Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksi tuo Eve näyttää nii tutulta :D sehän on ihan naisversio Valtteri Sandbergista!
Varo ei täällä saa kaksoisolennoittaa ketään. Itsekin sain 15 alapeukkua kun kehtasin verrata Daddya Peter Franzeniin ja Jonnaa Californicationin Miaan.
Olen aina pitänyt tätä ohjelmaa katsovia melko yksinkertaisina ihmisinä.
Paras vastaus on aina: "ihan läpällä vaan katson"
Suomi nousuun 2018...
Noniin siellä on sitten fb naistenhuoneella perseimplantti jaatisen ja sinkku jennikan väittely, että kumpi on nolompaa, nousta julkisuuteen perseimplanttien takia vai temptation islandista!
hohhoo kirjoitti:
Suomi nousuun 2018...
Itse annat itsestäsi aika yksinkertaisen ja ennakkoluuloisen kuvan tuollaisilla käsityksillä. Viihde on viihdettä, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi porukka höoöttää että Eliaksen olisi pitänyt auttaa sammunutta naista? Käsittääkseen hänellä oli seuraa samassa pöydässä. Miksei se ollut tämän tehtävä?Se koko tilanne oli kyllä kylmäävä molempien osalta. Kaikkia hulluja sitä otetaankin tv:seen ja pitäisi olla muka viihdettä. Pikemminkin try not to cringe-challenge. Saa otsaryppyjä temppiksestä🤣
Ei se varmaan oo ollut pointtina, että nimenomaan Eliaksen olisi pitänyt mennä auttamaan. Hän vaan oli se, joka yksiselitteisesti ilmoitti ettei missään tapauksessa aio auttaa koska hänellä ei ole siihen minkäänlaista velvollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä formaattia saada vanhemmille, vaikka 50+. Tuntuu että kaikki ohjelmat keskittyy nuorisoon ja ulkonäkökeskeisyyteen.
Kuvittele nyt vähän miltä näyttäisi, kun 50+ sinkut viettelisivät 50+ pariskuntia tuolla viinan voimalla.
Elämämkoulu Island.
Kuule ei se näytä nyt yhtään sen paremmalta...
+70 versio olisi jo mielenkiintoinen. Riitoja rollaattoreista ja lääkerasioista. Kyllä Kalevi laittaisi ruotuun Juhanin joka Marja-Liisaa koittaisi vietellä väärille teille.
:DDD
ja ne sinkut olisi jotain entisiä eltaantuneita Seiska-silikonibimboja jotka kuvittelis yhä että ovat hotteja rannalla 75+ ikäisenä, tähän tyyliin:
https://i.pinimg.com/originals/64/28/ab/6428abd86fa8f4f8b102e9f4906bc9a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksi tuo Eve näyttää nii tutulta :D sehän on ihan naisversio Valtteri Sandbergista!
Varo ei täällä saa kaksoisolennoittaa ketään. Itsekin sain 15 alapeukkua kun kehtasin verrata Daddya Peter Franzeniin ja Jonnaa Californicationin Miaan.
Pahoittelut alapeukuista. Kiva et sä saat siitä iloa, mut meidän muiden mielestä ei ole mainitsemissasi henkilöissä yhtään samaa näköä. xD
hohhoo kirjoitti:
Suomi nousuun 2018...
Silti päätit avata ketjun ja vielä kommentoidakin asiaa?
Mitä ihmeellistä siinä on jos katsoo? Miksi pitäisi selittää toiselle miksi katsoo yhtä ohjelmaa ja toinen toista?
Sen verran voin kertoa että kaikki tuntemani akateemisesti koulutetut ja menestyvät ihmiset katsovat tätä, ja jopa myöntävät katsovansa. Mukaanlukien minä, ja minulla on yliopistotutkinnot Suomesta ja USA:sta sekä loistava ura. Näen tässä mielenkiintoisia psykologisia kuvioita ja ennalta-arvattomuutta. Turha niitä mukana olevia on vähätellä ja aliarvioida mitenkään huonommaksi porukaksi, sillä ihmisiä hekin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Noniin siellä on sitten fb naistenhuoneella perseimplantti jaatisen ja sinkku jennikan väittely, että kumpi on nolompaa, nousta julkisuuteen perseimplanttien takia vai temptation islandista!
Ota screenshot!
https://www.instagram.com/p/BfbZt3IBuNs/?hl=fi eihän tohonkaan oo tägätty osallistujia. En löydä!! Sinkut oli tägätty omaan kuvaansa.
Mikä se Nooran nimimerkki on?
Vierailija kirjoitti:
hohhoo kirjoitti:
Suomi nousuun 2018...
Silti päätit avata ketjun ja vielä kommentoidakin asiaa?
Mitä ihmeellistä siinä on jos katsoo? Miksi pitäisi selittää toiselle miksi katsoo yhtä ohjelmaa ja toinen toista?
Sen verran voin kertoa että kaikki tuntemani akateemisesti koulutetut ja menestyvät ihmiset katsovat tätä, ja jopa myöntävät katsovansa. Mukaanlukien minä, ja minulla on yliopistotutkinnot Suomesta ja USA:sta sekä loistava ura. Näen tässä mielenkiintoisia psykologisia kuvioita ja ennalta-arvattomuutta. Turha niitä mukana olevia on vähätellä ja aliarvioida mitenkään huonommaksi porukaksi, sillä ihmisiä hekin ovat.
Apua. Itsekin olen korkeakoulutettu ja "loistavalla uralla", mutta nään tässä vain viihdettä ja ihanaa huttua, jolla rentoutua työpäivän jälkeen - ja tuntea itsensä piirun verran paremmaksi :D
Vähän vanhentunut kommentti, kun ei koske tämän vuode TIS:iä, mutta innostuin katsomaan kakkoskautta. En siis ole aiemmin nähnyt sitä, mutta huomasin sen näkyvän yhä Ruudussa (olen katsonut viime kauden ja osittain ensimmäisen).
Yksi iso huomio minkä tein, oli Roopen ja Kallen uhriutuminen ja jatkuva oman paskan ja pettyneen olon tilittäminen:" Mä oon niin paljon paskaa saanu täällä niskaan blablabla.." , "En voi ymmärtää miks se teki noin, oon niin pettyny, tää oli tässä".
Ja kumpikin näistä oli siis itsekin pettänyt aikaisemmin tai ainakin "hölmöillyt". Yhtä lailla ovat itse hölmöilleet myös resortissaan ja paenneet kameroita yms., mutta eivät tajua katsoa peiliin nähdäkseen omaa käyttäytymistään:D Pakko vaan surkutella ja olla niiiin loukkaantunut toisen teoista, joita ei osannut odottaa.
Kyllähän nämä naisetkin "hölmöilivät" urakalla ja kiehnäsivät miesten kanssa, en väitä siinä vastaan. Mutta he ymmärsivät mitä tekivät ja Nana ainakin tunsi huonoa omaatuntoakin. He eivät ottaneet mitään uhri-roolia, vaikka aiempaakin pettämistä oli ollut, eivätkä jatkuvasti puhuneet pettymyksestään mieheensä superloukkaantuneeseen sävyyn.
Anteeksi, oli pakko päästä jonnekin avautumaan, kun en enää löytänyt kakkoskaudelle keskustelufoorumeita. On nää huvittavia:D
No jopa pomppas... aloit sitten höpöttää koulutuksista. Ajattelitko,että sillä kerrot olevasi fiksumpi 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli tällainen jankutus on ärsyttävää, mut menee jo jotenki ihan huvittavaksi, miten iso pala voi jollekin olla, et oma kommentti ei oo suosittu 😂 Aiemmin jo kyseli, et miks sai alapeukkuja.
Spoiler:
Yks noista sinkkunaisistakin sanoi, et sinkkunaisilla on ollut vaikeuksia Eliaksen kanssa ja ne on pitäneet sitä ylimielisenä, psykopaattina ja narsistina. Sit Dani sanoi, et joko Elias esittää ihan v*tusti tai sit sillä on ihan v*tunmoinen luonneongelma.
Vierailija kirjoitti:
No jopa pomppas... aloit sitten höpöttää koulutuksista. Ajattelitko,että sillä kerrot olevasi fiksumpi 🙈
Oli vissiin vastaus sille joka vihjas että vain wt-ihmiset seuraa toisia wt-ihmisiä. Harvemmin koulutettu katsoja-henkilö on mikään wt, ja moni noista osallistujistakin on koulutettuja ja töissä joten en nyt sanoisi heitäkään wt:iksi. Ovat vaan lähteneet ilmaiselle kaukomatkalle ja seikkailemaan vähän :)
Vierailija kirjoitti:
Vähän vanhentunut kommentti, kun ei koske tämän vuode TIS:iä, mutta innostuin katsomaan kakkoskautta. En siis ole aiemmin nähnyt sitä, mutta huomasin sen näkyvän yhä Ruudussa (olen katsonut viime kauden ja osittain ensimmäisen).
Yksi iso huomio minkä tein, oli Roopen ja Kallen uhriutuminen ja jatkuva oman paskan ja pettyneen olon tilittäminen:" Mä oon niin paljon paskaa saanu täällä niskaan blablabla.." , "En voi ymmärtää miks se teki noin, oon niin pettyny, tää oli tässä".
Ja kumpikin näistä oli siis itsekin pettänyt aikaisemmin tai ainakin "hölmöillyt". Yhtä lailla ovat itse hölmöilleet myös resortissaan ja paenneet kameroita yms., mutta eivät tajua katsoa peiliin nähdäkseen omaa käyttäytymistään:D Pakko vaan surkutella ja olla niiiin loukkaantunut toisen teoista, joita ei osannut odottaa.
Kyllähän nämä naisetkin "hölmöilivät" urakalla ja kiehnäsivät miesten kanssa, en väitä siinä vastaan. Mutta he ymmärsivät mitä tekivät ja Nana ainakin tunsi huonoa omaatuntoakin. He eivät ottaneet mitään uhri-roolia, vaikka aiempaakin pettämistä oli ollut, eivätkä jatkuvasti puhuneet pettymyksestään mieheensä superloukkaantuneeseen sävyyn.
Anteeksi, oli pakko päästä jonnekin avautumaan, kun en enää löytänyt kakkoskaudelle keskustelufoorumeita. On nää huvittavia:D
Hauskaa tässä vielä se, että sen kauden jälkeen on liikkunut paljonkin juttuja, että molemmat jätkät vehtasivat oikeasti sinkkunaisten kanssa kameroiden ulkopuolella! Mutta piti ilmeisesti kameroille päästä uhriutumaan. Hyi hitto.
Jos Elias blondais hiuksensa, niin sehän olis kuin ilmetty Draco Malfoy!
http://harrypotter.wikia.com/wiki/File:Draco_Malfoy_(HBP_promo).jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziisus mikä uhriutuja marttyyri. Kommenttiasi alapeukuttiin ainoastaan siksi, että vertaus oli huono.