Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
301/7556 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt uutisoi Seiska, että yksi pariskunnista olisi bile-Dani Eveliinansa kanssa. Voi luoja, miten pohjalle tää kausi on vedetty 😂

Vierailija
302/7556 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut huhuja että toi yks yrittää edelleen olla kolmaspyörä. Eikö se saa edes itselleen miestä kun yrittää muiden miehiä viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/7556 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tästä tapauksesta tilittänyt pitkin baareja ja hakenut lohtuseuraa. Itekkin yks kerta satuin kuulemaan.... Rakkaus satuttaa. 

Vierailija
304/7556 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee vähän jo aiheesta tämä keskustelu. Itse katsoin eilen televisiosta TIS 2018 mainosvideon ja se ei ollut ihan niin huono kuin oletin. En sitä käkkäräpää laulajaa tunnistanut ja aika samankaltaista porukkaa minusta oli kuin joka kaudella. Tuo julkkisten mukanaolo kertoo vain minusta sen että formastti on jo liian vanha ja kuten Big Brother yritetään sirkustempuilla luoda lisää kiinnostusta.

Missä on muuten kirjoitukset kaikista näistä muista kilpailijoista? Miksi muista ei kirjoiteta mitään... pantataanko kohuja???

Vierailija
305/7556 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtee vähän jo aiheesta tämä keskustelu. Itse katsoin eilen televisiosta TIS 2018 mainosvideon ja se ei ollut ihan niin huono kuin oletin. En sitä käkkäräpää laulajaa tunnistanut ja aika samankaltaista porukkaa minusta oli kuin joka kaudella. Tuo julkkisten mukanaolo kertoo vain minusta sen että formastti on jo liian vanha ja kuten Big Brother yritetään sirkustempuilla luoda lisää kiinnostusta.

Missä on muuten kirjoitukset kaikista näistä muista kilpailijoista? Miksi muista ei kirjoiteta mitään... pantataanko kohuja???

Mistä kilpailijoista? Muista sinkuista ei varmaan edes ole mitään sanottavaa ja parit julkistetaan 1kk ennen kauden alkua, tuo Dani&Eve siis seiskan spekulointia ja tarkkasilmäiset on kuulemma huomanneetkin nämä siitä musavideolta.

Vierailija
306/7556 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullut huhuja että toi yks yrittää edelleen olla kolmaspyörä. Eikö se saa edes itselleen miestä kun yrittää muiden miehiä viedä.

Kuka noista?

Vierailija
307/7556 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt uutisoi Seiska, että yksi pariskunnista olisi bile-Dani Eveliinansa kanssa. Voi luoja, miten pohjalle tää kausi on vedetty 😂

No niin, ympyrä sulkeutuu :D Ekalla kaudella sinkkuna oli bile-Dani ja tokalla Eveliina.

Vierailija
308/7556 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melissa

Vierailija
309/7556 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka noista?

Melissa. Yrittää sotkea muiden suhteet ja avioliitot. Tiedän tapauksen

Vierailija
310/7556 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikuinen ihminen. On vastuussa itse itsestään. Jos päässä alkaa sakata niin osaa varmaan itse hakea apua. Luulis tuolla saarella olleen joitakin psykologeja mukanakin. Jostain joskus luin niin. Tai sitten sekoitan ohjelmat. Kaikillahan meillä on joskus vaikeaa ja toisinaan tarvitaan apua. Apua saa ihan pyytämällä ja onneksi ammattiauttajia on paljon mikäli apua tarvitsee. Positiivista näkemystä asioihin ja toi on vaan yks hömppäohjelma muiden joukossa.

Vierailija
311/7556 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos joku ihteään haluaa myydä ja on onnellinen niin? Rahhaa sekin vain on ja ammateista vanhimpia. Kuha verot maksaa tai muutoin veronalle suottaapi suuttua. Ihteäni en kyllä kauppaa. Ja tytärki sais korvatillikan jos moista tekis. Kai tuo enemmän on moraalikysymys. Ja tavarakin suottaapi kulutuksen ja iänn mukkaan vanheta.

Vierailija
312/7556 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mässäile asialla. Tottahan se on että tuotannon pitäis taustat tarkistaa tarkemmin varsinkin jos taustalla on noin rankkoja juttuja. Niiden vastuu se on loppujen lopuksi vaikka kaikki olisivat kuinka aikuisia. Tommonen ohjelma ja jos tausta on vastaavaa mitä täältä on lukenut yhtään niin kyllä se voi vaikuttaa ajatusmaailmaan ihan varmasti kaikkien osallistujien kohdalla. Toivottavasti löytää tasapainon elämälleen. Ihan tietoisesti tehnyt omat valinnat ja tuntuu olevan onnellinen urallaan. Miksi tästä pitäisi enempää jauhaa. Niin makaa kuin petaa. Ja eiköhän tässäkin oo ihan huomion hakua ja halua olla julkkis keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
313/7556 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa musiikkivideossa vilahti pariskuntiakin ihan huolella, onko joku niin salapoliisi, että jopa tietäisi keitä he ovat? (En olisi uskonut että mua oikeesti kiinnostais, mutta mulla ei itsellä ole mitään elämää niin myhäilen tositeeveelle ja katselen hykerrellen tälläsiä aivot narikkaan -paskaohjelmia :D)

Niin ja hyi mikä tukka tolla aleksanteri hakaniemellä on😐 hirveen näkönen harakanpesä kun ajaa tolla skootterillakin😳

Vierailija
314/7556 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuori ja huoleton..niin sinne vain.

Suurin osa noista typyistä aikuistuu ja nää jutut unohtuu.

Tuskin tekevät poliittista uraa tulevaisuudessa.

Kiva bileloma:)

Vierailija
315/7556 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda on kyllä antanu pimpsaa paratiisihotellissakin.

Pystyy antamaan ilman tunnontuskia ventovieraalle...grrr

Jännitystä tiedossa..tuosta pyllystä vaikea kieltäytyä:)

Vierailija
316/7556 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta julkaistaaaan parit :-----)))

Vierailija
317/7556 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daijut... ehkä niinkuin yleensä tyttäret näyttää äideiltään...

Vierailija
318/7556 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskamedia ole aiemminkin pyrkinyt hyötymään mt-ongelmaisista. Sitä kyllä ihmettelen että eikö tuonne ohjelmaan pyrkiville tehdä mitään psykologin haastattelua tms. Mollaamisen voisi kyllä jättää vähemmälle ,kun näkee sen nyt kuka vaan ettei ole kaikki ihan kunnossa.

Vierailija
319/7556 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tis-juuso tuli vastaan tinderissä, onkohan tullu bänät :D vasta taisivat mennä kihloihin. Juuu.

Vierailija
320/7556 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tis-juuso tuli vastaan tinderissä, onkohan tullu bänät :D vasta taisivat mennä kihloihin. Juuu.

Vilma ainakin hehkutti vasta äsken sitä, kuinka hänen "future husband" tukee häntä kaikessa.

Joko ootte kuulleet ekan kauden Ninan ja Jeren vauvauutisista?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Island-Suomi-pariskunnalle-per…