Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
3461/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaakohan Sammylla pää hajota, kun Dani sanoo siinä seuraavan jakson klipissä et se alkaa mennä omiin maailmoihin ja alkanut käyttäytyä tosi omituisesti...

Istuin jollain kivellä yksin ihan sekavan näköisenä ja pyöritteli päätään, ja toisessa kohtauksessa lillui yöllä uima-altaassa yksinään alasti selällään.

Sillä oli kissa seurana siellä kivellä. Toivottavasti ei kuitenkaan siihen ala purkaa paineitansa 😂

Vierailija
3462/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö joku tuota Eliasta ihan oikeasti hyvännäköisenä? Sehän on kamalan näköinen... Ihan kammottava sisäisesti ja ulkoisesti.

Minä pidän. Kropassa on vielä työtä, mutta kasvot viehättää minua. Tosin Elias viehättää minua muutenkin, mitä täällä ei taas kukaan usko. Varmaan menee minuutti ja joku toteaa "Elias itse kirjoitti taas". Vaan kun ei kirjoittanut ei, vaan edelleen sama nelikymppinen täti, kuin ennenkin :D 

Miksi sitten mielipiteeni poikkeaa niin vahvasti? Te näette Eliaksen manipuloivana, pelottavana, narsistisena ym, mutta minä tiedän, ettei hän koskaan voisi kävellä päältäni. Ja ehkä siksi, koska välillemme syntyisi valtataistelu, hän viehättää minua. Ja se, että pitää rajuista otteista, on ehdoton plussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3463/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Inka aina jauhaa varatun miehen tyttöystävästä ja parisuhteesta miehelle? Juuso vielä sille sanoo, ettei halua siitä puhua ja kameralle sanoo, että haluaa saada ajatukset pois Oonata, niin tämä nainen vaan ja jankuttaa, että kun hän haluaa niin paljon kysyä Oonasta. Ja Inka vielä sanoi pitävänsä Juusoa kiinnostavana ja silti jankuttaa tyttöystävästä.

Tuotannon pitäisi pitää joku viettelijän koulutus näille naissinkuille. Ei tuo Inka ainakaan tajua yhtään, mikä on viettelijä.

Vierailija
3464/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sittenki Oona, joka Kurhisen kanssa touhuilee. Näkee tosta pätkästä, että on sama, missä on Jasun kanssa samassa huoneessa. Jasu tiesi heti, minkä tyyppisestä naisesta on kyse. Sanoi, et ”onnee vaan Juusolle”.

Vierailija
3465/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaakohan Sammylla pää hajota, kun Dani sanoo siinä seuraavan jakson klipissä et se alkaa mennä omiin maailmoihin ja alkanut käyttäytyä tosi omituisesti...

Istuin jollain kivellä yksin ihan sekavan näköisenä ja pyöritteli päätään, ja toisessa kohtauksessa lillui yöllä uima-altaassa yksinään alasti selällään.

No jos tuo Sammy on oikeasti seksiaddikti, niin kai tuo puute alkaa jo vaikuttamaan. Ei pysty muuta miettimään. Luuli varmaan, että sinkut antavat automaattisesti, joten kestää kyllä reissun. 

Vierailija
3466/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö joku tuota Eliasta ihan oikeasti hyvännäköisenä? Sehän on kamalan näköinen... Ihan kammottava sisäisesti ja ulkoisesti.

Minä pidän. Kropassa on vielä työtä, mutta kasvot viehättää minua. Tosin Elias viehättää minua muutenkin, mitä täällä ei taas kukaan usko. Varmaan menee minuutti ja joku toteaa "Elias itse kirjoitti taas". Vaan kun ei kirjoittanut ei, vaan edelleen sama nelikymppinen täti, kuin ennenkin :D 

Miksi sitten mielipiteeni poikkeaa niin vahvasti? Te näette Eliaksen manipuloivana, pelottavana, narsistisena ym, mutta minä tiedän, ettei hän koskaan voisi kävellä päältäni. Ja ehkä siksi, koska välillemme syntyisi valtataistelu, hän viehättää minua. Ja se, että pitää rajuista otteista, on ehdoton plussa!

Viittisitsä laittaa Eliakselle yksityiskohtaiset ohjeet, mitä hänen pitää vielä työstää ulkonäkönsä eteen? Veikkaisin, että arvostaisi analyyttista vartalon mokakohtia ruotivaa otetta, jotta onnistuu täydellisyyden tavoittelussaan paremmin.

Vierailija
3467/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi elias ei kyl oo missää sporttikunnossa, maha pömpöttää ja sixpackki ei näy..

Vierailija
3468/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on kuitenkin tarve todistella, ettei ole ainakaan Elias. :)

Vierailija
3469/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittisitsä laittaa Eliakselle yksityiskohtaiset ohjeet, mitä hänen pitää vielä työstää ulkonäkönsä eteen? Veikkaisin, että arvostaisi analyyttista vartalon mokakohtia ruotivaa otetta, jotta onnistuu täydellisyyden tavoittelussaan paremmin.

Vastaan tuon puolesta, että auttaisi, jos vaihtaa päänsä kokonaan toiseen.

Vierailija
3470/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa toi Sammy.

”Oon käyny panee parrii muijaa, ku kotona ei tuu pilluu.”

”Ehkä vähän frendi favorii kaipais jossain vaiheessa.”

