Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
6741/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ollut ainoa joka luuli, että Vilman ja Eliaksen iltanuotiojakso tulee kaikille, siis myös ruutu+, katsottavaksi ensi viikolla? Tulee ilmeisesti kuitenkin jo tänään, ainakin ruudussa niin lukee. Hämmennyin siis vaan, että olin jostain syystä luullut koko ajan näin, en edes tiedä nyt miksi :D

Vierailija
6742/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nähdään ne mielenkiintoiset iltanuotiot.

Even ja Danin nuotio oli tylsä, skippasin suurimman osan, Oonan ja Juuson suhteeseen en koskaan päässyt kiinni, tylsää että olivat saarella niin vähän aikaa. Ei tuossa ajassa parisuhdetta vielä koetella, jos koetellaan on parempi erota.

Minnan ja Sammyn nuotiota odotan mielenkiinnolla.

Molemmat ovat syytelleet kilvan toisiaan.

Ovat tosin niin omituinen pariskunta, että en ihmettelisi vaikka lähtisivät saarelta yhdessä.

Arvaan jo ikävästi miten Elsan ja Vilman iltanuotio päättyy. Elsalla on faktaa siitä ettei pannut Jonnaa ja Vilma uskoo kaiken, koska "kukaan ei ole nähnyt sitä Eliasta jonka minä tunnen".

Toivoisin että Vilma ryhdistäytyisi ja arvostaisi itseään yhtä paljon kuin viime kaudem Sonja.

Jättäisi sen ylimielisen petturin ja olisi yksin, voisi tehdä hyvää.

Tiedän jo valmiiksi että verenpaine nousee huippuunsa näiden nuotiota katsellessa.

Elsa on ällöttävä ja Vilma tyhmä kuin saapas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6743/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6744/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ollut ainoa joka luuli, että Vilman ja Eliaksen iltanuotiojakso tulee kaikille, siis myös ruutu+, katsottavaksi ensi viikolla? Tulee ilmeisesti kuitenkin jo tänään, ainakin ruudussa niin lukee. Hämmennyin siis vaan, että olin jostain syystä luullut koko ajan näin, en edes tiedä nyt miksi :D

RuutuPlussassa näky vielä viime keskiviikkona erit esitysajat. Muistaakseni niin, et tänään olis yks ja ens viikolla toinen. Ekstrankin esitysaika näkyi ekaks et olis vasta ens viikolla

Vierailija
6745/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.satakunnankansa.fi/porilaine/temptation-islandissa-esiintyv…

Tu mitä pashaa. 😂

Voi jeesus mikä jätkä oikeasti

" -Isäni Ossi Kuusisto omistaa Mersupori-yrityksen, ja hän tätä minun autoharrastustani rahoittaakin. Isälle taitaa olla kunnia-asia, että autoni on Mercedes Benz.

samaistun hänen teksteihinsä: ne ovat kuin suoraan omasta elämästäni. Myös minulla on ollut kova kotikasvatus ja läheiset välit veljeeni."

On se todella kova paikka kun isä ei ANNA mitään muuta kuin Mersuja. Voi elämä joskus olla todella rankkaa. Ihan sääliksi käy. Joo tiedän, että onhan se isän kurinpito voinut olla kovaa(epäilen), mutta silti aika läppä jätkä.

Vierailija
6746/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tu mitä pashaa. 😂

" -Isäni Ossi Kuusisto omistaa Mersupori-yrityksen, ja hän tätä minun autoharrastustani rahoittaakin. Isälle taitaa olla kunnia-asia, että autoni on Mercedes Benz.

samaistun hänen teksteihinsä: ne ovat kuin suoraan omasta elämästäni. Myös minulla on ollut kova kotikasvatus ja läheiset välit veljeeni."

On se todella kova paikka kun isä ei ANNA mitään muuta kuin Mersuja. Voi elämä joskus olla todella rankkaa. Ihan sääliksi käy. Joo tiedän, että onhan se isän kurinpito voinut olla kovaa(epäilen), mutta silti aika läppä jätkä.

Miksikäs sitä onnea piilottelemaan, minä ainakin rikkaana nauttisin ja eläisin leveesti. Jos joku siitä kateellistuisi, niin antaisin sitte kateellistua. Suomalaiset piilottelevat onneaan ja ovat kateellisia muille. Näinä insta aikoina noi reissukuvat ovat aika omiaan nostamaan kateuden monelle, kannattais keskittyä vaan nauttimaan omista asioista.

Vierailija
6747/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikäs sitä onnea piilottelemaan, minä ainakin rikkaana nauttisin ja eläisin leveesti. Jos joku siitä kateellistuisi, niin antaisin sitte kateellistua. Suomalaiset piilottelevat onneaan ja ovat kateellisia muille. Näinä insta aikoina noi reissukuvat ovat aika omiaan nostamaan kateuden monelle, kannattais keskittyä vaan nauttimaan omista asioista.

Jahas... Kateuskortti lyötiin pöytään. Voin kuule kertoa, että en ole pätkääkään kateellinen. Enemmänkin säälin tuota ihmistä. On eria asia rikastua omilla teoillaan ja  ansaita se luksus kuin vinguttaa sitä "isin luottokorttia" ja esittää, että on rikas. 

