Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
281/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantoyhtiöt ja tv-kanavat osoittaa kerta toisensa jälkeen ettei niillä ole rimaa jota alittaa. Ja miksipä olisikaan kun ohjelmia ja mainosaikaa saa myytyä millä tahansa paskalla.

Vierailija
282/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lukenut viestejä tästä kommenttikeskustelusta. Mutta pakko sanoa, että on jotenkin vastenmielistä ja surullista että tämmöistä tulee teeveestä ulos.

Pidän vastenmielisenä ihmisiä, jotka lähtevät tämmöisiin ihmissuhdepeleihin mukaan. Pakko sanoa, tyrkkyjä bimboja hepsankeikka naisia ja miehiä. Kaikki seksikkyys kyllä sulaa ihmisestä pois, joka pelaa pelejä.

Joo, ja en ole yhtäkään jaksoa katsonut ikinä, kun en vaan itse pysty, minulle ei ole viihdettä tämmöinen tositeevee, nousee vain vastenmielisyys pinnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes lukenut viestejä tästä kommenttikeskustelusta. Mutta pakko sanoa, että on jotenkin vastenmielistä ja surullista että tämmöistä tulee teeveestä ulos.

Pidän vastenmielisenä ihmisiä, jotka lähtevät tämmöisiin ihmissuhdepeleihin mukaan. Pakko sanoa, tyrkkyjä bimboja hepsankeikka naisia ja miehiä. Kaikki seksikkyys kyllä sulaa ihmisestä pois, joka pelaa pelejä.

Joo, ja en ole yhtäkään jaksoa katsonut ikinä, kun en vaan itse pysty, minulle ei ole viihdettä tämmöinen tositeevee, nousee vain vastenmielisyys pinnalle.

Me puhuttiin keran miehen kanssa et voitas hakee tohon mukaan jos olis toteutettu niinkuin monien muiden maiden on toteutettu. Eli siellä on vähän vanhempaa ja ihan fiksuakin porukkaa mukana ja oikeesti keskitytään ihmissuhteisiin eikä mihinkään teinien dokaamiseen.

N32

Vierailija
284/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa on niin pahaa että myy seksiä ja seuraansa? En mä sitä itse koskaan voisi tehdä, mutta en kyllä jaksa tuomita jos joku muu niin tekee :D Omaa kroppaansa saa kai hyödyntää mihin haluaa.

Vierailija
285/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tossa on niin pahaa että myy seksiä ja seuraansa? En mä sitä itse koskaan voisi tehdä, mutta en kyllä jaksa tuomita jos joku muu niin tekee :D Omaa kroppaansa saa kai hyödyntää mihin haluaa.

Totta kai saa, mutta sitten olisi hyvä sisäistää se, että valtaosassa ihmisiä se hyödyntäminen herättää negatiivisia mielikuvia ettei tarvii sitten yllättyä kun näin käy.

Vierailija
286/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa, mutta sitten olisi hyvä sisäistää se, että valtaosassa ihmisiä se hyödyntäminen herättää negatiivisia mielikuvia ettei tarvii sitten yllättyä kun näin käy.

Plus se et ilmeisesti on aloittanut alaikäisenä. Ja toinen fasessa väittää että harrastaa vaan tankotanssia eikä oo ikinä myynyt itseään. Juu!

Vierailija
287/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näpy kirjoitti:

Jotenki tuntuu et kaikki kommentoijat varmaa katkeria läskejä. Kaikki tytöt nättejä eikä siinä nykyään mitään ihmeellistä oo jos sinkku hakee netistä seksiseuraa... te kai ootte kirjotellu kirjeitä ensin poikaystävän kanssa sillon 60-luvulla. Eihän noi mitään seksiä ole myymäsdä senkin ilkeät akat.

Mun mummo on ehkä kirjoitellut kirjeitä papan kanssa 60-luvulla.. No jos joku mainostaa netissä et on kaunis *pillu ja et lisähinnasta tarjolla myös extremee niin en tiedä mitä silloin on myymässä jos ei sitä itteensä?

Jos hän vilauttelee strippauksen/tankotanssauksen lomassa sitä kaunista tavaraansa sadomasokistisella tavalla mutta vain lisämaksusta.

Vierailija
288/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, eipä taida tätä kautta tulla enää katsottua. Tuo Amandan mukanaolo on jo aivan liikaa, sinkkuina pitäisi olla "tavallisia" kauniita ihmisiä eikä mitään pyrkyribimboja. Vääristää tosi paljon tätä koko hommaa kun on valmiita julkkiksia mukana. Lisäksi haluaisin tosissaan tietää, hakeeko tuohon ohjelmaan edes fiksumpaa porukkaa ja valitaan vain ne typerimmät, vai onko tosissaan niin, ettei kukaan älykäs ihminen edes kiinnostu hakemaan tuohon ohjelmaan. Sinänsä jotenkin harmittaa, että tuonne otetaan näitä juuri 18-vuotiaita, jotka eivät ymmärrä, että tv-sekoilu saattaa kostautua myöhemmässä elämässä monilla tavoin. Olisin varmaan itsekin 18-vuotiaana hakenut johonkin tuollaiseen paskarealityyn, jos en olisi saanut opiskelupaikkaa heti.

Amanda ei oo hakenut tuonne vaan kutsuttu ja ottanut kutsun vastaan. 

Vähänx A on VIP. Oikein kutsuttu mukaan, kateex käy.

289/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin mieleen ja katsoin ekan kauden sinkkunaiset läpi. He ovat suunnilleen samaa ikäluokkaa, kun nyt valitut. Ehkä hieman ikäjaukauma on korkeammalla, mutta suurinpiirtein saman ikäisiä kuin nyt valitut sinkut. Silti ovat niin paljon tasokkaampia ja jotenkin "aikuismaisempia". Mistäköhän johtuu? Ekalla kaudella oli "Bimbo-Janita", joka ei vaikuta edes niin tyrkyltä, kun kaikki nyt lähtevät sinkut. 

Tässä vielä linkki muistinvirkistämiseksi:

https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/1803617-tassa-t…

Vierailija
290/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tässä mitään ihmeitä olisi jos kyseessä olis vaan strippaus mutta kun itsensä myyminen on se isompi juttu. Varsinkin mikäli on tehnyt sitä jo alaikäisenä  setämiesten kanssa. Onko verot maksettu?

Vierailija
291/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmiset luulevat, että olen vapaa-ajalla jakorasia!" öö... no eiks just ittensä kauppaaminen rahasta tee jakorasian ku rahasta kelpaa kuka vaan?

Vierailija
292/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, eipä taida tätä kautta tulla enää katsottua. Tuo Amandan mukanaolo on jo aivan liikaa, sinkkuina pitäisi olla "tavallisia" kauniita ihmisiä eikä mitään pyrkyribimboja. Vääristää tosi paljon tätä koko hommaa kun on valmiita julkkiksia mukana. Lisäksi haluaisin tosissaan tietää, hakeeko tuohon ohjelmaan edes fiksumpaa porukkaa ja valitaan vain ne typerimmät, vai onko tosissaan niin, ettei kukaan älykäs ihminen edes kiinnostu hakemaan tuohon ohjelmaan. Sinänsä jotenkin harmittaa, että tuonne otetaan näitä juuri 18-vuotiaita, jotka eivät ymmärrä, että tv-sekoilu saattaa kostautua myöhemmässä elämässä monilla tavoin. Olisin varmaan itsekin 18-vuotiaana hakenut johonkin tuollaiseen paskarealityyn, jos en olisi saanut opiskelupaikkaa heti.

Amanda ei oo hakenut tuonne vaan kutsuttu ja ottanut kutsun vastaan. 

Vähänx A on VIP. Oikein kutsuttu mukaan, kateex käy.

Just oli eilen Amanda seiskan toimittajan kanssa homobaarissa. Hän on voima jota ei voi sivuuttaa jos Suomen hömppä skenestä puhutaan. Sinun hömppäsuosikkisi on luultavasti kadonnut jo aikoja sitten näkymättömiin.

Vierailija
293/7556 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää koko ohjelma menee joka vuosi vaan nolommaksi.

Vierailija
294/7556 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihmiset luulevat, että olen vapaa-ajalla jakorasia!" öö... no eiks just ittensä kauppaaminen rahasta tee jakorasian ku rahasta kelpaa kuka vaan?

Ensinnäkään sinä et ketään rasiaksi kutsu. Ei kuulu tippaakaan sinulle. Nainen on nimenvaihdolla miehen esine, omaisuutta. Seksiä myyvä tekee voittoa. Teillä ei ole yhtään mitään sanomista naisen seksin harrastamiseen ja moraaliin niin kauan kun 70% naisista alentuu omaisuudeksi miehille -julkisesti-.

Ihme moraali teillä perinteisillä akoilla. Itse ollaan täysin pässejä ja annetaan miehen viedä jopa nimi mutta voittoa tekevä nainen on muka huono.

Ja jos pelkää naisen seksuaalisuutta, kannattaa mennä sinne työväenopistolle jollekin yhdistelmänimiselle neulontakurssille niiden Irma Löntinen-Lopezejen kanssa. Voi löytyä sieltä enemmän hengenheimoa.

Tämähän on juuri sellaisen rikkinäisen ihmisen puhetta, joka ei ymmärrä mitä on rakkaus ja kiintymys, ja mitä se ei ole. Ei uskalla luottaa siihen, että toinen huolehtii, ei osaa vastaanottaa rakkautta. Sitähän se yliseksuaalinen käytös on, tunteiden puutosta tai kanavointia.

Vierailija
295/7556 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun tuo Melissa kertoo "seuranhaku"-ilmoituksessaan ettei käytä lainkaan alkoa. Sitten kun nimellään etsii facesta niin aika nopeeta tulee vastaan esim julkaisu joulukuulta 2017 missä kertoo että on unohtanut käydä alkossa ja kyselee että olisko kellään helsingin alueella myydä alkoholia :D

'En käytä ollenkaan alkoholia' ja 'Äiti tukee minua kaikessa mitä teen.'

https://www.instagram.com/p/Beu0LvnFn5G/

Mitä tekee Äiti kun saa tietää Seiskasta että tyttö myy itseään. Lähtee tytön kanssa dokaamaan tietenkin!

Vierailija
296/7556 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun tuo Melissa kertoo "seuranhaku"-ilmoituksessaan ettei käytä lainkaan alkoa. Sitten kun nimellään etsii facesta niin aika nopeeta tulee vastaan esim julkaisu joulukuulta 2017 missä kertoo että on unohtanut käydä alkossa ja kyselee että olisko kellään helsingin alueella myydä alkoholia :D

Mitä tekee Äiti kun saa tietää Seiskasta että tyttö myy itseään. Lähtee tytön kanssa dokaamaan tietenkin!

Tai ottaa myös itselleen nännilävistykset.

Vierailija
297/7556 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus

Vierailija
298/7556 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika muuten kopio koittaa olla. 

https://www.instagram.com/p/Bez94b6FwDl/?taken-by=melissaprivs

Vierailija
299/7556 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika muuten kopio koittaa olla. 

https://www.instagram.com/p/Bez94b6FwDl/?taken-by=melissaprivs

Siis onko tuo kuvassa oleva hänen äiti? No huhhuh... Minkähän ikäinen?  Ei hän tietysti välttämättä kovin vanha ole jos Melissa on vasta 18 v mutta kuitenkin. Jotenkin outo äiti/tytär suhde että ollaan kavereita.

Jos oma äiti olisi tuollainen niin... 

Kuolisin häpeästä myös jos äiti tietäisi jostain itseni myymisestä tms, hienojen kuvien muodossa vielä :) (en ole myynyt, mutta jos olisin rahapulassa alentunut sellaiseen varmaan antaisi rahaa ja pakottaisi lopettamaan jos saisi tietää)

Vierailija
300/7556 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Island-Melissa-18-vieraili-por…

Surullinen tapaus.. nuori tyttö sotkee elämänsä. :-/