Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Oraalinen fiksaatio.
Oikeasti Eve on ollut tylsä junnatessaan Kalunsa kanssa. Aina kun ne kaksi ilmestyvät ruutuun tulee sellainen aargh-reaktio että menkää nyt pois. Dani on sentään jotenkin hauska vaikka vain nysvää ja ikävöi.
Vilmako tarvii piiskaa ja kuristusta jotta saa kiksejä vai oonko ymmärtänyt väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vilmako tarvii piiskaa ja kuristusta jotta saa kiksejä vai oonko ymmärtänyt väärin?
Näinhän se sanoi - mutta toisaalta myös Vilman omin sanoin ”hänellä on mielipide ja Eliaksella fakta, ja sitten keskustellaan mistä milelipide on tullut”. Eli onko tässä taas se (sm-)fakta lähtöisin Elsalta, liittyykö Vilman itsekin myöntämään mt-ongelmaiseen persoonaan vai ihan puhtaasti sm-kiinnostuksesta - ken tietää... -.-
Vierailija kirjoitti:
Danin iän huomioiden en usko hetkeäkään, että tarina 300 naisesta pitäisi paikkansa. 30 on varmasti lähempänä totuutta.
Kaveri ollut yli 10 vuotta sinkkuna.. Nuorempana fyysisesti paremmassa kunnossa kuin 80% miespuolisesta väestöstä.
Erittäin sanavalmis ja ilmeisesti naisten mielestä komea JULKKIS.
Minun mielestä 300 ei ole edes paljon varsinkaan tinder aikakaudella.
Mainittakoon että itse olin vuoden sinkkuna ja minun lukema tuolta ajalta oli 70-90 eri seksikumppania.
Uskoisin Danilta huomattavasti isommatkin luvut.
Ei varsinaisesti liity Temppiksiin, mutta hyviä uutisia realityhömpän ystäville, Love Islandista tulee Suomiversio 😄
https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/suhdekiemuroita-romantiik…
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti liity Temppiksiin, mutta hyviä uutisia realityhömpän ystäville, Love Islandista tulee Suomiversio 😄
https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/suhdekiemuroita-romantiik…
vähän idea kun siinä paratiisi hotellissa?
Kuronen sanoi jossain että luvassa vielä kunnon pommi. Luulenpa uutisen koskevan Danin ja Even viimeistä iltanuotiota. Eve nappaakin Kallen Danin sijasta, jännää.
Mä haluan esittää kysymyksen kaikille. Kuinka monella on joskus ollut joku yhden illan juttu tai muuten vaan joku sänky sekoilu/pettäminen jota on kaduttu seuraavana päivänä. Varmaan aika monella, ne on olleita ja menneitä. Mutta jos tällaisen kokemuken omaat, niin ei niistä kukaan ylpeä näin jälkikäteen ole, siksi kannattaisi vähän laittaa rajoitinta sille mitä ja ketä täällä dissaa. Ei se oma elämäkään ole aina mennyt niin kultaista keskitietä, parisuhteissa sattuu ja tapahtuu, ihmisiä rakastuu ja eroaa, jo pelkkiä tilastoja lukemalla sen näkee. Eron syitä on tietysti yhtä monta kuin on parejakin, mutta voisi veikata muutaman. Kolmas osapuoli, alkoholi, puhumattomuus.. Eli samoja asioita, mitä ohjelmassa näkee, mut nää kuuluu elämään, niin nuorilla kuin vanhemmillakin.
Vierailija kirjoitti:
"Jonnan itkemiselle mä nauroin, koska se oli niin absurdia. Ja sitä kohtaa mistä toi on leikattu, niin mähäm kysyin et miksi itkee ja Jonna vastas "Kun puhut niin kauniisti Vilmasta".
Näin kommentoi Elias sitä psykonauru-pätkää. Miten mä nyt en usko sen ihan näinkään menneen.
Käsittääkseni Jonna oli vahvistanut saman asian Jodelissa. Toki se on nimetön sovellus.
Vierailija kirjoitti:
"Jonnan itkemiselle mä nauroin, koska se oli niin absurdia. Ja sitä kohtaa mistä toi on leikattu, niin mähäm kysyin et miksi itkee ja Jonna vastas "Kun puhut niin kauniisti Vilmasta".
Näin kommentoi Elias sitä psykonauru-pätkää. Miten mä nyt en usko sen ihan näinkään menneen.
Kuullostaa kyllä taas eliaksen paskapuheilta. Samaa selittelyä mitä ollaan ennenkin kuultu.
