Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
7021/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Eliaksen kiinnijääminen pettämisestä JA valehtelusta oli jotain niin käsittämättömän jäätävän hirveää katsottavaa. Kuin katsoisi hidastettuna päin seinään ajamista.

Kerrassaan häpeällisintä mitä olen ikinä missään reality-ohjelmassa nähnyt kenellekään tapahtuvan. En ole ikinä ole nähnyt kenellekään paskan osuvan tuulettimeen noin pahasti.

Ja miten hänen vielä annetaan tehdä se, taputella itseään selkään ja valehdella. Eliaksesta jo näkee, miten hän alkaa rentoutua ja hän luulee selvinneensä tästäkin samalla kun tajuamatta mitään puhuu itseään yhä syvemmälle ansaan.....awwww! Mikä draama, mitä häpeä! Nautin joka sekunnista.

Elias kyllä haukkasi ison kasan paskaa osallistumalla temppariin. Ei sen puoleen, Vilma ei juurikaan paljon jälkeen jää. Mahtaa vvtuttaa molempia.

Veit sanat suustani 😉 Vielä nolommaksi tilanteen tekee se, että molemmat tubettaa jotain onnettomia selittelyvideoita. Luulevat raukat, että mikä tahansa julkisuus on hyvästä. Not.

Vierailija
7022/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te vaahtoatte täällä? Luuletteko että Elias ja Vilma ovat ainoa pari joka on jatkanut suhdettaan pettämisen jälkeen? Se on kuulkaa ihan vaan sen pariskunnan asia miten asian käsittelee, ei muiden. Törkeää kiusata paria, joka haluaa olla yhdessä ja rakastaa toisiaan. Kaikki tekevät virheitä.

No niinpä! Luulisi, että Elias olisi vähintään kiduttanut lapsia tai jotain, kun niin monen mielestä ansaitsee vihakampanjan niskaansa. Muistakaa, että meillä on jopa pääministeri ja piispa jääneet kiinni pettämisestä. Ja mikä oli seuraus? Sekä piispa että pääministerin hellu äänestettiin eduskuntaan. Hävetkää, kiusaajat!

Kuka pääministeri on jäänyt kiinni pettämisestä?

Piispan kyllä muistan

Vai olisko tässä tarkotettu ulkoministerinä ollutta Ilkka Kanervaa, joka jäi kiinni Tuksun kanssa viestittelystä ja joutui eroamaan?

Mä olen jo niin vanha, että mulle tuli mieleen Johannes Virolainen joka oli naimisissa kun alkoi tapailemaan Kyllikki Stenroosia (?), josta tuli tai oli kansanedustaja ja Johanneksen vaimo. Muistan lapsena lehdistä lukeneeni tästä kolmiodraamasta...

Kanerva erosi ulkoministerin hommista, mutta sen hellua ei äänestetty eduskuntaan, kuten asiasta ensin kirjoittanut mainitsi.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7023/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Danin on vähän turha retostella ja naurerella Eliaksen ja Jonnan panoille. Niin lähellä kettu kävi omankin muijan koloa, että olisin ihan hiljaa vaan.

Ja kettu taitaa pyöriä siinä lähistöllä edelleenkin.

Ylilaudalta Evestä ja Kalusta:

"Joo kyl ne pani, monestikin. Onnistuivat vaan tekemään sen piilossa. 

T: asianomaisen lähipiiristä"

Uskon täysin. Peittoaahan tuo Kalu roolinvetäjä-Danin 10-0 niin ulkonäön kuin kaiken muunkin suhteen. Eve-hihittelijä on tosin liian laskelmoiva tyhjäpää Kalulle.

Vaikea todistaa mitään kun ei ole matskua, mut Even käytös voisi hyvinkin viitata että olis perää tolla väitteellä. Mutta onhan tässä jokainen joskus pannu. Mutta e&d saavat elää sen asian/salaisuuden kanssa ja hyväksyä tai olla hyväksymättä sitä. Mä en sietäis tota flirttiä suhteessa, ja en varsinkaan noin pitkälle vietyä flirttiä, eikä tainnut sietää Fanikaan, vaikka niin väittää. Huomaa että toi on Danin eka tosi rakkaus, koska jätkää viedään kun pässiä narussa, ja Eve taas on ihan pikkutyttö joka on just lopettanu barbeilla leikkimisen. Veikkaan että max. pari vuotta nii kattilat on jaettu, ja velka bemari myyty.

Vierailija
7024/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma: niinku niinku niinku niinku.

