Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Ja vanha neiti Harkimo saapuu kiireiltään.
Miljalla ja Amandalla on samantyyppinen ihon sävy, onkohan Miljassakin jotain ulkomaalaisia juuria?
Siis treffeille sovittelemaan hääpukuja? Onko tuotannolta loppunut treffi-ideat?
Vierailija kirjoitti:
En kestä ton Janten tatuointeja......
Kaulassa lukee isolla Aino. Kuka lie...
spoiler---
noora pilkkasi markuksen kosintaa
"Mä kerron sille kuinka v*tun ovaali pää sillä on" 😂
jantella on tyttären nimi kaulassa
Elias pilasi bileet. Sanoi Jonnalle ettei hänestä ole Eliakselle vaimoksi koska Jonna ei voi saada lapsia. Tämän jälkeen mm Sammy ja Amanda puhuivat kuinka Elias on täysin perseestä. Että eipä tainnut tämäkään keissi johtua tuotannosta ja "leikkaamisesta" vaan ihan Eliaksesta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
jantella on tyttären nimi kaulassa
Onks sillä lapsi? Luulin et sinkkuhakijoillakaan ei saa olla
Miten nuo pystyy vetämään noin paljon punkkua? Päänsärky 24/7.
"Musta tuntuu et Sammy jätti mut viime videolla" LOL
Sitten Jonna kertoi että on pieni mahdollisuus saada lapsia ja Elias tähän että "mikset kertonut, tämähän muuttaa asioita aika paljon".
Markus on vastenmielisen vakava jatkuvasti. Puhuessaankin ainoastaan suu liikkuu, täysin ilmeetön ja totaalisen nollat taulussa koko ajan. Olen satavarma, että hymyillyt elämässään maksimissaan viisi kertaa ja silloinkin ollut kyse kasvojen hermoratahäiriöstä.
"Viettelysten islantiiiii!!!!!"
Mikä juttu on munien maalaaminen?
Mulla tuli itku ku Elias kuittaili Jonnalle siitä ettei se voi saada lapsia 😢😢
Vierailija kirjoitti:
Markus on vastenmielisen vakava jatkuvasti. Puhuessaankin ainoastaan suu liikkuu, täysin ilmeetön ja totaalisen nollat taulussa koko ajan. Olen satavarma, että hymyillyt elämässään maksimissaan viisi kertaa ja silloinkin ollut kyse kasvojen hermoratahäiriöstä.
Ja tarkoitan siis sinkkujen puolella olevaa Markusta. Toinen Markus on sympaattinen ja herättää lähinnä myötätuntoisia ajatuksia.
Amanda on tosi nätti tyttö mut on kyllä ryypänny äänensä pilalle. Ääni ku 40 vuotta brenkkua vetäneellä alkoholistilla.
Elias sanoo iltanuotiovideolla että on tullut tänne hakemaan sitä jotain millä voisi korvata Vilman?!
On muuten tosiaan vähän teinipoikamainen/naisellinen ääni ja ei toi hymykään niin miehekäs oo :D