No en mä ymmärrä mitä naurettavaa siinäkään on, jos toiselle tulee paha mieli kun toinen puhuu kauniisti jostain. Esim. kukaan ei ole sanonut Jonnasta niin kauniisti, ja siksi itkee. Tai sitten on ihastunut ja siksi itkee. Mikä siinä naurattaa niin paljon että vetää oikeen tollaisen psykonaurun kun toinen kiitää itkien pois 😐 normaali ihminen olisi tuossa vaiheessa lohduttanut.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan esittää kysymyksen kaikille. Kuinka monella on joskus ollut joku yhden illan juttu tai muuten vaan joku sänky sekoilu/pettäminen jota on kaduttu seuraavana päivänä. Varmaan aika monella, ne on olleita ja menneitä. Mutta jos tällaisen kokemuken omaat, niin ei niistä kukaan ylpeä näin jälkikäteen ole, siksi kannattaisi vähän laittaa rajoitinta sille mitä ja ketä täällä dissaa. Ei se oma elämäkään ole aina mennyt niin kultaista keskitietä, parisuhteissa sattuu ja tapahtuu, ihmisiä rakastuu ja eroaa, jo pelkkiä tilastoja lukemalla sen näkee. Eron syitä on tietysti yhtä monta kuin on parejakin, mutta voisi veikata muutaman. Kolmas osapuoli, alkoholi, puhumattomuus.. Eli samoja asioita, mitä ohjelmassa näkee, mut nää kuuluu elämään, niin nuorilla kuin vanhemmillakin.
Alkoholi ja puhumattomuus ovat aika yleisiä suomalaisten parisuhteiden ongelmia, mutta mielestäni on tosi outoa yleistää, että kyllähän nyt yhden illan jutut joita katuu myöhemmin ja pienet pettämiset kuuluu tosi monen elämään. Eivät kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n.
Alkoholi ja puhumattomuus ovat aika yleisiä suomalaisten parisuhteiden ongelmia, mutta mielestäni on tosi outoa yleistää, että kyllähän nyt yhden illan jutut joita katuu myöhemmin ja pienet pettämiset kuuluu tosi monen elämään. Eivät kuulu.
Ikävä kyllä ne ovat todella yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tismalleen samaa mieltä. Joo, kyllä minua on petetty ja selkäni takana sähelletty ties mitä, mutta olisin ollut kyllä monessa tilanteessa huomattavasti onnellisempi jos ihmiset eivät olisi tosistelleet sysipskuuttaan minulle tuolla tavalla.
Jos tehtäisiin gallup taallä oletko pettänyt tai onko sinua petetty. Uskoisin että todella moni vastaisi kyllä. Jos lisätään kysymys tunnetko jonkun ketä on petetty lukema olisi aikalailla 100%..
Tämäkin sillä odotuksella että moninon päässyt kuin koira veräjästä pettämisistään.
Itseäni on petetty 2 kertaa eri naisten toimesta. Itse en ole pettänyt. Kavereistani on eronnut useampi pettämisen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksestani puuttui yksi lause, se että ne IKÄVÄ kyllä kuuluu, vaikka näin ei kukaan haluaisi. Mutta miksi näitä asioita kaunistelemaan, ja toi ettoni on sekoillut ja katunut niin sitä tapahtuu sinkuilla ja varatuilla. Tosi harva on niin puhtoinen mitä haluaisi. Tietysti itselleen voi valehdella jos siitä parempi mieli tulee, mutta totuus elää siellä jossain aina.
Joku täällä sanoi et ruutu+ jakson loppupätkä paljastaa, että Amanda pääsee Danin kanssa 24h treffeille ja Sammyn valinta voisi olla ehkä Emilia.
Siinä pätkässähän Emilia on Juuson kans 24h treffeillä. Musta se näyttää Sanelta, joka Danin kanssa on "vesilautailemassa" sen köysiradan tyyppisen jutun kanssa. Oon edelleen 100% varma et Sammyn kanssa se Amanda päätyy treffeille, eihän siinä tuotannon kannalta olisi mitään iloa katsojille, jos vanhat ystävykset laitetaan jauhamaan inside-läppiään koko treffien ajaksi.
Viime viikonloppuna sekä Elias että Vilma alkoivat seurata toisiaan instagramissa uudestaan samaan aikaan, eli jotain draamaa niillä on ollut kun lopettaneet jossain vaiheessa toistensa seuraamisen siellä. Ihmettelin kun täällä ei ollut kukaan kommentoinut siitä.
Tokalla kaudella Roopelle näytettiin iltanuotiovideolla klippi, kun Idan huoneen kamera peitetään. Selvisi myöhemmin, että kyseinen klippi oli kuvattu päiväsaikaan ja kamera peitetty vessakäynnin takia. Ei siis kannata heti vetää johtopäätöstä joidenkin panotouhuista, jos teaserissa sattuu olemaan joku kameranpeittämispätkä.
Ne videot ovat vain Suomen kansaa ja tuotantoa vastaan. Saivat huijattua Eliakselta kameran, joka tallensi hänen ja Jonnan sekstailut. He eivät vain itse osaa lopettaa ennen kuin joku sanoo sen heille. Tuotantoa vastaan et voi taistella. Kummatkin ovat yksinkertaisia, joten toivotaan että he ymmärtävät lopettaa videoiden tekemisen.
Kuinkahan monta kertaa naapurit ovat kutsuneet poliisit heidän taloonsa, kun heillä on ollut riitoja. Jos he ovat tallentaneet rajutkin videot, niin jotkut asiantuntijat saattavat olla eri mieltä heidän kanssaan mitä videoilla on tapahtunut. Kiduttamista ja jne.