Mikä tossa nyt sit on niin väärin, jos frendi favoria kaipaa.

Vierailija
3471/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa Sammyn pätkässä mitään niin pahaa tapahtunut. Sammy ehdotti frendi favoria ja poikkesi huoneessa ja yritti herättää Amandaa omien sanojensa mukaan, koska oli yksin. Amanda oli itse sitä mieltä, ettei Sammy mitään olisi tehnyt. Olis joku naissinkku voinut antaa Sammylle vaikka sääliseksiä tai tehdä frendi favorin tai mitä vaan. On kyllä tosi nihkeitä naissinkkuja tänä vuonna.

Vierailija
3472/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti en jaksaisi Vilmaa, puhuu Eliaksesta koko ajan.

Sääliksi käy noita sinkkujakin.

Jos itse olisin tuolla niin kuuntelisin ja olisin kiinnostunut että saisin viettää ilmaisen loman ja joku tekee safkatkin. Vielä siihen viinat päälle.

Vaikea vaan olisi juhlia joka toinen päivä.

Voi sitä Dania, yrittää vaan jaksaa ja jaksaa.

Jos Vilma olisi mun ystäväni tai sukulaiseni, yrittäisin ihan tosissaan puhua tälle järkeä niin kauan kunnes onnistuisin. Ehkä silmät aukeavat nyt, kun näkee, mitä kaikki tuosta jätkästä ajattelevat.

Vierailija
3473/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo sinkkumarkus vois olla noin ilmeetön, puhuu iha fiksusti ja on sympaattidsen olonen, mut noi sen ilmeettömät kasvot kyllä ihmetyttää. Jotai masennusta saattais hyvinki olla taustalla.

Vierailija
3474/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja treffeillä Inka taas jatkaa kysymällä Juusolta hänen ja Oonan parisuhteesta. Ajatteleeko se, että mies syttyy siitä, kun jutellaan tyttöystävästä?

Vierailija
3475/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äitinä miettisin että mikä on mennyt kasvatuksessa niin pieleen jos pojastani tulisi samanlainen kuin Eliaksesta, ihan järkyttävää katseltavaa. Tai jos tyttäreni olisi Vilman sijassa, olisi raskasta seurata sivusta kun oma lapsi ei ymmärrä arvostaa itseään vaan pysyy suhteessa manipuloivan ihmishirviön kanssa😢

Jep, tämähän se ois. Ja loputtomiin kukaan ei jaksa/jaksais Vilmaa puhua ympäri joten ihmiset antaa asian olla, sitten kun jotain pahaa sattuisi ja Vilma tarvitseekin läheisiä/ystäviä, ei niitä välttämättä enää ole. Turha itkeä kun paskat on jo housuissa. Elias ei voi loputtomiin syyttää muita ja surullista, elävässä elämässä sinä et voi syyttää "leikkauksia jotka teki musta tahalleen tälläsen ja musta näytettiin vaan huonot puolet."

Vierailija
3476/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo poro juttu ei ilmeisesti ollut edes santerin itse ideoima

"Poro-lem­pi­ni­men mies ker­too saa­neen­sa heti en­sim­mäi­sel­lä ta­paa­mi­sel­la mui­den oh­jel­man sink­ku­jen kans­sa.

– Kaik­ki muut jät­kät oli­vat Ete­lä-Suo­mes­ta. Hei­dän nä­kö­vink­ke­lis­tään­hän minä ou­lu­lai­se­na olen ihan lap­pa­lai­nen, sii­tä lem­pi­ni­mi, När­hi se­lit­tää."

Vierailija
3477/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt mä tiedän miten Vilman ja Eliaksen suhde tulee päättymään. Elias jatkaa tuolta jonkun sinkkumiehen kanssa!😂

Vierailija
3478/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon tuossa pannaan? Ei ikinä, niinkö?

Kaikki videot mitä joutuvat iltanuotiolla katsomaan on tosi tylsiä. Luoja.

Toista se oli kun Iida ja Roope olivat saarella silloin yhdellä kaudella. 😂

Vierailija
3479/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo sinkkumarkus vois olla noin ilmeetön, puhuu iha fiksusti ja on sympaattidsen olonen, mut noi sen ilmeettömät kasvot kyllä ihmetyttää. Jotai masennusta saattais hyvinki olla taustalla.

Valitettavasti kyllä. Tulee mieleen sellaiset miehet, keistä ei päällepäin huomaa mitään, ketkä ei puhu kenellekään, että niillä olis ongelmia ja kätkee ne hyvin. Jotain piilevää masennusta olemuksen perusteella voisi olla, mitä turrutetaan alkoholilla ja naisilla. On sellaisia ihmisiä, mitkä pystyy kätkemään masennuksen tosi hyvin ja sit on just tällainen tietty ilmeettömyys ja hymyttömyys, mistä sen näkee. Mutta se vaatii tiettyä herkistymistä ja ehkä elämänkokemustakin, että näkee, mistä vois olla kyse, ku useimpien mielestä toi on varmaan ihan normaalia. Ja onhan se mahdollista, että ei vaan oo taipumusta hymyillä, mutta itse näkisin, että siinä on muutakin.

Vierailija
3480/7556 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt mä tiedän miten Vilman ja Eliaksen suhde tulee päättymään. Elias jatkaa tuolta jonkun sinkkumiehen kanssa!😂

No ei kukaan mieskään halua tuollaista k*sipäätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä