Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Antti Kurhinen on vaikuttanut ihmeen asialliselta ja fiksulta! Mukava mies!
Mä olisin lähtenyt 24h treffeille Norin tai Santerin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Elsa ja jonna bongattu. Eiköhän ne ole vilman kanssa eronneet :D Vihdoin!
Eihän Elsa oo missään väleissä Jonnan kanssa
oONA ON HERKKÄ NUORI TYTTÖ.oIKEEN KAUNIIT KASVOT. sAISI VARMASTI PAREMMANKIN MIEHEN KUIN TOMMOISEN JUNTIN
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, juurihan ne kuvattiin Vilman kanssa kaulailemassa jollain jämäfestareilla. Ei taida Jonna ja Elsa olla missään hirveen lämpösissä väleissä?
Vierailija kirjoitti:
Niin että olivat just Vilman kanssa FESTIVAALEILLA lääppimässä toisiaan, edellinen kommentti poistui ennen ilmestymistään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että olivat just Vilman kanssa FESTIVAALEILLA lääppimässä toisiaan, edellinen kommentti poistui ennen ilmestymistään. :D
En mä vaan näe mitään kosketusta niissä kuvissa. Mut hyvissä väleissä ne selkeästi on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä vaan näe mitään kosketusta niissä kuvissa. Mut hyvissä väleissä ne selkeästi on
Elsa itkettää Vilmaa siinä kuvassa
Järkyttävän tylsät ruutu+ jaksot. Oli pakko kelailla. Teki mieli ottaa shotti joka kerta kun kuuli sanat läheisyyden antaminen ja heikko itsetunto. Tulevat vikat iltanuotiot toivottavasti vähän mielenkiintoisempia.
Kappas, saatiin ketjun trolli taas takaisin. Kukakohan mahtaisi olla sellainen, joka ei tykkää, kun täällä keskustellaan temppareista? :)
Vierailija kirjoitti:
Kappas, saatiin ketjun trolli taas takaisin. Kukakohan mahtaisi olla sellainen, joka ei tykkää, kun täällä keskustellaan temppareista? :)
Tässä olen, kysy minulta jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on temppari inhokkisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se vanttera , jolla ei ole yhtään miehistä itsetuntoa
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän tylsät ruutu+ jaksot. Oli pakko kelailla. Teki mieli ottaa shotti joka kerta kun kuuli sanat läheisyyden antaminen ja heikko itsetunto. Tulevat vikat iltanuotiot toivottavasti vähän mielenkiintoisempia.
Ja "kylpylä".
Vierailija kirjoitti:
Elsa itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis voi jeesus tota Oonan ja Juuson iltanuotiota. Ihmettelen miten selvisin siitä kelaamatta. Välillä, kun kamera vaihtoi kuvan hiljaa tilannetta tuijottelevaan Kuroseen, mietin olikohan äijä enää edes oikeasti paikalla. Varmaan lähtenyt johonkin kahville sitä turhanpäivästä kitinää kuuntelemasta, ja oli vaan käytetty jotain vanhaa arkistomatskua :D
Jep, tylsyyden lisäksi oli jokseenkin kiusallista katsoa 19- vuotiaiden (?) suhdeselvittelyä läheisyydenpuutteesta ja toisen itsetunto-ongelmista. En ymmärrä millä perusteilla nämä olivat edes ohjelmaan valittu. Kenties tasapainottamaan muuta poppoota. Varmasti sitten ilmeisesti hyötyä heille itselleen. Mutta viihdearvo oli aika olematon.
Olen varmaan ainoa, jonka mielestä se oli itse asiassa aika koskettava iltanuotio. Tylsä varmaan verrattuna noihin tod näk shokeeraaviin friikkishoweihin mitä ensi viikolla nähdään. Mutta vilpittömön oloinen. Kerrankos nuori (todella nuori!) nainen on itsestään epävarma, sehän on tosi yleistä. Väitän, että epävarmuus ja huono itsetunto näyttää monen silmään luotaantyötävältä, koska siihen kyllä oikeastaan osaa samastua, mutta kukaan ei haluaisi. Olisi niin paljon vanhemman ja mediaseksikkäämmän oloista olla aina itsevarma. Oona ja Juusokin kuitenkin edes yrittivät päästä eteenpäin ja ratkoa keskustelussa jotain, kumpikaan ei pelkästään syytellyt toista. Kumpikaan ei myöskään käyttäytynyt saarella törkeästi toisiaan kohtaan. Tämä nyt tällaisen vähän enemmän elämää nähneen tädin näkökulmasta. Epävarmoja, hieman hukassa olevia nuoria, jotka tuskin tajusivat leikkiin ryhtyessään, miltä leikki tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eve
Juuso ja bachelor Joni voisivat olla jotain sukua :D molemmat vielä tampereelta ja lätkänpelaajia
Voin kuvitella miten Eliaksen ja Vilman juttu etenee (tai eteni.) Varmaan iltanuotiolla, kameroiden edessä Elias käyttäytyy vielä suht korrektisti. Mutta sitten kameroiden sammuttua alkaa se Elias-show.
"Ei me mitään tehty Jonnan, etkö huomaa, kuinka alusta asti kaikki ovat olleet meitä vastaan. Eihän nämä edes tunteneet mua silloin, toisin kuin sinä. Nämä muut pariskunnat ja sinkkumiehet ovat selkeästi kateellisia meidän suhteesta. Siis, katso nyt meitä, kuinka kauniita olemme.
Eikö se nyt ole aika selvää miksi meitä vastaan ollaan. Etkö myös huomaa millaisia kommentteja sinä olet omiin videoihisi saanut, vaikka olet mitä hurmaavin ihminen. Kaipasin sielä koko ajan sua mutta näitä pätkiä ei vaan ikinä näytetty. Toivon että voidaan yhdessä työstää tota sun huonoa itsetuntoa niin varmasti myös itse voin antaa sulle pikkuhiljaa anteeksi, kun olet syyttelet mua turhaan. "
Sitten Vilma nyyhkii ja alkavat yhdessä syyttelemään tuotantotiimiä, muita saarella olijoita ja katsojia ja sulkeutuvat omaan kuplaansa jatkamaan elämää.
Jotenkin ei yhtään käynyt sääliksi Vilmaa iltanuotiolla. Ja Oona on varmaan sanonut Juusolle, että meidän pitäisi käydä jossain tuuliin kylpylässä tai ihan missä vaan, ja Juuso on sitten takertunut tähän kylpyläjuttuun ja jauhaa siitä ihan koko ajan.
Koko ohjelman viihdyttävin osa on Moision analysointi :D
Siis oliko Oona ja Juuso tuolla vaan VIIKON?!