Vierailija
6748/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas... Kateuskortti lyötiin pöytään. Voin kuule kertoa, että en ole pätkääkään kateellinen. Enemmänkin säälin tuota ihmistä. On eria asia rikastua omilla teoillaan ja  ansaita se luksus kuin vinguttaa sitä "isin luottokorttia" ja esittää, että on rikas. 

Kuule ei noissa rikkaissa perheissä vanhemmat laske rahojaan vaan tahtovat lapsilleen parasta, niinkuin kaikki vanhemmat. Tää on just tota mitä ensimmäisenä keksitään kateuden keskeltä huudella että et ole itse ansainnut, isin luottokortti... Mä olen ainakin jollai lailla katellinen, mä joudun käymään kolmevuoro työssä, jotta saan unelmiani toteutettua, mut olen onnellinen silti omista asioistani, ja toivon että oispa mullakin joskus rahaa, joslla voisin läheisiäni tukea ja auttaa taloudellisesti.

Vierailija
6749/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tu mitä pashaa. 😂

Läppä nimenomaan. :D Jos oikea Cheek sanoisi noin jossain haastattelussa, olisin vaan et hyvähyvä. Nyt lähinnä naurattaa tuollaiset sanat tavallisen henkilön suusta.

Vierailija
6750/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään nähdään ne mielenkiintoiset iltanuotiot.

Even ja Danin nuotio oli tylsä, skippasin suurimman osan, Oonan ja Juuson suhteeseen en koskaan päässyt kiinni, tylsää että olivat saarella niin vähän aikaa. Ei tuossa ajassa parisuhdetta vielä koetella, jos koetellaan on parempi erota.

Minnan ja Sammyn nuotiota odotan mielenkiinnolla.

Molemmat ovat syytelleet kilvan toisiaan.

Ovat tosin niin omituinen pariskunta, että en ihmettelisi vaikka lähtisivät saarelta yhdessä.

Arvaan jo ikävästi miten Elsan ja Vilman iltanuotio päättyy. Elsalla on faktaa siitä ettei pannut Jonnaa ja Vilma uskoo kaiken, koska "kukaan ei ole nähnyt sitä Eliasta jonka minä tunnen".

Toivoisin että Vilma ryhdistäytyisi ja arvostaisi itseään yhtä paljon kuin viime kaudem Sonja.

Jättäisi sen ylimielisen petturin ja olisi yksin, voisi tehdä hyvää.

Tiedän jo valmiiksi että verenpaine nousee huippuunsa näiden nuotiota katsellessa.

Elsa on ällöttävä ja Vilma tyhmä kuin saapas.

Ruutuplussalaiset! Please kertokaa meille, mitä tapahtuu Minnan ja Vilman iltanuotiolla! Kiitos ❤️

Vierailija
6751/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonalle ja kaltaisilleen haluaisin sanoa, että kun kumppanin kanssa alkaa seurustelusuhteeseen, sitä pitää hyväksyä toinen sellaisena kuin se on, eikä yrittää muuttaa häntä toisenlaiseksi ihmiseksi kuin mitä hän on.

Jos sellaista enemmän halipusilässymiestä kovasti tarvitsee, silloin pitää etsiä sellainen, eikä yrittää pakottaa toista muuttumaan erilaiseksi vain, koska itse tarvitsee ihan erilaista ihmistä.

Juuson luonteinen mies olisi esim. minulle juuri sopiva, niin tuntuu ihan hirveältä katsoa, kun häntä yritetään muuttaa ihan toiseksi.

Jos oikeasti välittää, antaa toisen olla juuri sellainen kuin hän on.

Apua, kauheaa kuunneltavaa ja katseltavaa tuo vika iltanuotio! Oona vaikuttaa todella raskaalta, mustasukkaiselta ja kumppania rajoittavalta naiselta, joka vaatii ihailua ja huomiota ja sitä, että kumppani muuttuu. Huh. En melkein uskonut, että on tosissaan tai että tällaisia ihmisiä on. Nuoriahan he tietysti ovat, mutta mutta.  No toivottavasti ei ole tuollainen koko ajan arjessa, toivottavasti on hänessä roppakaupalla hyviä puolia, jotka jäivät pimentoon katsojilta. Ja hyvä tietysti, että koki oppineensa jo viikon aikana paljon. Se on positiivista ja toivottavasti kehitys jatkuu. 

Vierailija
6752/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllos ne alkaa näkyä Ruutu plussassa?

Vierailija
6753/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko loput iltanuotiot ruutu+ tänään?

Vierailija
6754/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tänään näkyy ruudussa kaikki loput 2 jaksoa + extra.

Vierailija
6755/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää! Spoilauksia odotellessa :D

Vierailija
6756/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnaa viehättää elämänkoululaiset

Vierailija
6757/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaks ikeasta noita ikea-takkeja mitkä sammylla ja amandalla on?? :D

Vierailija
6758/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muulla ongelmia Ruudun kanssa? Koko sivu ei tunnu lataavan.

Vierailija
6759/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan mielestä Sammy on komeampi kuin Markus. Noh makunsa kullakin...

Vierailija
6760/7556 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Dania ja Eveä jaksa kuunnella ollenkaan. Koko tuotantokauden hokeneet samoja fraaseja.