Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
3161/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa nää pseudoasiantuntijoiden viestit tyyliin ”Elias nosti pikkusormeaan, huomasitteko, ihan selvä narsisti”.

Tai ”mun narsisti isä/ex-poikaystävä/pikkuserkku on ihan kuin Elias”

Ketä kiinnostaa?

Tällä palstalla ollaan ihan hulluna narskuihin. Kaikki mistä ei tykätä on narskua (eli narsismia)

Vierailija
3162/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias-jankkaajat vois perustaa ihan oman ketjun noille sönkötyksilleen. Tämä ketju on Temptation island-ketju, ei mikään psykoanalyysiketju, johon voi laittaa ylipitkiä viestejä mielenterveyshäiriöistä, itsekeksityistä narsistidiagnooseista tai omien sukulaisten/ex-poikaystävän ongelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalla on Youtube kanava missä se vastaa kysymyksiin. Nimellä Elias Metsämaa. Siellä se puhuu mm. kuinka Dani ja Eve on vaikuttanut hänen käyttäytymiseen. :D "ne pyrki vaikuttaa ja ohjailee minun ja Vilman käyttäytymistä"

Voi nyyhky. Nyt hänen käytöksensä on D ja E vika. :D

Vierailija
3164/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki videoon!

Vierailija
3165/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elias-jankkaajat vois perustaa ihan oman ketjun noille sönkötyksilleen. Tämä ketju on Temptation island-ketju, ei mikään psykoanalyysiketju, johon voi laittaa ylipitkiä viestejä mielenterveyshäiriöistä, itsekeksityistä narsistidiagnooseista tai omien sukulaisten/ex-poikaystävän ongelmista.

Mikä sitten soveltuu temptation island keskusteluun? Täälläkin aika paljon on monien ohjelmaan osallistujien ulkonäön arvostelemista, kuuluuko se sitten enemmän keskusteluun? Ymmärrän että Elias kommentit voivat ärsyttää kun niitä on paljon, mutta onhan se kyllä aika jännä tyyppi joten en ihmettele miksi se herättää keskustelunaihetta. Mutta Elias on kuitenkin osa temppareita niin pitäiskö nyt sit vaan olla puhumatta koko miehestä yhtään mitään ettei vaan vahingossakaan ärsytetä yhtään ketään.

Vierailija
3166/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa nää pseudoasiantuntijoiden viestit tyyliin ”Elias nosti pikkusormeaan, huomasitteko, ihan selvä narsisti”.

Tai ”mun narsisti isä/ex-poikaystävä/pikkuserkku on ihan kuin Elias”

Ketä kiinnostaa?

Komppaan. Varsinkin kun ei edes oikeasti tiedetä asiasta mitään. En millään halua puolustella Eliasta ,mutta aika moni ei-narsistikin ärsyyntyy kun joku ulkopuolinen arvostelee. Erikoista olisi jos tyyppi olisi käynyt vaikka suhteettomasti raivoamaan,tai pysynyt täysin viileän välinpitämättömänä.

Jos yrittäisin leikkiä keittiöpsykologia,tekisin sen edes kunnolla. Lähinnä lapsellista tuollainen "se on narsisti koska mun narsistinaapurin koiran kaima kertoi että ne tekee noin!!12221!!

Vierailija
3167/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa youtubelinkissä Elias on ihan toisenlainen kuin Temppareissa. Vapautunut ja hymyileväinen. Ja mun mielestä komea! Oikeasti nuo tositeeveet käsikirjoitetaan ja kaikille annetaan rooli siellä. Elias sai nyt pahan pojan roolin. Mutta oikeasti kukaan ei ole vain hyvä tai paha. Jättäkää jo Elias rauhaan!

Vierailija
3168/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa youtubelinkissä Elias on ihan toisenlainen kuin Temppareissa. Vapautunut ja hymyileväinen. Ja mun mielestä komea! Oikeasti nuo tositeeveet käsikirjoitetaan ja kaikille annetaan rooli siellä. Elias sai nyt pahan pojan roolin. Mutta oikeasti kukaan ei ole vain hyvä tai paha. Jättäkää jo Elias rauhaan!

Joo kun tuo videohan ei millään voi olla käsikirjoitettu ja rooli? Kyllä nyt ennemmin jopa luottaisin tuohon TIS:stä saatuun kuvaan. 

Vierailija
3169/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täälläkin noi Elias-jutut jo ärsyttää. Voitaisiinko ruotia ihan vaan saaren tapahtumia ilman mitään kotikutoisia mielenterveysdiagnooseja? 

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201804152200879209_vd.shtml

"TIS-Eve muistelee kuvauksia blogissaan - loukkaantumisia, ensiapureissuja..."

Jotenkin ei yhtään naurattanut tämä juttu. Laittaa itse asiassa aika vastenmieliseen valoon koko ohjelman tuottamisen. Ihmiset ovat niin kännissä, että halkovat päitään, katkovat kieliään ja murtavat varpaitaan vuoronperään. 

Vierailija
3170/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin tuon videon nyt katsoin ja puolessa välissä oli pakko lopettaa. Meinasi oksennus nousta suuhun tuollaisesta p*skanjauhamisesta. "Dani uhkaili väkivallalla" "Dani ja eve yritti alusta asti vaikuttaa ja ohjailla käytöstä", "Puheita leikattiin ja laitettiin toisenlaiseen reaktioon". Sitten jotain hemmetin salivideoita väliin... 

Tuota samaa ihme lässytystä mitä tuollakin kuullaan ja on ennenki kuultu.  Käsikirjoitus haisee Thaimaahan asti. Sori vaan elsa. Ei mene läpi, maito on jo maassa ja pahasti homeessa.

Vierailija
3171/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin tuon videon nyt katsoin ja puolessa välissä oli pakko lopettaa. Meinasi oksennus nousta suuhun tuollaisesta p*skanjauhamisesta. "Dani uhkaili väkivallalla" "Dani ja eve yritti alusta asti vaikuttaa ja ohjailla käytöstä", "Puheita leikattiin ja laitettiin toisenlaiseen reaktioon". Sitten jotain hemmetin salivideoita väliin... 

Tuota samaa ihme lässytystä mitä tuollakin kuullaan ja on ennenki kuultu.  Käsikirjoitus haisee Thaimaahan asti. Sori vaan elsa. Ei mene läpi, maito on jo maassa ja pahasti homeessa.

^ Juuri tämä. Ite mietin että miten joku näkee ton(kaan) videon jälkeen Eliaksen hyvässä valossa. Koko ajan tulee mieleen noista "leikattu puheita"- jutuista että kohta se väittää että sen sanomiset on dupattuja jälkikäteen. :D

Iha himmee tyyppi.

Vierailija
3172/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset ottako tosissanne  näitä "tosi-TV" ohjelmia. Ne ovat viimeisen päälle huolimattomasti käsikirjoitettuja juttuja linssiluteille. Tavoitteena on saada aikaan sensaatioita muuhunkin mediaan ja sitä kautta korkeita katsojalukuja, jotka taas lisäävät mainostuloja. Tavoitteena on vain ja yksinomaan helppo RAHA!

Ai RAHA vai?

Vierailija
3173/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnittikö kukaan huomiota (ruutu + ihmiset) Eliaksen elekieleen viimeisellä iltanuotiolla? Varsinkin siinä kohin kun Santeri oli siitä puhunu ei niin imartelevasti ja Elias näytti keskisormea sille ruudulle. Tulee tästä jotenkin kovasti mieleen narsisti. Narsistithan yleensä eivät kestä kritiikkiä tai muiden arvostelua. Okei mä ymmärrän senkin, että kyllähän se vituttaa et ulkopuolinen ihminen arvostelee sua vaikka ei ois ikinä jutellukkaa, mutta toi reaktion voimakkuus tuntu jotenkin ylimitotetulta. Onko keskisormen heruttelu muutenkaan kauheen rakentava tapa hoitaa asioita?

