Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa Even paino? Voisko jatkaa muilla jutuilla?
Totta, ei se ole millään tavalla olennaista. Mutta ainakin itseni teki mieli puolustaa, jos joku vanhaa häntä joksikin pyöreäksi väitti. Nää painojen näkemiset kun on menneet aika vinoiksi.
Vähän piti kuitenkin päästä vielä jankkaamaan.
Niin no siis eiköhän se ole ihan kohteliasta minulle tarkoitetut viestit kuitata. Jos sitä joku jankuttamisena pitää, niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Eve aiemminkaan mikään pyöreä ole ollut. Tai ainakin itse miellän pyöreän hieman toisin. Ihan selvästi ollut normaalipainossa, jos Instagram-aikaa katsotaan.
https://www.instagram.com/p/Ba6ucCnFOuV/?taken-by=roosaeveliinaa
Ihan realistista todeta, että pyöreä on ollut.
Nykyään mielestäni oikein hyväkroppainen ja terveen näköinen, ei mikään anorektinen, todellakaan.
Uh, just toi yksi ainoa kuva. En tiedä, milloin tuo ennen-vertailukuva on otettu, mutta itse oon kattonut tuon Instagramin alusta asti, ja yksittäisissä vanhoissa kuvissa ei näy mitään pulskuutta (2013, sitten lähinnä 2015 eteenpäin). Sitä en sitten tiedä, oisko tuo vertailukuva esim. just tuolta "väliajalta", jolta kuvia ei ole. Totta, tuossa Eve näyttää vähän pyöreältä, mutta toisaalta tuo kuva on tosi epäedustava, sillä vaate tekee säkkimäisen lähes kenestä tahansa.
https://www.instagram.com/p/BbNFyrolU_4/?taken-by=roosaeveliinaa
https://www.instagram.com/p/BNfXm_Bhgl-/?taken-by=roosaeveliinaa
Kyllä hän minusta näissäkin on ihan rehellisen pyöreä. Onhan Eve sen myöntänyt itsekin.
No huh, tosi pyöreä juu onkin!
Ootko muuten koskaan kuullut liiallisesta itsekriittisyydestä, epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta?
Ei sillä, kyllähän se täälläkin nähdään, että aina löytyy niitä ilkimyksiä, jotka tukevat noita seikkoja ja pistävät just myöntelemään mitä milloinkin.
Oletko itse tuota kokoluokkaa, vai miksi menee niin tunteisiin?
Tosiasia on, että Eve on pyöreä noissa ennen-kuvissa. Ei mikään sairaalloisen ylipainoinen tietenkään, mutta pyöreä. Eikä siinä ole mitään pahaa! Tuo asioiden kieltäminen viittaisi siihen, että sinusta pyöreydessä on lähtökohtaisesti jotakin pahaa.
En oikein tiedä, mitä tarkoittaa "mennä tunteisiin", mutta kuten edellä sanoin, niin hivenen vinoja näkemyksiä huvittaa juu puolustaa. Niin, mä oon toista mieltä ex-läskinä ja nyk. normaalipainoisena. Sanotaan sitten, että ainakin Eve on huomattavan kiinteä ollut, nimittäin jos BMI on noin 25, niin kyllä näkyy makkaraa ja röllykkää.
Minusta siinä on vikaa, että ihmiset nimittelevät ihmistä ylipainoiseksi ja pyöreäksi ilman, että tietävät henkilön tarkkaa BMI:tä.
Mutta keskitynpä nyt katsomaan Eliasta ja Vilmaa, joskin nää nuotiot etenee videokertausten takia todella hitaasti tällä kaudella.
Me uskotaan jo, että sun mielestä pullukka on normaalipainoinen! Ei tartte jankuttaa.
Ei niitä Eliaksen panoja olla kyl teeveessä näytetty. Joku käytävä vaan ja sit kalsarit lattialla.
Onkohan itsessäni jotain sadistin vikaa kun nautin niin tästä jaksosta ja Eliaksen roastauksesta. Ja olen jo tämän jakson siis ruutu + nähnyt mutta silti nautinnollista katsoa.
Klassiset valehtelijan maneerit. Ja anteeks mitä, nää on ollu vuoden (?) yhdessä ja Vilma on noin koukussa?!
Ai että, kohta tulee se kauden odotetuin hetki, kun valehtelija jää kiinni :)
Pettää, valehtelee eikä pyydä anteeksi. Mikä asshole.
Elias on parhaimmillaan kun se on hiljaa 😂
Eikös tuo Elias tuossa kuitenkin itse sanonut aiemmin, kun Vilma kysyi, että miten pitkälle meni, että "pisimmälle"? Sikäli siis ei valehdellut. Tai sitten kuulin väärin.
Elias: En mä halunnu uskoo itsestäsi et mä olisin ENÄÄ sellanen ihminen
Elias näytti siltä että sitä vaan vi*t*taa että jäi kiinni. Että on lähinnä vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Eve aiemminkaan mikään pyöreä ole ollut. Tai ainakin itse miellän pyöreän hieman toisin. Ihan selvästi ollut normaalipainossa, jos Instagram-aikaa katsotaan.
Nykyään mielestäni oikein hyväkroppainen ja terveen näköinen, ei mikään anorektinen, todellakaan.
Uh, just toi yksi ainoa kuva. En tiedä, milloin tuo ennen-vertailukuva on otettu, mutta itse oon kattonut tuon Instagramin alusta asti, ja yksittäisissä vanhoissa kuvissa ei näy mitään pulskuutta (2013, sitten lähinnä 2015 eteenpäin). Sitä en sitten tiedä, oisko tuo vertailukuva esim. just tuolta "väliajalta", jolta kuvia ei ole. Totta, tuossa Eve näyttää vähän pyöreältä, mutta toisaalta tuo kuva on tosi epäedustava, sillä vaate tekee säkkimäisen lähes kenestä tahansa.
Kyllä hän minusta näissäkin on ihan rehellisen pyöreä. Onhan Eve sen myöntänyt itsekin.
Ootko muuten koskaan kuullut liiallisesta itsekriittisyydestä, epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta?
Ei sillä, kyllähän se täälläkin nähdään, että aina löytyy niitä ilkimyksiä, jotka tukevat noita seikkoja ja pistävät just myöntelemään mitä milloinkin.
Tosiasia on, että Eve on pyöreä noissa ennen-kuvissa. Ei mikään sairaalloisen ylipainoinen tietenkään, mutta pyöreä. Eikä siinä ole mitään pahaa! Tuo asioiden kieltäminen viittaisi siihen, että sinusta pyöreydessä on lähtökohtaisesti jotakin pahaa.
En oikein tiedä, mitä tarkoittaa "mennä tunteisiin", mutta kuten edellä sanoin, niin hivenen vinoja näkemyksiä huvittaa juu puolustaa. Niin, mä oon toista mieltä ex-läskinä ja nyk. normaalipainoisena. Sanotaan sitten, että ainakin Eve on huomattavan kiinteä ollut, nimittäin jos BMI on noin 25, niin kyllä näkyy makkaraa ja röllykkää.
Minusta siinä on vikaa, että ihmiset nimittelevät ihmistä ylipainoiseksi ja pyöreäksi ilman, että tietävät henkilön tarkkaa BMI:tä.
Mutta keskitynpä nyt katsomaan Eliasta ja Vilmaa, joskin nää nuotiot etenee videokertausten takia todella hitaasti tällä kaudella.
"Minusta siinä on vikaa, että ihmiset nimittelevät ihmistä ylipainoiseksi ja pyöreäksi ilman, että tietävät henkilön tarkkaa BMI:tä."
Jaa. Minusta taas siinä on vikaa, että ihmiset ylipäätään nimittelevät ihmisiä ylipainoiseksi ja pyöreäksi.
Voi Vilma. Eikö oo jo tarpeeksi syytä jättää mies???????
"On vielä vähän puhuttavaa?" Vilma, tossa ei olis kannattanut puhua enää yhtään mitään. Jos siis ei halua kokea samaa jatkossakin. Tyyppi on pettänyt siellä missä on tv-kamerat ja vain jonkun viikon sisällä. Mites kotona kun ei ole kameroita ja aikaa kuluu enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minusta siinä on vikaa, että ihmiset nimittelevät ihmistä ylipainoiseksi ja pyöreäksi ilman, että tietävät henkilön tarkkaa BMI:tä."
Jaa. Minusta taas siinä on vikaa, että ihmiset ylipäätään nimittelevät ihmisiä ylipainoiseksi ja pyöreäksi.
Nääh! Faktat faktoina, kuvailut kuvailuina, ei siinä mitään.
Vilma ei tuu pääsee koskaan eroon Eliaksesta.
Kaikkihan sen näkee mikä tyyppi on ja kaikkihan sen näkee miten nainen menee ikiaikaiseen vipuun.
Tuntuu pahalta katsoa tuota hiljaisuutta iltanuotiolla jolla Elias manipuloi keskustelua. Faktat on pöydässä, kaikki tietää Elias mitä teit, niin mitä tekee Elias? Ei sano sanaakaan.
Normi ihminen alkaa suoltaa suustaan mitä tahansa ja aito ihminen osaa sanoo välittömästi Anteeksi, olen pahoillani.
Ja osaa myös kantaa vastuunsa eikä jää roikkumaan HILJAA toiseen joka on niin rikki että suoltaa suustaan mitä tahansa että kipu menisi pois. Ja siinä tää hyeena kuuntelee HILJAA ja valkkaa mitä sanomisia tulee käyttämään nayttääkseen puhtaalle.
Mulle tää oli terapiaa. Ex oli just tuommoinen. Vuosikausia tein eroa hänestä kun hiljaisuus johon lankesin uudelleen ja uudelleen. Hiljaisuus on myöntymisen merkki? Nykyään inhoan sitä.
Ja joo, itsessä oli vikaa kun jatkoin niin pitkään. Itseluottamus nollissa kuten Vilmalla joka uskoo ihan vakavissaan olevansa oikeassa.
Jos Elias ei ole pahoillaan eikä kadu, ei anteeksipyytely olisi aitoutta.
Ootteko kuunnellu Vilman ja Eliaksen podcastia suplasta? Omasta mielestä tosi järkevää puhetta, esim Elias sanoo että suomen kansa haluaa vastauksia kaikkeen mutta ei niitä ole. Ei tiedä miksi teki niinkun teki ja se nyt on fakta että jokainen meistä tekee virheitä ja aina niille ei löydy selitystä. Samaten mitä Vilma vähän peräänkuuluttaa myös niin ite on kans sitä mieltä että miten se oikeesti meiltä on pois jos he haluaa olla yhdessä? Ei vaikuta mun elämään:D Mut vaikka uskon osittain tuotannon leikkauksiin ja Eliaksenkin puheet tuntuu ihan järkevältä niin en vieläkään tiedä mitä helvettiä se on siellä saarella touhunnu et on saanu kaikki häntä vastaan.
Ja ainiin, Elias sano että eivät oo todellakaan törmänny poron kanssa missään eikä poro oo sanonu hänelle yhtään mitään. Hei cmoon santeri ootko vähän katkera??
Aika sairas se jonnakin, kun pani toisen kanssa vaan että sais toisen parisuhteen tuhottua, koska ei pitänyt eliaksesta. Ihan älyvapaata touhua.
Elias on ihan vaikeena koko ajan :D