Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku asia on tässä vaiheessa selvää, niin se, että Sammyn kannattaisi lopettaa juominen kokonaan ja for good. Todella, todella kannattaisi.
Tämä on täysin totta. Temppareiden perusteella Sammyn ongelmat liittyvät 90 % viinaan ja juomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Even tyylisille naisille on ihan oma nimityksensä mutta jätän nyt sanomatta.
Hirveät aggressiot teillä tätä naista kohtaan. Eve ei ole tehnyt yhtään mitään. Miehet sen sijaan ovat kourineet, ahdistelleet, haukkuneet saaren naisia, pettäneet niin ettei asiaa voi myöntää. Mikä ihme Eve viha täällä on? Ihastumiselle ei voi mitään. Jos saarelle tulee samanhenkinen tyyppi, minkä sille voi? Hän ei ole edennyt mihinkään.
Naiselle pitää aina olla ankara, ja vielä haukkua perään. Kannattaa tottua siihen että naiset ovat vapaita. Evessä ei ole mitään vikaa.
No on se vikaa tai ei, minä en voisi olla suhteessa ihmiseen, joka käyttäytyy kuin hän.
Mä olen niinku tosta Vilmasta niinku sitä mieltä niinku että itsepä on niinku osansa valinnu niinku.
Jos parisuhteen toiselle osapuolelle ei riitä tieto petetyksi tulemisesta eikä siitä, että toinen koettaa viimeiseen asti siitä valehdella, tuo reppana tulee sietämään ja kestämään IHAN kaiken mitä tuo hänen jumalansa tulee hänelle järjestämään. Eihän tuo nyt oikeasti ole tervettä käyttäytymistä kummaltakaan.
Uskotko Eveä:
- Kallesta on tullut mulle ihan älyttömän läheinen ihminen täällä. Ja se varmaan lähti jo ensimmäisistä bileistä, kun mulla tuli jo kauhea ikävä sua kohtaan. Mulle tuli bileissä sellaisia itkukohauksia useampaan kertaan, ja Kalle oli ainoa, joka oli valmis kuuntelemaan. Pikkuhiljaa sen kanssa tuli vietettyä enemmän aikaa, ja se ansaitsi sitä luottamusta. Sille oli helppo puhua meistä ja muistakin asioista. Kalle oli valmis kuuntelee sen ikävän, eikä millään tavalla syyllistänyt mua, sua tai meidän suhdetta. Se oli koko ajan meidän puolella ja läsnä.
- Olen nukkunut Kallen kainalossa, lusikassa tai näin. Meillä on ollut hipsuttelua, ja se on antanut mulle hierontoja. Pari viimeistä yötä, niin kovasti se on yrittänyt. Siinä vaiheessa, kun käsi oli mun pikkuhousujen päällä, niin sanoin, etten ikinä haluaisi tehdä sitä sulle. Ollaan oltu hyvin läheisesti, mut mulla on pysynyt housut jalassa. Voin sanoa, että olen koetellut itseäni ihan äärirajoille.
- Mä olen oikeasti koetellut itseäni ihan äärirajoille. Voin sanoa, ettei Kalle ollut mikään helppo houkutus. Ja kyllä mä sen myönnän, että mun olis tehny mieli panna tai jotain muuta, mut en ole lähtenyt siihen touhuun, koska mä haluun olla sun kanssa.
https://www.seiska.fi/Telkkari/Varo-juonipaljastuksia-Bile-Dani-ja-Eve-…
Eve on piru enkelin vaatteissa. On rehellinen, mutta ei tunne mitään empatiaa Dania kohtaan touhutessaan Kallen kanssa. Siksi pystyy myös olemaan rehellinen, koska hän ei tunne samoin kuin Dani.
Elias ja Vilma ei jaksaneet kiinnostaa yhtään koko kauden aikana. Oon kaikki niiden kohdat kelannut ohi.
Ihan kiva, jos Sammy ja Minna ovat yhdessä. Samanlaisia sähläreitä molemmat 😀
Eve on tosi ärsyttävä eikä se Kallen kanssa kiehnääminen kyllä mitään viatonta ollut. En näe heille Danin kanssa omakotitaloa, lapsia ja koiraa. Eve on tunnekylmä tyyppi.
Vilma ajattelee ettei pärjäisi yksin tai ilman Eliasta, mutta miten hän kaiken tämän jälkeen oikeasti paremmin pärjää jäämällä suhteeseen. Nyt hänkin joutuu ottamaan vastaan kaiken naureskelun ja halveksunnan, kuka häntäkään enää voi arvostaa sen jälkeen että antaa kaiken anteeksi. Ekstra oli juuri Vilman kannalta ikävää katsottavaa, kun toiset naureskelivat Eliaksen kommenteille ja hän siinä Eliaksen rinnalla. Tuollainen me vastaan muu maailma asetelma tuntuu pidemmän päälle aika raskaalta ja onko Elias tosiaan kaiken tämän arvoinen. Vielä lisäksi miten julkisuus vaikuttaa työkuvioihinkin tai onko jo vaikuttanut. Molemmat ymmärrettävästi katuivat ohjelmaan osallistumista, harmi että Vilma ei ymmärtänyt että olisi vielä itsensä ja maineensa voinut pelastaa. Vaikka ero olisi vaikea päätös rikkinäiselle ihmiselle, kuinka paljon enempi rikki tulee vielä menemään suhteeseen jäämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vilma ajattelee ettei pärjäisi yksin tai ilman Eliasta, mutta miten hän kaiken tämän jälkeen oikeasti paremmin pärjää jäämällä suhteeseen. Nyt hänkin joutuu ottamaan vastaan kaiken naureskelun ja halveksunnan, kuka häntäkään enää voi arvostaa sen jälkeen että antaa kaiken anteeksi. Ekstra oli juuri Vilman kannalta ikävää katsottavaa, kun toiset naureskelivat Eliaksen kommenteille ja hän siinä Eliaksen rinnalla. Tuollainen me vastaan muu maailma asetelma tuntuu pidemmän päälle aika raskaalta ja onko Elias tosiaan kaiken tämän arvoinen. Vielä lisäksi miten julkisuus vaikuttaa työkuvioihinkin tai onko jo vaikuttanut. Molemmat ymmärrettävästi katuivat ohjelmaan osallistumista, harmi että Vilma ei ymmärtänyt että olisi vielä itsensä ja maineensa voinut pelastaa. Vaikka ero olisi vaikea päätös rikkinäiselle ihmiselle, kuinka paljon enempi rikki tulee vielä menemään suhteeseen jäämällä.
Julkisuus vaikuttaa työkuvioihin positiivisesti koska asiakkaat haluavat asioida julkkiksen kanssa. Vilmakin vaihtoi työpaikkaa ja Eliaksella ei kai kovin hyvin mennyt aikaisemmin jos kerran Vilma rahoitti tämän kamerankin. Any publicity is good publicity.
Mutta eikös Vilma ollut aiemmin vuoropäällikkönä Lidlissä ja nyt oli nähty kassaharjoittelijana s-marketissa, ei nyt varsinaisesti ylenemiseltä vaikuta..?
Eve ja Elias taisivat olla ainoat varatut, jotka eivät pahemmin ikävöineet eivätkä tunne empatiaa toista kohtaan. Suhde on heille vain se, mitä he itse siitä saavat.
Katsokaa Danin ja Even video youtubessa. Kyllä molemmat toisiaan rakastaa
Vilma on kiinteistönvälittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Dani: ”mä rakastan sua enemmän kun tota valtamerta, ME halutaan kihlat ja kaks lasta ja sata litraa siirappia”
Even suusta ei kuulunut kertaakaan, että sekin haluaa noita asioita, vaan ainoastaan, että ”joo, mut mä haluan sit pitää Kalun lähellä”
Lols. Aika yksipuoliselta vaikuttaa.
Jos Eve jatkaa ihastumisen sekoilua monien sinkkumiesten osalta, niin tuskinpa Dani jaksaa kauaa tollaista tiettyyn pisteeseen jäänyttä prinsessaa. Joka elää vielä barbie maailmassa tai jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Vilman ja Sammyn keissit eroaa toisistaan? Kukaan täällä ei surkuttele Sammya, kun Minna petti. Aika moni on kyennyt antamaan pettämisen anteeksi. Ja varmasti Vilman haluun pysyä Eliaksen kanssa vaikuttaa typerä #freeVilma ja muu ulkopuolisten suorittama pariskunnan kiusaaminen. Tyhmä Jonna vissiin luuli, että lavertelemalla panoista saa Eliaksen itselleen, mutta kyllä oli Extrassa tyttö katkerana. Hah hah!
Nainen saa pettää, se on Kurosen motto. Eliasta hiillostettiin Vilman ja Kurosen toimesta. Ei paljon Kuronen Minnaa syytellyt, kysyi vaan normaalisti mihin asti he menivät.
Vierailija kirjoitti:
Vilma on kiinteistönvälittäjä.
Ei taida sillä vielä itseään elättää kun tekee toista työtä rinnalla. Kiinteistönvälittäjistä syntyy helposti tietty mielikuva, mutta kyllä heidän täytyy olla luotettavia, hyvän julkisuuskuvan omaavia menestyäkseen. Temppareihin osallistuminen jo sinänsä on aika kyseenalaista ja jo se, plus ohjelmassa nähtävät asiat eivät anna Vilman harkintakyvystä parasta kuvaa. Avautui esimerkiksi seksimieltymyksistään joihin liittyy kuristamista ja muuta. Kaiken jälkeen, mitä Elias teki, on vieläkin tämän kanssa yhdessä. Eikä tämä tarkoita ettei voisi olla työssään pätevä, mutta kovin luottamusta herättävää kuvaa ei itsestään anna.
mie va kirjoitti:
Eve on piru enkelin vaatteissa. On rehellinen, mutta ei tunne mitään empatiaa Dania kohtaan touhutessaan Kallen kanssa. Siksi pystyy myös olemaan rehellinen, koska hän ei tunne samoin kuin Dani.
Juuri näin ja Danin käytös johtuu shokista :ei olisi ikinä rakkaastaan uskonut tuollaista käytöstä. Ennemmin tai myöhemmin Dani nostaa kissan pöydälle ja sitten ei ole Evellä hauskaa.
Siis oikeesti tuo Elias käyttää vain Vilmaa hyväkseen, asutaan Vilman kämpässä, Vilma hommannut osamaksulla kameratarvikkeita Eliakselle. Ja kun ei oo edes ensimmäinen äijä, joka pettää suhteen aikana. Ja eiku yhdessä ollaan. Eikö Vilmalla ole yhtään itsekunnioitusta??
Elias on todennäköisesti juuri se narsisti, joksi joka toista haukutaan. Kylmiä väreitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Miten Vilman ja Sammyn keissit eroaa toisistaan? Kukaan täällä ei surkuttele Sammya, kun Minna petti. Aika moni on kyennyt antamaan pettämisen anteeksi. Ja varmasti Vilman haluun pysyä Eliaksen kanssa vaikuttaa typerä #freeVilma ja muu ulkopuolisten suorittama pariskunnan kiusaaminen. Tyhmä Jonna vissiin luuli, että lavertelemalla panoista saa Eliaksen itselleen, mutta kyllä oli Extrassa tyttö katkerana. Hah hah!
Minna ja Sammy ovat aikuisia ja henkisesti samalla tasolla. Tasavertainen parisuhde, virheet myönnetään ja niistä keskustellaan. Toinen ei käytä hyväksi toista. Samaa ei voi sanoa Eliaksesta ja Vilmasta. Toinen manipuloi ja toinen on manipuloitavissa. En ois halunnut uskoa, että Elias on oikeasti noin kiero, mutta ei tuon vikan iltanuotion jälkeen jäänyt epäselvyyksiä. Ei sillä, ymmärrän kyllä Vilmaa jollain tasolla. Itsekin annoin nuorena huonoitsetuntoisena anteeksi poikaystävän pettämiset ja valehtelut. Olin niin rakastunut enkä tiennyt paremmasta. Näin 10 vuotta myöhemmin asiat näkee aika eri tavalla.
S
P
O
I
L
E
R
ALERT!
Tuli jotenkin todella paha olo Vilman ja Eliaksen tilanteesta iltanuotion ja extran perusteella. Kauheeta katsoa kun Vilma antaa monta mahdollisuutta tunnustaa mutta Elisa ei tartu tähän. Ja se pitkä hiljaisuus kun Vilma kertoo että tietää. Elias miettii kuumeisesti minkä manipulointiliikkeen tekee muttei keksi mitään..
Tuotannon vastuukin mietityttää. Miksi ottaa mukaan näin hauraita ja kipeitä ihmisiä? Olihan Elias aivan hirveä mutta silti onko oikein että tuotannon puolelta hänet häpäistiin aivan todellisesti. Extrassa sinkut naureskelee Eliaksen ja Vilman selän takana kuin pahinkin koulukiusaajaporukka..
Somen kautta on selvinnyt että sekä V että E ovat tarvinneet ammattiapua jo aiemmin. Kaksi todella rikkinäistä ihmistä, joista toinen on turvautuu toiseen kuin viimeiseen pelastusköyteen ja toinen ottaa täysillä jumalan roolinsa. Vilma sanoo ekstrassa ettei tiedä voiko koskaan enää luottaa, ei siis todellakaan sokeasti vain antanut anteeksi vaan on niin hauras ettei voi lähteä. Miten tuosta Vilmasta voi enää koskaan tulla ehjää ihmistä tällaisen jälkeen?