Samaten tää Miljan pudotuskeissi, missä näytettiin Eliaksen reaktioo Miljan sanoihin. Aivan käsittämätön puolustuslinja päälle ja itsensä jalustalle nostamista. Joko sillä on itsetunto lähteny karkuun tai sit se on vaa narsisti.

T. Yks keittiöpsykologi täällä

Jos keskisormen näyttäminen läppärille on sinun mielestäsi merkki narsismista niin parempi pysyä siellä kyökissä jatkossakin.

Onhan Elsa epäsosiaalinen ja moukka, mutta joku raja nyt tuohonkin ettei ihan idioottimaiseksi mene.

Vierailija
3174/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiöpsykologi vielä korjaa että narsistit siis eivät kestä jos muut ihmiset arvostelevat heitä.

Ihmiset nyt ylipäätään ottavat usein kritiikkiä huonosti vastaan.

Vierailija
3175/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Juuri tämä. Ite mietin että miten joku näkee ton(kaan) videon jälkeen Eliaksen hyvässä valossa. Koko ajan tulee mieleen noista "leikattu puheita"- jutuista että kohta se väittää että sen sanomiset on dupattuja jälkikäteen. :D

Iha himmee tyyppi.

Lisäksi vielä on pakko ihmetellä, että mitenhän se Elsa tuolla niin on ahdistunut. Eiköhän tuo ole kaikille henkisesti rankkaa niin kuin Markuksen kohdalla jo nähtiin. Elisalla ei ole edes ollut mitään hätää Vilman suhteen kuin itse luomansa vainoharhat. Yhtään en usko noihin "oli rankkaa olla erossa Vilmasta" ei tuo yhtään näytä siltä. Elias on luonut itse omat ahdistuksensa tuolla olemalla täysi munapää ja kääntämällä kaikki itseään vastaan. Varmaan olisi ollut kivempaa, jos olisi ollut kavereita. Naurettavaa selittelyä, että "ahdistaa". No kyllä tuolla varmaan kaikkia ahdistaa ja etenkin Sammya ja Markusta eniten. Tai Vilmaa?

Vierailija
3176/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Nyt vihdoin ymmärsin, mitä Eliaksen päässä liikkuu! Aluksi en käsittänyt yhtään, miten kukaan voi ajatella saati puhua noin, mutta tämä video todella avasi hänen tapaansa nähdä itsensä:

Vierailija
3177/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä linkki videoon!

Hän ei vastaa kysymykseen, joka käsittelee mahdollista kiinnostusta samaan su k upuoleen.

Vierailija
3178/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon p***aa videolle mahtuikaan. Kysymyksetkin vain venyi ja venyi ko piti jaaritella niin paljon. Huulikoru sentään lähtenyt.

Vierailija
3179/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vilmakin laittanut  instan yksityiseksi

Ettei Elsalle tule paha mieli.

Elsakin on laittanut instan yksityiseksi.

Elsa laittoi instansa yksityiseksi jo ennen Vilmaa.

Vierailija
3180/7556 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Elias tekis mitä niin vihaajien mielipide ei muutu mikskään. Jos joku taas haluaa ajatella Eliaksesta hyvää niin keneltä se on pois? Musta hän vaikutti tossa videossa oikeen kivalta ja hyvältä tyypiltä. Mitä nyt en ehkä tota Eve ja Dani-kommenttia allekirjota, mutta luulen et jonkinlainen vastareaktio Danin haukkimisille.

Mä oon aina sanonu et Elias vaikuttaa taitavalta manipuloimaan ja asiaa vahvisti kyllä toi videon katsominen. Hän sai mutkin vakuuttuneeks että ehkä siellä kameroiden takana on sittenkin joku normaali ihminen:D Täytyy kyl sinänsä nostaa hattua vilmalle kun jaksaa uskoa rakkaaseensa vaikka koko muu maailma sanois mitä. Jos hän on niin vietävissä niin miksei kukaan muu onnistu kääntämään hänen päätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi