Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantakaa ton yhen maanisen kurosen haukkujan kommentit, alkaa sen touhu liikkuu kunnianloukkauksen puolella.
No mä kävin ilmiantamassa pari kommenttia. Selvästi hän ei ole ihan ookoo, niin ei tajua, että voi joutua oikeasti ongelmiin tollasia juttuja kirjoittamalla. Sitten ottaa järjettömän henkilökohtaisesti, kun muut yrittävät täällä vähän rauhoitella tota sen menoa. Ei ehkä ihan oikeasti tajua, että nyt on oma mielikuvitus vain juossut liian vilkkaasti ja ihan turhaan vaahtoaa täällä Kurosesta ja raivoaa muille palstalaisille.
Tätäpä juuri tarkoitinkin. Tuolla se ny selostaa kunnianloukkauksen määritteitä eikä ite tajua että hänhän täällä levittelee valheellisia asioita ja erittäin asiattomalla tavalla.
Mainitse yksikin asia, mikä on valheellinen. Oletko edes nähnyt uusinta ruutu + -extraa ja Melissan ja Jasun haastattelua?
Ja överiksi menee enemmänkin teillä höyryävillä Kuros-faneillakin hulluine rikossyytepuheineen. Kunnianloukkaus tosiaan edellyttää valheellisen tiedon levittämistä, ja kaikki, mitä olen sanonut, ovat joko tosiasioita tai subjektiivisia havaintoja, joita ei voi todistaa oikeiksi tai vääriksi.
Kyllä olen katsonut ja en tiedä mitä roskaa sulla on silmissä, mutta en näe mitään mistä sä täällä ny jauhaat.
Ja mitä tohon kunnianloukkaukseen tulee, tässä sulle iha kuule suoraa lainsäädännöstä: "kunnianloukkaukseen syyllistyy rikoslain mukaan henkilö, joka esittää toisesta valheellisen tiedon TAI vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista."
Joten voitko nyt aidosti ja rehellisesti väittää ettetkö olisi tähän syyllistynyt.
Niin. Valheellisen. Se edellyttää sitä valheellisuutta, enkä ole sanonut mitään valheellista. Edelleenkään te sekopäiset kuros-fanit ette ole pystyneet esittämään yhtäkään valheellista asiaa, mitä olisin sanonut. Joten lopettakaa niistä rikossyytteistä jankkaaminen.
Luitko edes loppuun tuota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dani ei ole niin tasokas etteikö tuolta olisi hänen makuunsa iskevää naista löytynyt. Mutta roikkuu epätoivoisesti Evessä eikä uskalla tehdä mitään ettei Eve vain jätä, koska tietää ettei sitten saa samanlaista. Säälittävää läheisriippuvaisuutta.
Jos ei pysty yhtään relaamaan niin ei kannata mennä tohon ohjelmaan. Danista oli lehdessä juttu että työt ja ystävät meni bileDani roolin takia ja silti edelleen tekee musaa sillä nimellä ja on instassa sillä nimellä, fiksua! Nyt koittaa hakea sääliä ja maineen parannusta tän ohjelman kautta mutta ei onnistu. Nyt tulee itsevarman kusipäärooliin alta läheisyysriippuvainen, tahdoton ja "pakotin even "rakastuun" itseeni, annan anteeksi kaiken kunhan et jätä mua koska elämää ei ole ilman Eveä" Dani jossa ei ole minkäänlaista kiinnostavuutta. Ei parisuhdemarkkinoilla eikä viihdemaailmassa. Edelleen yhtä keskenkasvuinen kuin ennenkin ja tais tämäkun roolivalinta mennä pieleen.
Mitä perhanan tekoa jollain tasoilla on tämänkin kanssa? Ihmissuhteet on ihmissuhteita eikä pelkkää vertailua ja arvottamista. Vaikka se vastaantulija olisi maailmanhistorian kuumin supermalli, jonka jalkoihin kaikki vaan lankeavat koska ei sellaisia löydy kuin kreikkalaisista mytologioista, niin se ei silti ole itsestäänselvää, että henkilökemiat toimii. En usko, että kukaan näitä tasoteorioita viljelevä ihminen on oikeasti kokenut rakastumisen tai ylipäätään pidemmän ihmissuhteen.
Unohdit että Biledani arvottaa itse naiset neljästä kymppiin ja liian fiksu ei saa olla koska se on tylsää? ;) Paskan läpän heittäminen on tärkeää. Evellä täyttyy kriteeeeistä ulkonäkö ja paska läppä ja niin täyttyy monella muullakin tuolla.