Oonko niinku ainoo ketä niinku ärsyttää niinku kuunnella tota????

Kyllä todella ärsytti! Mutta niin teki myös Danin Eve, Eve, Eve.... varmaan kahden minuutin sisällä 30 kertaa! En ehtinyt laskemaan!

Toki tuo naiivi Wilma muutenkin ärsytti, kun kommentoi narsisti-rakkaansa tekemisiä!

Vakka kantensa valitsee; Wilma tykkää rajusta sexistä, kuristamisesta ym....

Vierailija
7025/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sammyn ig? Ja vastaus kiitos, ei vaan niitä alapeukkuja :)

Vierailija
7026/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Danin on vähän turha retostella ja naurerella Eliaksen ja Jonnan panoille. Niin lähellä kettu kävi omankin muijan koloa, että olisin ihan hiljaa vaan.

Uskon täysin. Peittoaahan tuo Kalu roolinvetäjä-Danin 10-0 niin ulkonäön kuin kaiken muunkin suhteen. Eve-hihittelijä on tosin liian laskelmoiva tyhjäpää Kalulle.

Vaikea todistaa mitään kun ei ole matskua, mut Even käytös voisi hyvinkin viitata että olis perää tolla väitteellä. Mutta onhan tässä jokainen joskus pannu. Mutta e&d saavat elää sen asian/salaisuuden kanssa ja hyväksyä tai olla hyväksymättä sitä. Mä en sietäis tota flirttiä suhteessa, ja en varsinkaan noin pitkälle vietyä flirttiä, eikä tainnut sietää Fanikaan, vaikka niin väittää. Huomaa että toi on Danin eka tosi rakkaus, koska jätkää viedään kun pässiä narussa, ja Eve taas on ihan pikkutyttö joka on just lopettanu barbeilla leikkimisen. Veikkaan että max. pari vuotta nii kattilat on jaettu, ja velka bemari myyty.

Olen samaa mieltä. Even ja Kalun käytös ja rento läheisyys kertoi paljon. Voihan olla, että Kalle aidosti ihastui / rakastui Eveen ja haluaa siksi suojella häntä eikä kertoa kameroille kaikkea. Ehkä kahden kesken Eve jopa vieläkin pitää miestä löysässä hirressä ja lupailee rivien välistä asioita, jotta Kalle pysyy kuuliaisena..

Vierailija
7027/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin viimeisen extran, missä kuulumisistaan kertovat Sammy ja Minna sekä Elias ja Vilma. Erityisesti kiinnitin huomiota siihen, miten eri tavalla parit suhtautuivat saarella oloonsa ja sarjan seuraamiseen. Minna ja Sammy molemmat myönsivät, että häpeävät joitakin juttuja, mitä tuli tehtyä. Molemmat sanovat myös oppineensa itsestään. Minna kuvasi sarjan olevan hyvää tv-viihdettä, mutta hän myös sanoi, että ”paljon pahempaa on ollut katsoa Sammyn reaktiota ja kärsimystä, miten hän ne jaksot kokee.” Sen sijaan Elias puhuu siitä, kuinka "leikkauksella saa taikoja aikaan” ja ”sekä me että meidän lähipiiri on enemmän vaan tyytynyt naureskelee niille jutuille siellä” ja Vilma nyökyttelee vieressä. Ainakin minulle kaiken muun nähdyn lisäksi extra vielä oikein korostaa sitä, kuinka kyvytön Elias on näkemään itsessään vikoja. Uskon siis, että Minnan ja Sammyn on mahdollista korjata suhdettaan ja olla onnellisia yhdessä, sillä he molemmat ovat valmiita näkemään ongelmat ja miettimään, miten asioita voisi tehdä eri tavalla. 

Vierailija
7028/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin viimeisen extran, missä kuulumisistaan kertovat Sammy ja Minna sekä Elias ja Vilma. Erityisesti kiinnitin huomiota siihen, miten eri tavalla parit suhtautuivat saarella oloonsa ja sarjan seuraamiseen. Minna ja Sammy molemmat myönsivät, että häpeävät joitakin juttuja, mitä tuli tehtyä. Molemmat sanovat myös oppineensa itsestään. Minna kuvasi sarjan olevan hyvää tv-viihdettä, mutta hän myös sanoi, että ”paljon pahempaa on ollut katsoa Sammyn reaktiota ja kärsimystä, miten hän ne jaksot kokee.” Sen sijaan Elias puhuu siitä, kuinka "leikkauksella saa taikoja aikaan” ja ”sekä me että meidän lähipiiri on enemmän vaan tyytynyt naureskelee niille jutuille siellä” ja Vilma nyökyttelee vieressä. Ainakin minulle kaiken muun nähdyn lisäksi extra vielä oikein korostaa sitä, kuinka kyvytön Elias on näkemään itsessään vikoja. Uskon siis, että Minnan ja Sammyn on mahdollista korjata suhdettaan ja olla onnellisia yhdessä, sillä he molemmat ovat valmiita näkemään ongelmat ja miettimään, miten asioita voisi tehdä eri tavalla. 

Todella hyvä pointti, ja juuri näinhän nämä ihmiset toimivat. Eihän elämässä voi oppia uutta, ja kehittää itseään ellet osaa analysoida omia tekemisiä, myöntää virheet tai ongelmat ja korjata niitä. Myötätunto on myös monesti se, mikä ihmisiltä puuttuu.

Vierailija
7029/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä pointti, ja juuri näinhän nämä ihmiset toimivat. Eihän elämässä voi oppia uutta, ja kehittää itseään ellet osaa analysoida omia tekemisiä, myöntää virheet tai ongelmat ja korjata niitä. Myötätunto on myös monesti se, mikä ihmisiltä puuttuu.

Jotenkin näkisin että normaalit ihmiset kyllä tuntevat myötätuntoa. Puuttuu ehkä ennemmin tietyn (Eliaksen) tyyppisiltä ihmisiltä.

Vierailija
7030/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon täysin.

Eikö täällä sivukaupalla jankutettu, että sinkku-Markuksen tuttaviksi itseään täällä sanoneet eivät voi olla Markuksen tuttavia, koska ”kuka tahansa voi tänne kirjoittaa mitä vaan”, mutta nyt joku y l i l a u d a l l a, lähipiiriläistä esittävä puhuu 100% varmuudella totta, vaikka väite on ihan absurdi. Ei Eve vaikuttanut Kallesta oikeasti kiinnostuneelta missään vaiheessa. Kalle on aika säälittävä ruikuttaja, joka ihastuu liian helposti ja exänsäkin perään itki ohjelmassa. Just sellanen tyyppi, joka jää naisiin roikkumaan.

Ja jos Kalle nyt oikeasti on valehdellut harrastaneensa seksiä Even kanssa, niin tosi säälittävää.

Vierailija
7031/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Minnan ja Sammyn suhteessa onkin paljon myös ikäviä piirteitä, on heissä myös jotain sympaattista. Minnalla on hyvä tapa puhua rauhallisesti ja miellyttävältä äänensävyllä ja -värillä. Tsemppiä heille.

Vierailija
7032/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon täysin.

Eikö täällä sivukaupalla jankutettu, että sinkku-Markuksen tuttaviksi itseään täällä sanoneet eivät voi olla Markuksen tuttavia, koska ”kuka tahansa voi tänne kirjoittaa mitä vaan”, mutta nyt joku y l i l a u d a l l a, lähipiiriläistä esittävä puhuu 100% varmuudella totta, vaikka väite on ihan absurdi. Ei Eve vaikuttanut Kallesta oikeasti kiinnostuneelta missään vaiheessa. Kalle on aika säälittävä ruikuttaja, joka ihastuu liian helposti ja exänsäkin perään itki ohjelmassa. Just sellanen tyyppi, joka jää naisiin roikkumaan.

Ja jos Kalle nyt oikeasti on valehdellut harrastaneensa seksiä Even kanssa, niin tosi säälittävää.

Okei eli se, että puhuu vähän monivuotisesta suhteestaan joka päättynyt puoli vuotta aikaisemmin ja että ihastuu naiseen jonka kanssa viettää aikaa päivittäin, asiat kolahtaa vaan yksiin ja on huumoria on ruikuttamista, niin olet sinä kyllä aikamoinen tyyppi. Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä tämän perusteella.

Vierailija
7033/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko hetkeäkään, että Eliaksen ja Vilman lähipiiri olisi tyytynyt naureskelemaan ja että Elias olisi omien sanojensa mukaan saanut pitkälti positiivista palautetta katsojilta. Varmasti väittää noin, että se paskan määrä jota tällä hetkellä saa, kääntyisi positiiviseksi palautteeksi.

Vierailija
7034/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko hetkeäkään, että Eliaksen ja Vilman lähipiiri olisi tyytynyt naureskelemaan ja että Elias olisi omien sanojensa mukaan saanut pitkälti positiivista palautetta katsojilta. Varmasti väittää noin, että se paskan määrä jota tällä hetkellä saa, kääntyisi positiiviseksi palautteeksi.

