Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Siinähän on täydellinen pari, jos toinen tykkää olla pallo suussa kahleissa ja toinen saa toteuttaa itseään köyhän miehen Christian Greyna? Ei pitäis haitata ketään?
Tuli mieleen, että miten esim Selviytyjät- ohjelmassa ei tule tätä paljon puhuttua läheisyyden ja hipsutuksen kaipuuta. Miten ihmeessä siellä varatut ihmiset pystyvät ihan helposti pitämään näppinsä erossa toisistaan?
Olen katsonut kaikki kaudet, mutta meneillään oleva kausi on ensimmäinen jonka aikana olen seurannut tämän palstan keskustelua, lukenut varattujen blogeja, vilkuillut välillä instagramia ym. Oon ryhtynyt miettimään että onko aiemmilla kausilla käynyt näin niin kuin tällä kaudella että paljastuu jo ennen kauden loppua selkeästi että miten pareille käy? Ovatko aiempien kausien parit olleet yhtä huolimattomia somen kanssa kun tällä kaudella? Mielenkiinnosta kyselen.
Kyllä tulee ikävä edelliskausien Simoja ja Laureja, jotka hölmöilivät, mutta olivat kuitenkin suht normaaleja ihmisiä noin muuten. Nyt mukana ovat Elias ja Vilma, Sammy ja Minna ja valitettava tosiasia on, että he kaikki ovat enemmän tai vähemmän sekaisin. Ennen on voinut huvittua varattujen hölmöilyistä, mutta tällä kaudella on saanut pyöritellä päätään epäuskossa, että tekeekö ja sanooko ne ihmiset todella noin.
Toivottvasti tän illan uusissa jaksoissa on jotain jännää :D
Alkais pikkuhiljaa ne "pommit" ja "yllätykset" tulla, vai tuleeko kaikki sit viimesellä iltanuotiolla
Vilmaan ja Eliakseen liittyen vielä yks kommentti, vaikka kuin tää heidän suhde ois niille ok, toinen tykkää olla alistettu ja toinen tykkää alistaa, ei kellään varmaan mitään sitä vastaan ole. Mutta kun Vilma on tuolla selkeesti ahdistunut ja itkuinen,ihan niinku ei haluais olla koko paikassa(ilman Eliasta).
Kyllä se vähän omituiselta kuulostaa jos Elias on keksinyt että mennään saarelle ja Vilman pitää se hyväksyä. Vaikka siis Elias tietää että Vilma ei tule kovin hyvin tuolla pärjäämään.
Jos on sellainen riippuvaisuussuhde, että Vilma ei ilman Eliasta pärjää, ja se on niille ok, niin miksi sitten pitää tietentahtoen tuollaiseen tilanteeeseen mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on paljastunut ohjelmastakin osittain, ketkä parit pysyvät yhdessä. Ei tarvi käydä somessa. Vilma ei ole kertaakaan kritisoinut Eliasta. Minna on huolissaan, että kuka sitten siivoaa asuntoa ja laittaa ruokaa, jos hän ei ole Sammyn kanssa. Treffeillä Markuksen kanssa Minna oli sitä mieltä, että Sammy olisi vetänyt hyvin sen, mitä hän ja Markus tulivat tekemään. Ei sillä ole mitään todellista aikomusta erota, ja Sammy on niin tunnetasolla kuin taloudellisestikin riippuvainen Minnasta (jos haluaa säilyttää saman elintason esim asumisessa), joten ei Sammykaan halua erota. Dani ja Eve vetävät jotain roolia. Jos Eve olisi oikeasti halunnut testata parisuhdettaan, olisi valinnut siihen komean miehen, kuten Santeri. Se olisi sopinutkin Evelle paremmin ja Eve on blogissaan kai sanonut tulevansa sen kanssa hyvin toimeen. Mutta siis Danin ja Even osalta oli aika selkeää, että ne ei eroa.
Ohjelman katsojaluvut on jonkin verran laskeneet. Persoonallisuushäiriöiset tai muuten vain tunnekylmät (Elias ja Minna) ihmiset ei ole viihdyttävää katsottavaa. Tämä kannattaa tuotannon pitää mielessä ensi vuonna. Toki ne katsojaluvut on jo pidempään vähän laskeneet vuosittain, mutta häiriintyneiden ihmisten ottaminen mukaan ei niitä siis ole ainakaan kasvattanut.
Ja muuten kun joku sanoi, että sinkuille ei maksettaisi, niin Amanda ainakin sanoo Iltalehdelle, että hänelle maksettiin osallistumisesta ja vissiin aika hyvinkin. Tuskin ne muutkaan on ilman palkkiota jääneet.
Toki ohjelmassa paljastuukin/selviää käytöksestä ja esim. viime kaudella asiat etenivät niin että ennakkoon jo tiesi Sonjan ja Jonnen eroavan ym. Pointtini aiemassa viestissäni oli (en sitä nyt saanut tähän), että oliko aiempien kausien pareilla blogeja, youtubevideoita tai tosi selkeitä viitteitä instagramissa tai facebookissa siihen mikä parisuhde status on kun vielä temppari kauden esitys kesken? Eli hoitivatko edelliskausien parit paremmin salassapidon ja somen?
Vierailija kirjoitti:
”Siitä Amanda ei puhu, kuinka paljon hänelle osallistumisesta maksettiin.
- En mä sillä silti rikastunut. Ja se siellä oleminen on yllättävän rankkaa!”
https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201804292200906363_vd.shtmlEli sinkuille maksetaan, ja silti eivät ole saaneet mitään aikaan siellä, ainakaan naissinkut. Mites se strippari, sai ilmaisen Thaimaan loman, palkkion ja ainoa asia, mitä se teki siellä, on varattujen miesten arvostelu.
Eiköhän Amanda ollut sinkkunaisista ainut, joka sai ilmaisen matkan ja ylläpidon lisäksi myös rahallisen korvauksen. Amandalla on kuitenkin ”varaa” pyytää myös palkkiota, koska on julkisuuden henkilö.
Vierailija kirjoitti:
alkoholi
Ikä
Vierailija kirjoitti:
https://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201803282200842914_tw.shtml
Elias haluaa Dressmann-malliksi! :D :D :D
Kommentoijista kukaan ei näe hänellä olevan mitään mahdollisuuksia. Paitsi yksi ainoa mystinen puolustelija, "Sanna", jota ei löydy enää Facebookista ;) Mahtaa olla tosi aito profiili :D
Kieltämättä hänen imagollaan ei mennä minnekään malliksi. Tai ehkä johonkin s/m-juttuun voisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201804292200906363_vd.shtmlEli sinkuille maksetaan, ja silti eivät ole saaneet mitään aikaan siellä, ainakaan naissinkut. Mites se strippari, sai ilmaisen Thaimaan loman, palkkion ja ainoa asia, mitä se teki siellä, on varattujen miesten arvostelu.
Eiköhän Amanda ollut sinkkunaisista ainut, joka sai ilmaisen matkan ja ylläpidon lisäksi myös rahallisen korvauksen. Amandalla on kuitenkin ”varaa” pyytää myös palkkiota, koska on julkisuuden henkilö.
Kukaan ei mene saarelle ilmaiseksi matkan,ruoan ja juomien takia. Kaikki saavat jonkinlaisen korvauksen. Kuka on niin tyhmä ja menettää kuukauden palkkansa pelkän huvittelun vuoksi ja et saa mitään muuta korvausta. Terapia istunnot sitten lisäksi saarelta paluun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Vilman uusi video nyt ei tuonut kauheasti mitään uutta, aikamoista uhriutumista edelleen. Pistää kyllä miettimään mitä Vilma on oikein ajatellut lähtiessään mukaan sarjaan, tuntuu ettei hän oikein kestä mitään kritiikkiä ja luulisi että aikaisempien kausien perusteella on ollut selvää, että sitäkin todennäköisesti tulee.
Vilma toi esille ongelmansa mielenterveyden kanssa ja etenkin tämän perusteella toivoisin, että hän ymmärtäisi nyt jättää nuo youtube - videot ja julkisuuden muutenkin. Heidän suhteensa on temptation islandissa näyttäytynyt niin erikoisena, että hän tulee varmasti edelleen kritiikkiä osakseen saamaan, etenkin jos videonsa jatkuvat tuollaisina. Olisi varmaan hänen mielenterveytensä kannalta parempi nyt vain antaa olla kun hän tuntuu ottavan niin raskaasti itseään kritisoivat kommentit.
Tällä kertaa oli sentään pallot käännetty niin, ettei Elsa näkynyt.
Minä näen molemmissa Eliaksessa ja Minnassa tunnekylmyyttä, manipulointia ja taipumusta muiden hyväksikäyttöön. Minna paljasti itsensä viimeistään treffeillä sanoessaan Sammysta, että ”se saa minut näyttämään normaalilta ja kauniilta sen rinnalla.” Vähän niin kuin että kumppanini on ruma ja epänormaali, mutta pidän sitä mukanani, koska se saa minut näyttämään paremmalta. Kumpikaan noista ei ole normaali. En lähde luokittelemaan Minnaa miksikään psykopaatiksi, totean vain, että se on tunnekylmä, eikä empatia ole normaalin ihmisen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei mene saarelle ilmaiseksi matkan,ruoan ja juomien takia. Kaikki saavat jonkinlaisen korvauksen. Kuka on niin tyhmä ja menettää kuukauden palkkansa pelkän huvittelun vuoksi ja et saa mitään muuta korvausta. Terapia istunnot sitten lisäksi saarelta paluun jälkeen.
Voisit yllättyä
Kysäise joltain 18 vuotiaalta kotona hengaavalta nuorelta..haluutko bilettää thaimaaseen..
vastaus: ehkä..mut mulle pitää maksaa ainakin 3000 netto
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeesti ymmärrä et mitä toi Eve ajattelee kun nukkuu lusikassa ja muutenki koko ajan pelaa Kalulla. Mä en vaa ymmärrä jos Dani joka on osoittanut olevansa fiksu kaveri niin hyväksyy ton. Mä en omalta puolisolta ikinä tollasta hyväksyis, jos mä en oo kotona ni ei todellakaan ole ok että joku käy siellä antamassa läheisyyttä vaikka sitä kuinka puolisoni kaipaisi. No en kyl muutenkaa näis temppari sinkku tytöistä itselleni puolisoa kelpuuttaisi, kertoo vähän luonteesta jos tonne lähtee härvää. Eikös toi Eve jo siellä käyny jo sinkkuna. Danille jaksamisia, olet oikeesti asiallinen mies.
Onhan se Danikin ollut sinkkuna siellä ja hottiksissa arvostelemassa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://yle.fi/yle…
Edelleenkään sinkuille ei makseta palkkiota.
Huomenna klo 11.05 tulee Maikkarilta se Treffaa mun vanhemmat -jakso, jossa on Elias mukana :D
https://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201803282200842914_tw.shtml
Elias haluaa Dressmann-malliksi! :D :D :D
Kommentoijista kukaan ei näe hänellä olevan mitään mahdollisuuksia. Paitsi yksi ainoa mystinen puolustelija, "Sanna", jota ei löydy enää Facebookista ;) Mahtaa olla tosi aito profiili :D