Huoh. Dani on itsekin sanonut, että se "Bile-Dani" oli Hottiksia varten vedetty rooli, koska mies ajatteli silloin hieman keskenkasvuisempana, että tuollaisessa formaatissa mielummin vedetään tosi liioitellen yli kuin alle, ja hänelle tuli itsellekin ihan puskista, kuinka moni otti todesta noin överin esiintymisen. Varsinkin kun hottikset eivät edes olleet mitään 24/7-seuraamista kuten tempparit tai Big brother, vaan siinä tehtiin yksi överi jakso kerrallaan. Ja kyllä, hän edelleen käyttää esim. musiikissaan ainakin toistaiseksi nimimerkkiä "Bile-Dani", koska siitä hänet tunnetaan. Musiikki ei myy ilman näkyvyyttä, eikä Suomessa saa levyjä myytyä millään "etunimi sukunimi uusi sinkku"-tyylisellä paketilla, ellei ole jo valmiiksi joku Jari Sillanpää.
Ja onko julkisuuden henkilöistä jotenkin täysin mahdotonta uskoa, että hekin voivat iän myötä aikuistua ja jättää tietoisesti taakseen sitä alkuaikojen törppöilyä? Olin itsekin parikymppisenä ihan totaalinen ääliö, mutta nykyään tiedostan sen, enkä käyttäydy niin enää, koska olen kasvanut. Ei ole vaikea konsepti. Moni julkisuuden henkilöhän on esim. jättänyt päihteet taakseen tai perustanut perheen. Onko sekin pelkkää julkisuuskuvan kiillottamista ja roolin vaihtamista "markkinoille sopivampaan"?
Mainitsit Sillanpään, joka ei ole jättänyt "kristallia".
Mainitsin hänet siinä yhteydessä, että hän on saanut omalla nimellään levyjä myytyä. En pukahtanut sanaakaan hänen huumeiden käytöstään. Luetun. Ymmärtäminen.
Johan oli kausi. Täytyy sanoa että tuotanto onnistui loistavasti valinnoissa.
- Minna +30v insinööri joka pilasi todennäköisesti kauden aikana 90% mahdollisuuksistaan työrintamalla..
Siinä sivussa myös miesrintama otti kolauksen, jokainen ymmärtää millainen nainen on kyseessä.. Ilman kameroita olisi varmaan pannut kaikkia miehiä saarelta.
-Sammy.
Täysi puupää. Temppari kaudesta voi olla hyötyäkin.. Saattaa tyhjäpäät antaa pillua kun on julkkis. Tulevaisuus näyttää alkoholin huuruiselta.
-Eve.
Iki-ihana naistyyppi. Itsetunto 0:ssa mahdollisesti johtuen nuoruuden ylipainosta.
Melkein yhtä helppo vongattava kuin Minna, kehuu silmiä, kroppaa ja ulkonäköä niin pesää lohkeaa. Tähän naistyyppiin ei voi luottaa koskaan. Mitä enemmän ikää ja ulkonäkö rapistuu sen helpommaksi saanti muuttuu.
Elsa.
Narsisti. Aivan kammottava ihminen.
Vilma.
Täydellisessä mailmassa naiset olisivat Vilmoja ja miehet eivät hyväksikäyttäisi tätä.
Dani.
Hattu päästä. Hyvä esimerkki miksi kaiken kokenut panomies on paras kumppani. Jos hän valitsee sinut saat lojaalin kumppanin.
Komatsu mies.
. Täydellistä kumppani materiaalia. Ainoastaan ikäkriisit voivat heiluttaa tätä kultakimpaletta. Vaikea uskoa että kokemattomuuskaan alkaisi häntä vaivaamaan.
Noora.
Vanha tarina eri nimi.
Helppo nakki.. Jokainen kehu aukaisee vetoketjua. Ilman kameroita pettää varmasti.
Siis Minna on diplomi-insinööri? Akateminen ja matemaattisesti lahjakas. Tämä tuli kyllä yllätyksenä. Sammykin on insinööri? Oko DI?
Millä tavalla Danin mustasukkaisuus on ilmentynyt saarella? Mulla on mennyt jotenkin ohi, enkä ole huomannut mustasukkaisuuteen viittaavaa käytöstä.
Mielikuvani Danin saarella olosta on rento seuramies - mukava ja reipas deittiseura - Markuksen tukija - bileet käyntiin hyvällä fiiliksellä, humala ja nukkumaan - kurja mieli Even videoita katsellessa. Kärhämää Eliaksen kanssa.
