoon.

Sehän se onkin, että tuollaiset venkoilijat tälläävät sen av:nsa heti ensimmäisenä ja ne, ketkä olisivat kunnon ostajia eivät ehdi ekana varaamaan. Monilla kirppareilla kun se av on se taikasana, ellei ilmoituksessa ole erikseen mainittu, että viikkojen varailu ja hakujen siirtely ok jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi