Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
1781/7556 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"musta tää tuntuu lomalta kun ei tarvi panna Sammya" sanoi Minna 😂

Vierailija
1782/7556 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ku mä kuulin Amandan nimen niin mulla tuli ensimmäisenä mieleen meijän äidillä oleva aasi" 😂😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/7556 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evestä on tullu jotenki ällöttävä.

Vierailija
1784/7556 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onks toi se BB-homo?" 😂😂😂

Vierailija
1785/7556 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni sinkkumiehillä överiksi, kun sättivät Minnaa. Onhan se totta, mutta he ovat ohjelmassa jossa pitää saattaa pareja eroamaan! Saada tuntemaan naiset halutuiksi! Vietellä! Ei mies saa laittaa naista itkemään...

Vierailija
1786/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota Saanaa ei yhtään kiinnosta toi Elias 😂😂😂

Ovat treffeillä ensi jaksossa. Saana olisi toivonut jonkun muun seurakseen.

Kyllä Elias on ihan Ok näköinen mutta luonne niin sairas että se rumentaa.

Vierailija
1787/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun katsotte 8 jaksoa niin kattokaapa Eliaksen kasvonilmeitä kun on muitten videoitten vuoro ja se ehkä luulee ettei ole kamerassa. :o

Vierailija
1788/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni sinkkumiehillä överiksi, kun sättivät Minnaa. Onhan se totta, mutta he ovat ohjelmassa jossa pitää saattaa pareja eroamaan! Saada tuntemaan naiset halutuiksi! Vietellä! Ei mies saa laittaa naista itkemään...

Joo en kyllä ymmärtänyt, miksi kertovat Minnalle raakana totuutena asian, jonka hän on itsekin avoimesti kertonut. Enkä ymmärrä, miksi Minna siitä niin suuttui, varsinkin kun hän ei ole tavallinen nainen...

Vierailija
1789/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammy mainitsee treffikumppaninsa hyviksi puoliksi isot hinkit. 😶

Huomaavaisesti sanottu mieheltä, jonka puolison hinkit eivät ole ihan sieltä runsaimmasta päästä...

Vierailija
1790/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei eilen illalla toiminut tietokoneella Ruutu+, mutta puhelimella saatiin jaksot onneksi katsottua. Meinas ilta mennä pilalle 😂

Ei ollutkaan nii mehukas juttu se suihinotto, kuin kuviteltiin.

Vierailija
1791/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta pitää aina muistaa, että ihmisiä nuokin tuolla vain ovat. Sitten kun vielä noille melkein pakkojuotetaan viinaa. Ja joo tiedän, että ovat omasta halustaan mukana, niille (ehkä) maksetaan, tietävät konseptin ja lässynsässynlää.  Jos täälläkin ollaan noita Minnan motiiveja tuohon suuntaan pohdittu niin miksi ei tuollakin. Melkoinen Elias saa olla, että ei nyt yhtään tekisi mieli sanoa mitään kun toinen kertoo miten "on lomaa kun ei tarvii omaa puolisoaan panna" yms. muutenkin vähättelee.  

Hauska miten kuva Sammysta on muuttunut. Aikasemmin pallit vaahdossa paineleva nilkki on muuttunut... (tai ainakin  näyttää siltä) ihmiseksi.  

Elias oli taas kyllä Elias. Siis eihän tuo jätkä voi olla tosissaan. Luuleeko oikeasti, että nuo naiset ovat jotain aivottomia idiootteja, jotka eivät näe tuon "pelaamisen" läpi. Noh... Jonna taitaa olla. 

Vierailija
1792/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin miten jotkut täällä olivat pohtineet että Elias ei voisi olla narsisti/psykopaatti koska nyt hän on alkanut vaikuttaa enemmän elämän potkimalta reppanalta ja ahdistuneelta roolinvetäjältä.

Ajattelin vain kertoa omasta kokemuksesta, olen työskennellyt narsistin diagnoosin saaneiden kanssa (mutta en siis ole mikään lääkäri). Narsisti voi olla myös "reppana", oikeastaan suurin osa tapaamistani narsisteista ovat juurikin elämän kolhimia reppanoita ja sosiaalisesti tönkköjä. Se miten narsisti itse siihen suhtautuu vaihtelee paljonkin, osa puhuu itsestään epärealistisen suureellisesti esim. "minulla on kyllä varaa", "minä saan aina hommat hoidettua", "minä saan muutoksen aikaan", ja ulkopuolinen näkee kyllä että se ei vastaa todellisuutta. Narsisti itse luulee muiden uskovan häntä. Toiset narsistit taas juuri ratsastavat reppanan maineellaan yli äyräiden, "Minä olen niin sairas, niin avuton, niin köyhä, niin erilainen" jne. ja heidän huomionhaku ja avun ja säälin imeminen muilta ihmisiltä on loputonta. Narsisti voi olla myös ahdistunut, ja hän voi myös esittää omaa rooliaan vähän epäuskottavasti.

Mutta mitä Eliakseen tulee, niin toivon todella että olisikin vain reality rooli päällä tai nuorena ihmisenä hakisi apua tunteidensa käsittelyyn. Rooli tai ei, niin ei nuo puheet kyllä terveitä ole ja toivon että Vilma aukasee silmänsä

Vierailija
1793/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Elias on ihan fucked up, niin silti jostain syystä vähän säälin sitä? :( Se tuntuu jääneen sinne yläasteelle, muistatte varmaan kaikki kuinka pojilla oli koko ajan kauhea esitys ja rooli päällä. Epävarmuus itsestään ja tunne-elämän epävakaisuus paistaa Eliaksesta kauas.

Vierailija
1794/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä vielä edelliseen, Vilman puheista mulle tulee mieleeni se, että usein kun narsistin menneisyyttä lähdetään penkomaan niin sieltä löytyy joitain lapsuuden traumoja jotka mahdollisesti ovat osasyynä erilaiseen tunne-elämään. Narsisti saattaa avautua näistä läheiselleen, ja myös siitä että on huolissaan omista tunteistaan. Läheinen saattaa nähdä tämän juurikin Vilmaa lainatakseni narsistin "herkkänä puolena" tai "oikeana itsenään", ja siksi läheisen voi olla niin vaikea hyväksyä sitä että vaikka tätä avautumista tapahtuisi loputtomiin niin henkilö ei silti kykene muuttumaan tai parantumaan vaan siihen tarvitaan paljon paljon suurempaa apua kuin läheinen voisi ikinä edes tarjota. Joskus myös nämä "avautumiset" ovat puhdasta valehtelua ja manipulointia, sitäkin on niin vaikea käsittää ja hyväksyä että se on omanlainen prosessinsa läheiselle.

Vierailija
1795/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo Sammy ja Minna oikeasti pari? Jotenkin tosi outo kuvio. Ja miksi 30-vuotias nainen haluaa mennä tuollaiseen TV-ohjelmaan antamaan itsestään noin aivottoman kuvan

Vierailija
1796/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoisia sinkkumiehiä valittu tuonne naisten saarelle.

Maalaavat toistensa sukupuolielimiä.

Huomasitteko mitä tapahtui vieressä, kun Minna laittoi kondomia? Vieressä joku neljästä joukossa olleesta miehestä laittoi toiselle kondomin. Että kyseessä sitten taisi ihan oikeasti olla ”seuraleikki”, vähän rajumman puoleinen.

Aikamoista...

Vierailija
1797/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Eliaksen kommentista nuotiolla: "oon ajatellut et Tunteet on menestyneempien(?) ihmisten luxusta. Mut ehkä mullaki on oikeus niihin"

En muista sanatarkkaan mut jotenki tuohon suuntaan.

Vierailija
1798/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoisia sinkkumiehiä valittu tuonne naisten saarelle.

Maalaavat toistensa sukupuolielimiä.

Huomasitteko mitä tapahtui vieressä, kun Minna laittoi kondomia? Vieressä joku neljästä joukossa olleesta miehestä laittoi toiselle kondomin. Että kyseessä sitten taisi ihan oikeasti olla ”seuraleikki”, vähän rajumman puoleinen.

Aikamoista...

Vierailija
1799/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertakaikkiaan pääse yli Eliaksesta. Haluais olla koti-isä ja kuvata vauvan salaatin päällä jossa olis ympärillä vähän rosmariinia..????? Olis niin sulonen, ihan ku possu uunissa. Siis vaikka Elias on mitä on niin tää kommentti sai mut nauraa itku silmässä 10min putkeen 😂😂😂

Vierailija
1800/7556 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kertakaikkiaan pääse yli Eliaksesta. Haluais olla koti-isä ja kuvata vauvan salaatin päällä jossa olis ympärillä vähän rosmariinia..????? Olis niin sulonen, ihan ku possu uunissa. Siis vaikka Elias on mitä on niin tää kommentti sai mut nauraa itku silmässä 10min putkeen 😂😂😂

Sehän sanoi tuon jälkeen vielä että laittais sen uuniin....