Mustasukkaisuudesta kertoisi mielestäni Markuksen kaltainen käytös. Omissa ajatuksissani Danin mahdollinen mustasukkaisuus on melko hyvin hallussa, vaikka toki en tiedä mitä hänen päänsä sisällä liikkuu. Toisaalta ehkä olen keskittynyt muihin asioihin, kuten Eliakseen ja Vilmaan ja Sammyyn ja Minnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantakaa ton yhen maanisen kurosen haukkujan kommentit, alkaa sen touhu liikkuu kunnianloukkauksen puolella.
No mä kävin ilmiantamassa pari kommenttia. Selvästi hän ei ole ihan ookoo, niin ei tajua, että voi joutua oikeasti ongelmiin tollasia juttuja kirjoittamalla. Sitten ottaa järjettömän henkilökohtaisesti, kun muut yrittävät täällä vähän rauhoitella tota sen menoa. Ei ehkä ihan oikeasti tajua, että nyt on oma mielikuvitus vain juossut liian vilkkaasti ja ihan turhaan vaahtoaa täällä Kurosesta ja raivoaa muille palstalaisille.
Tätäpä juuri tarkoitinkin. Tuolla se ny selostaa kunnianloukkauksen määritteitä eikä ite tajua että hänhän täällä levittelee valheellisia asioita ja erittäin asiattomalla tavalla.
Mainitse yksikin asia, mikä on valheellinen. Oletko edes nähnyt uusinta ruutu + -extraa ja Melissan ja Jasun haastattelua?
Ja överiksi menee enemmänkin teillä höyryävillä Kuros-faneillakin hulluine rikossyytepuheineen. Kunnianloukkaus tosiaan edellyttää valheellisen tiedon levittämistä, ja kaikki, mitä olen sanonut, ovat joko tosiasioita tai subjektiivisia havaintoja, joita ei voi todistaa oikeiksi tai vääriksi.
Kyllä olen katsonut ja en tiedä mitä roskaa sulla on silmissä, mutta en näe mitään mistä sä täällä ny jauhaat.
Ja mitä tohon kunnianloukkaukseen tulee, tässä sulle iha kuule suoraa lainsäädännöstä: "kunnianloukkaukseen syyllistyy rikoslain mukaan henkilö, joka esittää toisesta valheellisen tiedon TAI vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista."
Joten voitko nyt aidosti ja rehellisesti väittää ettetkö olisi tähän syyllistynyt.
Niin. Valheellisen. Se edellyttää sitä valheellisuutta, enkä ole sanonut mitään valheellista. Edelleenkään te sekopäiset kuros-fanit ette ole pystyneet esittämään yhtäkään valheellista asiaa, mitä olisin sanonut. Joten lopettakaa niistä rikossyytteistä jankkaaminen.
Ymmärsitkö lukemaasi? Valheellisen tiedon tai vihjauksen. Laitetaan vielä yksinkertaisemmin, jos sitten ymmärtäisit: valheellisen tiedon tai valheellisen vihjauksen. Jos tieto tai vihjaus ei ole valheellinen, ei se ole kunnianloukkaus. Se on ihan pelkkää faktaa, että Kuronen kysyi useita seksikysymyksiä Melissalta eikä juuri lainkaan mitään muita kuin seksikysymyksiä eikä Melissan näkemykset muista sinkuista kiinnostanut kuten Jasun. Nää on todennettavia faktoja. Mielestäni oli myös 44-vuotiaalta juontajalta sopimatonta katsoa Melissaa sillä tavalla, kuin hän katsoi. Tämä oli oma subjektiivinen havaintoni = ei valhe.
Eli missä ne valheelliset tiedot tai vihjaukset nyt on? Ja voitte kyllä olla vastaamattakin, koska niitä ei ole.
Kunnianloukkaukseen syyllistyy henkilö joka esittää vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista.
Kyse ei ole pelkästään siis valheellisen tiedon levittämisestä. Vai eikö sun kunniaa loukkais, jos joku selittäis susta samoin kun sä nyt Kurosesta?
Eikö täällä saa kehua Tomaksen tissejä, sehän on positiivista?
Sammy selitti Amandalle, miten on tarkotuksella ollu "sekoilematta" todistaakseen jotain, vaikka todellisuudessa olis pannu ihan ketä tahansa jos ois saanu. Amandallekki ehdotteli suoraan, mutta ei tainnu Amandaa kiinnostaa sammakon pussaaminen. Jokseenkin säälittävää, ettei edes tuolla noiden bimbojen keskellä saa keneltäkään vaikka yrittää 24/7! Ja nyt sit ei muka olis edes halunnu. Onkohan tuohon ohjelmaan hakemiselle joku äo-yläraja? 70?
Onko tää ketju tavallista telkkaria edellä eli Ruutu+:n mukaan vai oonko mä vaan missannut kaikki paneskelut?
Musta tää on ollu aika tylsä kausi, tai sit oon tullut vaan vanhaksi, joten joitain jaksoja oon hypännyt ylikin tai katsonut puolella silmällä. Mutta ainakin Facebookissa on toistaseksi vasta kauhisteltu jotain kuristamisia ja Vilman avautumisia, mutta ei panemisia.
Tisforeewer kirjoitti:
Johan oli kausi. Täytyy sanoa että tuotanto onnistui loistavasti valinnoissa.
- Minna +30v insinööri joka pilasi todennäköisesti kauden aikana 90% mahdollisuuksistaan työrintamalla..
Siinä sivussa myös miesrintama otti kolauksen, jokainen ymmärtää millainen nainen on kyseessä.. Ilman kameroita olisi varmaan pannut kaikkia miehiä saarelta.-Sammy.
Täysi puupää. Temppari kaudesta voi olla hyötyäkin.. Saattaa tyhjäpäät antaa pillua kun on julkkis. Tulevaisuus näyttää alkoholin huuruiselta.Komatsu mies.
. Täydellistä kumppani materiaalia. Ainoastaan ikäkriisit voivat heiluttaa tätä kultakimpaletta. Vaikea uskoa että kokemattomuuskaan alkaisi häntä vaivaamaan.
.
Minnasta olen osittain samaa mieltä. Ei jokaista saaren miestä, jos kirjaimellisesti otetaan, mutta Wallua kyllä ja Jasua ehkä. Jante ehkä, jos ei olisi huutanut Minnalle. Itsetunto ei riittänyt näiden bilejätkien kanssa ja otti helpon saaliin, sisäänpäinkääntyneen Markuksen.
Pelottavaa, miten joku voi nähdä varatun Markuksen ihannekumppanina. Tuollaista tukahduttavan mustasukkaista miestä en toivo kenellekään.
Ilmoitan aiheeseen liittymättömät riitelyviestit ylläpidolle ja toivon niiden poistuvan.
Älkää ihmiset provosoituko mistään, tämä ei ole niin vakavaa. Aiheesta keskusteleminen menee mahdottomaksi riitelyn ja väittelyn vuoksi. Normaalit keskustelijat katoavat pian, mikä lieneekin tiettyjen henkilöiden tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää ketju tavallista telkkaria edellä eli Ruutu+:n mukaan vai oonko mä vaan missannut kaikki paneskelut?
Musta tää on ollu aika tylsä kausi, tai sit oon tullut vaan vanhaksi, joten joitain jaksoja oon hypännyt ylikin tai katsonut puolella silmällä. Mutta ainakin Facebookissa on toistaseksi vasta kauhisteltu jotain kuristamisia ja Vilman avautumisia, mutta ei panemisia.
Suurin osa täällä katsonee +-jaksot ja keskustelee sitä tahtia.
Ruutu+ eli spoilereita
Mä kerkesin jo innostuu et haaa Evehän alkaa pohtia omaa käyttäytymistä, mutta ei. Melkein heti syvällisten keskustelujen päätteeks loppupäätelmä oliki sitten et eiku mä nyt vedänkin täysillä tämän ja pidän hauskaa. Mä yritän ymmärtää tätä ja toivon et ois vaan editoinnista kyse, mut äh ei jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsitkö lukemaasi? Valheellisen tiedon tai vihjauksen. Laitetaan vielä yksinkertaisemmin, jos sitten ymmärtäisit: valheellisen tiedon tai valheellisen vihjauksen. Jos tieto tai vihjaus ei ole valheellinen, ei se ole kunnianloukkaus. Se on ihan pelkkää faktaa, että Kuronen kysyi useita seksikysymyksiä Melissalta eikä juuri lainkaan mitään muita kuin seksikysymyksiä eikä Melissan näkemykset muista sinkuista kiinnostanut kuten Jasun. Nää on todennettavia faktoja. Mielestäni oli myös 44-vuotiaalta juontajalta sopimatonta katsoa Melissaa sillä tavalla, kuin hän katsoi. Tämä oli oma subjektiivinen havaintoni = ei valhe.
Eli missä ne valheelliset tiedot tai vihjaukset nyt on? Ja voitte kyllä olla vastaamattakin, koska niitä ei ole.
Kunnianloukkaukseen syyllistyy henkilö joka esittää vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista.
Kyse ei ole pelkästään siis valheellisen tiedon levittämisestä. Vai eikö sun kunniaa loukkais, jos joku selittäis susta samoin kun sä nyt Kurosesta?
Kunnianloukkauksen täyttymistä arvioitaessa ydinkysymys on usein se, onko väite tai vihjaus ollut totta vai onko se virheellinen. Lähtökohtaisesti oikean tiedon esittäminen ei ole kunnianloukkaus.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus
Huomaa. Onko väite tai vihjaus totta vai onko se virheellinen. Myös vihjauksen pitää olls virheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Tisforeewer kirjoitti:
Johan ol
Komatsu mies.
.Pelottavaa, miten joku voi nähdä varatun Markuksen ihannekumppanina. Tuollaista tukahduttavan mustasukkaista miestä en toivo kenellekään.
Mietin kirjoittaessani lisäisinkö Komatsun mustasukkaisuudesta pari sanaa.. Päätin olla kirjoittamatta.. Uskon saarella käytyjen keskustelujen perusteella että Noora ruokkii tätä mustasukkaisuutta.
Yhteistä aikaa ei juurikaan ole ja se vähäkin käytetään tyttöjen kanssa bilettäen. On myöntänyt kaipaavansa vapautta tehdä mitä haluaa.
Luulen ja omalta osaltani tiedän ettei matkatöissä oleva ihminen voi olla kovinkaan mustasukkainen.
järkyttävää kirjoitti:
Mikä noita vaivaa kun joka toinen sana on niinku, niinku, niinku, niinku......järkyttävää!
Kuinka moni tälläkään tietää, että kirjailija Anni Ylävaaran kirjailijanimi Rosa Liksom tarkoittaa juuri Rosa Niinku (Liksom on suomeksi niinkuin)?
Dani on ihan käsittämättömän symppis <3 Eve on varmasti ihan romuna, kun näkee kaiken telkkarista.
Tämänviikkoisen jakson perusteella poltan FreeVilma-banderollini ja totean, että siinäpä ansaitsevat kaksi rikkinäistä toisensa. Toivottavasti eivät pysty lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Sammy selitti Amandalle, miten on tarkotuksella ollu "sekoilematta" todistaakseen jotain, vaikka todellisuudessa olis pannu ihan ketä tahansa jos ois saanu. Amandallekki ehdotteli suoraan, mutta ei tainnu Amandaa kiinnostaa sammakon pussaaminen. Jokseenkin säälittävää, ettei edes tuolla noiden bimbojen keskellä saa keneltäkään vaikka yrittää 24/7! Ja nyt sit ei muka olis edes halunnu. Onkohan tuohon ohjelmaan hakemiselle joku äo-yläraja? 70?
Sammy on ihan hauskan näköinen ja puhuu hyvin. Luulen, että tuo kännikäyttäytyminen on syynä siihen, ettei flaksi käy. Alkoholi pilaa ihmissuhteet siviilissä ja paratiisisaarella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollihan toi Kurosesta jankkaava on. Haluaa vain häiritä keskustelua ja viedä aiheen pois esim. Eliaksesta, josta täällä on eniten jauhettu.
Jos kaikki ilmiantavat jatkuvasti sen viestit, voi tulla hetken taukoa trollaamiseen bannien takia.Ilmiannoit kaikki viestini, eikä yhtäkään poistettu? Niitä ei poisteta, koska ne ovat täysin asiallisia. Kurosen kysymykset olivat täysin sopimattomia 18-vuotiaalle tytölle, joka on vielä joutunut vanhemman miehen hyväksikäyttämäksi. Ei Kurosta kiinnostanut yhtään Jasun seksielämä, joka oli haastateltavana samaan aikaan. Ainoa Jasun seksielämää koskeva kysymys oli se, kun Jasulta ja Melissalta kysyttiin, olivatko he harrastaneet seksiä ohjelman jälkeen. Mitä muuten jos eivät olleet, ja Kurosen vihjailevat kysymykset jättivät väärän käsityksen? Kuronen yritti väkisin saada näyttämään siltä, että nämä kaksi olisivat harrastaneet seksiä. Kun Melissa vastasi en kommentoi, ja Jasu, että olivat pitäneet hauskaa, niin Kuronen jatkoi vihjailua puhumalla seuraleikeistä. Näin katsojille jätettiin mielikuva, että olisi ollut seksiä, vaikkei välttämättä ollut yhtään mitään.
Nuorelle tytölle puhuminen noin ”puritko paineitasi sinkkumiehen kanssa hotellissa” on erittäin vastenmielistä. Ja jos siinä vielä tehtiin aiheettomia seksuaalisia vihjauksista asioista, joita ei edes ole tapahtunut, on se vielä arveluttavampaa.
Kaikki saavat täällä keskustella mistä haluat. Viestit, jotka ei kiinnosta, voi ohittaa.
Mistä kohtaa löysit sen lauseen, jossa olisin väittänyt ilmiantaneeni kaikki viestisi? Kyllä sulla nyt mielikuvitus tekee pahasti sinulle tepposet. Samalla tavalla mielikuvituksesi tekee tepposet, kun uskot näkeväsi jotain mitä kukaan muu koko palstalla ei näe ja jankkaat sitä täällä jatkuvasti, samaa viestiä uudestaan ja uudestaan. Eikö sinun kannattaisi perustaa omaa ketjua tuolle melissatoo-kampanjallesi, jonne voit kirjoittaa tätä samaa viestiä uudestaan ja uudestaan niin paljon kuin lystäät.
Täällä saa kaikki kirjoittaa ihan, mitä haluaa. Hyvä vain, että tulee vaihtelua jatkuville "Elias sitä, Vilma tätä" ja "Eve- ja Dani"-jankutuksille. Tää on ihan yleinen sivusto, minne kaikki kirjoittaa, mitä huvittaa, et sä täällä määräile, mitä muut kirjoittaa. Perusta sä vaikka ihan oma sivusto, jossa sulla on jotain määräysvaltaa, täällä sulla ei kato sitä oo.
Olisi myös hyvä, jos tulisi vaihtelua tuolle samalle asialle mistä jankkaat koko ajan. Tykkäyksistä päätellen kanssasi ei olla Kurosesta samaa mieltä - eikä se asia muutu jankkaamalla samaa uudestaan ja uudestaan. Moni on sinulta jo ystävällisesti pyytänyt, että lopettaisit tuon trollaamisen.
Mua ei edelleenkään kiinnosta ne peukutukset, eikä se muutu jankkaamista samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Kuronen oli ällöttävä heittäessään seksiläppää 18-vuotiaalle lapsitytölle.
Mitä 18-vuotias lapsityttö tekee formaatissa, jossa aikuiset ihmiset viettävät kolme viikkoa ryypäten ja toisiaan vietellen? Tai strippiklubin lavalla, jos siviilielämästä puhutaan?
Kysy tuotannolta. Ei se tyttö siitä rekrytoinnista vastaa.
Hänetkö on nyt tuotannon toimesta pakotettu mukaan? Ettei ole itse laittanut hakemustaan? No nyt on.
Jos tuotanto väenvängällä halusi mukaan aikuisviihdealan ammattilaisen, niin luulisi sitä että joku räväkämpikin ois löytynyt. Melissa on aivan liian nuori ja aivan liian rikkinäinen tuohon rooliin. Eiköhän tämäkin ole kuitenkin hakenut ohjelmaan ihan itse julkisuuden toivossa, kuten muutkin sinkut (- Amanda ja Antti).
Räväkkyys tekee 18-vuotiaasta aikuisen? Vai isot tissit? Kummallista että siro ja hentoääninen Melissa on lapsi, mutta runsaampi, kovaääninen 18-vuotias saarelle kyllä varmasti kelpaisi. Melissa on kuitenkin vetänyt ihan hyvin, oli siviilissä sitten mitä hyvänsä. Ei ole mielestäni mitenkään romahtanut tai nolannut itseänsä, vai onko?
Eiköhän sitä harmita eniten se, että sen "luottokämppis" Minna, jonka kanssa oli käynyt syvällisiä keskusteluja, alkoi heti iskemään Nooran ihastusta Markusta. Vaikka Minna ei ollut Markuksesta mitenkään tosissaan kiinnostunut. Seksiäkin sanoi harrastaneensa Markuksen kanssa TV-viihteen vuoksi. Pahvinpalasillakin on enemmän kemiaa kuin Minnalla ja Markuksella.