Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Vierailija
01.02.2018 |

Kommentit (7556)

Vierailija
1121/7556 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö ketään muuta Eliaksen jumalattoman iso pää?

Vierailija
1122/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö ketään muuta Eliaksen jumalattoman iso pää?

Enemmän häiritsee et se on Deata-klooni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Elias blondais hiuksensa, niin sehän olis kuin ilmetty Draco Malfoy!

http://harrypotter.wikia.com/wiki/File:Draco_Malfoy_(HBP_promo).jpg

Hyvä bongaus! Sillä Eliaksellahan oli just ton näköinen blondattu letti jossain vanhemmissa instakuvissa! :DDD

Vierailija
1124/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Elias-nimestä aina mieleen tämä vanha Fingerpori jossa Eliasta pani karhu.... *reps!*

https://crop.kaleva.fi/3M-VtQtHGEWBEwUurCRDJAecWMg=/smart/http%3A//kuva…

Vierailija
1125/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Elias blondais hiuksensa, niin sehän olis kuin ilmetty Draco Malfoy!

http://harrypotter.wikia.com/wiki/File:Draco_Malfoy_(HBP_promo).jpg

Tai tämmönen tipu :D

http://www.tropicalbirdsforum.com/img/3.jpg

Vierailija
1126/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että jos ihminen on narsisti/persoonallisuushäiriöinen niin häntä on oikeus dissata netissä mielin määrin? Olen samaa mieltä, että Elias ei ole normaali ja Vilman heikko itsetunto on varmaan ainakin osaksi Eliaksen aiheuttamaa. Mutta ollaanko me ns "terveet" yhtään parempia jos haukutaan täällä hänet pataluhaksi? Olkoonkin että hänen käytöksensä kanssaihmisiään kohtaan vaikuttaisi olevan pöyristyttävää.

Vierailija
1127/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pareista jättää leikin kesken ja tilalle tulee uusi pariskunta. Ketä pariskuntaa veikkaatte luovuttajiksi?

Vierailija
1128/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pareista jättää leikin kesken ja tilalle tulee uusi pariskunta. Ketä pariskuntaa veikkaatte luovuttajiksi?

Mistä tämä tieto?

Vierailija
1129/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tällainen tieto?

Vierailija
1130/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan elias ja vilma poistetaan

Vierailija
1131/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hohhoo kirjoitti:

Olen aina pitänyt tätä ohjelmaa katsovia melko yksinkertaisina ihmisinä.

Paras vastaus on aina: "ihan läpällä vaan katson"

Suomi nousuun 2018...

Silti päätit avata ketjun ja vielä kommentoidakin asiaa?

Mitä ihmeellistä siinä on jos katsoo? Miksi pitäisi selittää toiselle miksi katsoo yhtä ohjelmaa ja toinen toista?

Sen verran voin kertoa että kaikki tuntemani akateemisesti koulutetut ja menestyvät ihmiset katsovat tätä, ja jopa myöntävät katsovansa. Mukaanlukien minä, ja minulla on yliopistotutkinnot Suomesta ja USA:sta sekä loistava ura. Näen tässä mielenkiintoisia psykologisia kuvioita ja ennalta-arvattomuutta. Turha niitä mukana olevia on vähätellä ja aliarvioida mitenkään huonommaksi porukaksi, sillä ihmisiä hekin ovat.

Apua. Itsekin olen korkeakoulutettu ja "loistavalla uralla", mutta nään tässä vain viihdettä ja ihanaa huttua, jolla rentoutua työpäivän jälkeen - ja tuntea itsensä piirun verran paremmaksi :D 

Minäkin olen tehnyt tuon havainnon, että korkeasti koulutetut kaverit ovat niitä, kenen kanssa tämän sarjan kiemuroista jutellaan, alemmin koulutetut useammin tykkäävät tuoda esiin, että eivät missään tapauksessa katso ohjelmaa. Itselläni on siis sekä ylioppilas-, ammattiopisto-, amk- että yliopistotutkinto, ja näin ollen sosiaalinen piiri aika laajakirjoinen koulutusnäkökulmaa ajatellen. Tottakai jokaisella on oma makunsa sosioekonomisesta statuksesta riippumatta, mutta kyllä tässä selkeä yhteys on. Yleisellä tasolla ajateltuna ei tietysti mikään ihme, monilla on vahvasti taipumus pyrkiä erottumaan omasta ryhmästään tuomalla korostetusti esiin niitä näkemyksiä, joiden uskoo olevan yhteisiä korkeamman statuksen omaavien kanssa. Ehkä tämän aiheen puheeksi ottanut kommentoijakin tunnistaa tuosta itsensä. Akateemisella ryhmällä ei tällaista painetta ole, joten on helpompi keskustella laajemmalla skaalalla aiheista, jotka kiinnostaa.

Henkilökohtaisesti mun rajani menee kuitenkin siinä, että en kehtaisi tunnustaa osallistuneeni vauvapalstan keskusteluun kuin hyvin harvalle ihmiselle, oli keskustelukumppanin koulutus sitten mikä tahansa ;)

Vierailija
1132/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tällainen tieto?

Tuttavan lapsi tässä korvaavassa pariskunnassa.

Vierailija
1133/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Elias siinä mainoksessa josssa nuori pariskunta menee tytön vanhempien luokse ja pojalla on ruokakori kädessä?

Vierailija
1134/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Elias siinä mainoksessa josssa nuori pariskunta menee tytön vanhempien luokse ja pojalla on ruokakori kädessä?

Ei, se mainoksen poikahan on ihan hyvännäköinen.

Olen miettinyt, että ketä ihmettä se Minna muistuttaa tosi paljon. Eilen a-studiossa oli Matleena Kuusniemi ja huomasin, että nehän näyttää tosi paljon samalta ja äänikin samantyylinen!!!

Vierailija
1135/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tällainen tieto?

Tuttavan lapsi tässä korvaavassa pariskunnassa.

Ei kai ne saa kertoa tai levittää vielä noita juttuja? Muutenhan tulee sopimussakkoa!

Tuttu oli mm. tositeeveetähtien psykologina ohjelmissa mukana muttei saa kertoa mitään kellekään eli ei ole hiiskunut sarjoista ja henkilöistä sanaakaan.

Vierailija
1136/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö Elias värivoiteen lisäksi silmämeikkiä? 3. tai 4. jaksossa näytti mielestäni siltä.

Vierailija
1137/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä keskusteluissa päästiin taas vauhkoomaan siitä kuka on korkeasti koulutettu ja kuka ei... Eiköhän ohjelmaa katso kaikenlaiset ihmiset. Toki av-keskustelupalsta tuntuu olevan täynnä vain korkeastikoulutettuja, mitä nyt on silmään sattunut. Nykysin luetellaan jopa kaikki koulutukset, arvostetusta ala-asteesta ulkomaan suurlähetystön harjoitteluihin. Joskus palsta alkaa muistuttamaan lähinnä CV:tä.

Vierailija
1138/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäpussimies ja minna saa lähdöt.

Tieto.

Vierailija
1139/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeetä jos tulee joku uusi varapariskunta sarjaan tyyliin viikoksi niin kuin edelliselläkin kaudella. Oli niin ankea ja mitään sanomaton viime kerrallakin että koko 'huikea juonenkäänne' menetti vähän hohtonsa.

Ärsyttääkö muita toi kun puhuvat petaamisesta? Itse en voi sietää kyseistä termiä tuossa asiayhteydessä, kun mun mielestä petaaminen ja paneskelu on lähinnä toistensa vastakohtia :D

Vierailija
1140/7556 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä keskusteluissa päästiin taas vauhkoomaan siitä kuka on korkeasti koulutettu ja kuka ei... Eiköhän ohjelmaa katso kaikenlaiset ihmiset. Toki av-keskustelupalsta tuntuu olevan täynnä vain korkeastikoulutettuja, mitä nyt on silmään sattunut. Nykysin luetellaan jopa kaikki koulutukset, arvostetusta ala-asteesta ulkomaan suurlähetystön harjoitteluihin. Joskus palsta alkaa muistuttamaan lähinnä CV:tä.

Enemmän tällä palstalla huudetaan toisille WT:tä ja luetellaan kaikkea typerää joka on muka WT:tä, jos et ole sattunut huomaamaan?!?!