Minä en myöskään usko, että varsinkaan Vilman lähipiiri nauraa, kun näkee Eliaksen pettävän Vilmaa televisiossa. 

Vierailija
7035/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se Danin syy ja häpeä ole?

Vierailija
7036/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se Danin syy ja häpeä ole?

Vierailija
7037/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin huolissani Vilmasta. Moni katsojista on kääntynyt heidän suhdetta vastaan. Myös suurin osa noista sinkuista on sitä mieltä, että Vilman kannattaisi erota Eliaksesta. Myös tämä poro ilmaisi asian hyvin selkeästi viimeisissä jaksoissa.

Tämä "takaa ajaminen " saa aikaan sen, että Vilma jää aivan kahdestaan Eliaksen kanssa puolustamaan Eliasta. En millään voi uskoa että heidän tuttunsakin vain naureskelevat katsoessaan kun Elias panee toista, varsinkin kun alusta asti on ollut selvää että Vilmalle se olisi menneisyyden takia todella kova paikka. Jos Vilma olisi sukulaiseni, niin tekisin kaikkeni jotta saisin hänet heräämään tilanteeseen.

Elias luulee olevansa hyvinkin fiksu manipuloija, mutta kappas vaan jäi täysin valheista kiinni viimeisessä iltanuotiossa. Yritti kusettaa tätä rakasta Vilmaansa loppuun asti. Ja me kaikki näimme sen. Miten Vilma ja Elias voivat sokeasti ajatella, että heidän suhteessa olisi kaikki hyvin, kun näimme omin silmin Eliaksen kusipäisyyden. Elias ei ole mies isolla M:llä, vaikka sitä kovin yrittää. Oikea mies kantaa vastuun teoistaan ja tukee naistaan, eikä pane monta kertaa vierasta ja yrittää vielä valehdella noin törkeällä tavalla. Halveksuttava luuseri, ei voi muuta sanoa. Olis edes munaa olla rehellinen.

Mut ei ku se on vaan se leikkaus et hän näyttää pahalta, eihän hän pannu ja kuristanut muita 😂

Pelle mikä pelle. Harmi vaan että tämä uhriutuva Vilma ei tajua paeta. Se tekee tämän pellen esityksestä surullisen..

Vierailija
7038/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaavat valehtelun taidon hyvin.

Vierailija
7039/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te säälitte Vilmaa? En sääli yhtään, itse on paskansa keittänyt. Ei ymmärtänyt erota tuosta lierosta, normaali itseään kunnioittava ihminen ymmärtäisi.

Lisäksi vaikuttaa ylimieliseltä. Sanoo että Elias on rehellinen kun sanoo ihmisille asioita suoraan. Minun mielestä toisen ulkonäön arvostelu ei ole rehellisyyttä vaan ilkeyttä.

Lisäksi ilahtui yhdellä iltanotskilla, kun Sami sanoi että Elias tekee mitä haluaa, mutta suuttuu hirveästi jos näkee videolla miehen koskettavan Vilmaa. Se virnistys Vilman kasvoilla kertoi ihan kaiken. Ihan kuin puhkeaisi kukkaan jos saa Eliakselta pikkiriikkisenkin huomiota. Elää varmaan niillä armonpaloilla mitä Elias välillä heittelee. Hyi helv.

Voisin nakata pari desiä "armopalaa" Vilmalle. 

Vierailija
7040/7556 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias tuntuu vähän kompastelevan omiin jalkoihinsa ton nokkeluuden kanssa. Ilmeisesti lähti sarjalta hakemaan lisää julkisuutta itselleen, mutta ehkä on vähän liian lammas ja ei tajunnut ettei kaikki julkisuus oo hyvästä. On varmaasti ollut kova kolaus laskeutua pilvien päältä maankamaralle ja tajuta ettei olekaan Jumala vaan pirupahainen. En nyt sano, että esim. Eve ja Danikaan statustaan nosti tolla esiintymisellä, mutta osasivat ehkä laskelmoida vanhoina realitykonkareina jonkin verran ja jättää jotakin kameroiden ulkopuolelle. Eliakselle ei puolestaan ollut mitään filtteriä ja kaikki menee lopulta hänen mielestä huonon leikkauksen piikkiin. Luulenpa vaan ettei sitä ”normaalia” materiaalia hänestä kovinkaan paljoa ole. Ja Eliakselle tiedoksi, että ei tällä palstalla kirjoittele pelkästään äidit vaan ihan koko Suomi😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän