Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
2881/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä tulkinnut Minnan hyvinkin herkäksi. Lisäksi on naisellinen.

Voi olla herkkä, mutta ei kyllä tahdo näyttää sitä. Naisellisuutta on tietysti nykyään hyvinkin monenlaista. Itselle ei vain iske tuollainen "yksi äijistä".

Vierailija
2882/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eve Danista: Se on niin onnekas saadessaan mut tms. muuta shaittia. 

Aikamoinen kontrasti siihen, miten kauniisti Eve ig:ssä Danista kirjoittaa kuvakommentteihin. Ne vetää tuolla jotain roolia. Dani, Eve ja Amanda on kaikki tuolla näyttelijöitä.

Ja jos ihan oikeesti miettii sitä, että Eve olis suostunut (ja mun mielestä on) ottamaan ”huonon naisen” roolin, että Danin imagoa saataisiin kohennettua, niin se jos joku on rakkautta, että on valmis miehensä eteen jopa pilaamaan maineensa.

Nääh. Evehän sanoi jo heti esittelyssä, että menevät tuonne todistamaan, kuinka paljon Dani rakastaa häntä. Samaa Danikin toistaa, että haluaa näyttää kaikille, kuinka tärkeä Eve on. Eli kyllä tuossa on tiettyä epätasapainoa tuossa suhteessa. Evellä ei ole tuolla todistamassa suurta rakkauttaan Daniin samalla tavalla, joten hän ottaa rennommin saarella olon. Noissa kommenteissa tulee juuri esille se, että Dani on enemmän kiinni Evessä, kuin Eve hänessä. Ja koska Eve tavallaan rikkoi rajoja saarella "ihastumalla" Kaluun ja pusuttelemalla(?), niin ehkä tuo Danin someylistys on myös hieman hyvittelyä ja todistelua nyt vuorostaan muille, että kyllä hänkin parisuhteessa haluaa olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota Sammya. EIkö se muka muista yhtään, mitä itse on heruttanut tuolta kaikilta naisilta ja mitä kamaa se Minna on nähnyt ennen sekoilujaan, kun leikkii nyt niin marttyyria?

Vierailija
2884/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma on varmasti ollut ennen Eliasta siro ja kaunis ballerina. Heillä jos kellä on tasasutainen vartalo. Näen, että Elias on sitten ryhtynyt "korjaamaan" Vilmaa mieleisekseen. Kuntosalia, voimaharj. ja muuta ja sitten Vilmasta on kasvanut oudon atleettinen tyyppi. Iltaisin aina peilin edessä päätetään, mitä kohtaa "parannetaan".Vilmassa ei taatusti olisi ballerina ajalta mitään parannettavaa. Nyt on kumman sekamuotoinen.

Vierailija
2885/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eve on loistava esimerkki siitä, kuinka perusnätti ja söpö nainen voi näyttää kaunottarelta kun itsetunto on kohdillaan, luonne helppo, hauska, hyvä ja iloinen, sekä hymyilee paljon.

Eve on esimerkki siitä, mitä kunnon kulmakarvat tekevät ihmiselle. Tuuheammat ovat paremmat ja kehystävät kasvoja kauniimmin kuin liian nypityt. 

https://roosaeveliina.com/2016/07/28/temptation-island-suomi/

Vierailija
2886/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittavaa kuunnella tuota niinkuttamista 😡 Monella tuntuu joka toinen sana olevan niinku.

Vierailija
2887/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eve Danista: Se on niin onnekas saadessaan mut tms. muuta shaittia. 

Aikamoinen kontrasti siihen, miten kauniisti Eve ig:ssä Danista kirjoittaa kuvakommentteihin. Ne vetää tuolla jotain roolia. Dani, Eve ja Amanda on kaikki tuolla näyttelijöitä.

Ja jos ihan oikeesti miettii sitä, että Eve olis suostunut (ja mun mielestä on) ottamaan ”huonon naisen” roolin, että Danin imagoa saataisiin kohennettua, niin se jos joku on rakkautta, että on valmis miehensä eteen jopa pilaamaan maineensa.

Nääh. Evehän sanoi jo heti esittelyssä, että menevät tuonne todistamaan, kuinka paljon Dani rakastaa häntä. Samaa Danikin toistaa, että haluaa näyttää kaikille, kuinka tärkeä Eve on. Eli kyllä tuossa on tiettyä epätasapainoa tuossa suhteessa. Evellä ei ole tuolla todistamassa suurta rakkauttaan Daniin samalla tavalla, joten hän ottaa rennommin saarella olon. Noissa kommenteissa tulee juuri esille se, että Dani on enemmän kiinni Evessä, kuin Eve hänessä. Ja koska Eve tavallaan rikkoi rajoja saarella "ihastumalla" Kaluun ja pusuttelemalla(?), niin ehkä tuo Danin someylistys on myös hieman hyvittelyä ja todistelua nyt vuorostaan muille, että kyllä hänkin parisuhteessa haluaa olla. 

Ne ig-kommentit oli kirjoitettu viime vuonna kauan ennen Temptation islandia. Joten kyse ei voi olla huvittelysrä. Rakkauden todistelu Eveä kohtaan voisi lähteä ihan yksinkertaisesti siitä, jos ihmiset on sitä epäilleet Danin maineen vuoksi. Tosin itse pidän Bile Dania myös roolihahmona.

Extrassa muuten se asiantuntija sanoi, ettei Even ja Kallen välillä näy mitään kipinää ja että kyse on ystävyydestä. Olen ihan samaa mieltä, mitään aitoa kipinää ei ole ja koko homma on esittämistä Danin puolelta.

Vierailija
2888/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että monen mielestä Vilma on onnellinen eliaksen kanssa eikä nää suhteessa mitään ongelmaa ja silti pitäisi erota.

Eikö pääasia olis kuitenkin olla onnellinen. Luulen että kaikille, myös niille häiriintyneille löytyy joku sopiva ja kaikki määrittelee itse sen mitä kokee tarvitsevansa ollakseen onnellinen. Suoranainen väkivalta erikseen mutta jos on onnellinen niin ei välttämättä koe edes sitä henkistä väkivaltaa vaikka se muille siltä näyttäisikin. Henkinen väkivalta on kuitenkin pitkälti subjektiivinen kokemus

No ei todellakaan ole. Henkinen väkivalta on juuri systemaattista ja salakavalaa, ja usein kohde tajuaa mistä on kyse vasta kun on liian myöhäistä, ja se on väkivallan tekijän tarkoituskin. Henkinen väkivalta perustuu sille, että kohde yritetään saada niin sekaisin, että kohde ei subjektiivisesti tunne ja ymmärrä tulevansa kohdelluksi väärin.

Eliaksen ja Jonnan kanssakäyminen on tuosta kuin malliesimerkki: Elias puhui Jonnalle äärimmäisen loukkaavasti ja törkeästi, mutta loppujen lopuksi se oli Jonna, joka aneli Eliakselta anteeksi, että kehtasikin sanoa vastaan.

Vierailija
2889/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä viipyy spoilerit ensi viikon jaksoista? Normaalisti tässä vaiheessa torstaita on jo joku kertonut pääkohdat seuraavan viikon jaksoista..

Valitettavasti kaksi seuraavaa jaksoa ovat melko tylsiä.  Elias on Elias ja Vilma on Vilma etc.

Joo ei mitään erityisen spessua ens viikon jaksoissa. Eikä mitään yllätyskäänteitä. Sama linja jatkuu.

Sen verta oli kuitenkin outo käänne, että Sammy halusi iltanuotion aluksi kertoa pettäneensä Minnaa useita kertoja Tuusulassa.

Onko se sitten hänen mielestään oikeutettua, kun Minna ei ole niin halukas kuin hän. Vaikutti ajattelevan näin.

Vierailija
2890/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta seiskassa luki ennen tempparit 18 alkamista, että Dani ja Eve odottaa esikoislasta. En löytänyt uutista, mutta varmasti sellaisen luin. Petyin koska sehän kertoi heti, että ovat yhdessä. Ehtikö kukaan muu törmätä uutiseen n.viikkoa ennen temppisten alkua?

Miten hän voi sitten raskaana juoda viinaa sillä?? Onko tv ruudussa näkyvät kommentit ruutu+ näyttöajasta? siis viikon vanhat kun ohjelma tulee ilmaiseksi? ja kolmanneksi; eikö jossain iltapäivän jutussa kerrottu, että Vilma oli niitten joukossa, jotka olivat joutuneet tanssiopettajan ahdistun kohteeksi. Opettaja oli myös haukkunut oppilaitaan lihaviksi jne. 

Vierailija
2891/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus taitaa olla ainut joka on kohtuullisen normaali:)

Vierailija
2892/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö teistä muista Sammy ihan Bart Simpsonilta?

Musta se näyttää lähinnä sikiöltä. Keskosvauvalta.

Itselläsi on ovaalinmuotoinen pää :DD

Vierailija
2893/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jollakin Amanda Harkimon suihkuvideota bb ajoilta? Linkatkaa jos löytyy!

Vierailija
2894/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta seiskassa luki ennen tempparit 18 alkamista, että Dani ja Eve odottaa esikoislasta. En löytänyt uutista, mutta varmasti sellaisen luin. Petyin koska sehän kertoi heti, että ovat yhdessä. Ehtikö kukaan muu törmätä uutiseen n.viikkoa ennen temppisten alkua?

itse luin että

jere ja niina ja

nana saa uuden miehensä kanssa vauvan

Vierailija
2895/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja ja Miikka taas tis extran kuvauksissa. Jaksoissa nähdään aina tämän kauden pudonneita sinkkuja, ja nyt yhdessä Sonjan ig stoorissa näkyi ainakin tämän kauden Saana, eli luultavasti tulee putoamaan parin viikon päästä

Vierailija
2896/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö uusi pari tule vielä ensi viikolla?

Vierailija
2897/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö uusi pari tule vielä ensi viikolla?

Ei tule vasta kuin sitten seuraavalla viikolla.

Eli kaksi jaksoa menee vaan kolmella parilla

Vierailija
2898/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että monen mielestä Vilma on onnellinen eliaksen kanssa eikä nää suhteessa mitään ongelmaa ja silti pitäisi erota.

Eikö pääasia olis kuitenkin olla onnellinen. Luulen että kaikille, myös niille häiriintyneille löytyy joku sopiva ja kaikki määrittelee itse sen mitä kokee tarvitsevansa ollakseen onnellinen. Suoranainen väkivalta erikseen mutta jos on onnellinen niin ei välttämättä koe edes sitä henkistä väkivaltaa vaikka se muille siltä näyttäisikin. Henkinen väkivalta on kuitenkin pitkälti subjektiivinen kokemus

No ei todellakaan ole. Henkinen väkivalta on juuri systemaattista ja salakavalaa, ja usein kohde tajuaa mistä on kyse vasta kun on liian myöhäistä, ja se on väkivallan tekijän tarkoituskin. Henkinen väkivalta perustuu sille, että kohde yritetään saada niin sekaisin, että kohde ei subjektiivisesti tunne ja ymmärrä tulevansa kohdelluksi väärin.

Joo no kyllä myös noin. Mutta

Ei ulkopuolinen voi silti sanoa että Vilma kärsii eliaksen käytöksestä. Vai voiko?

Molemmilla selvästi ollut ulkonäköön ja itsetuntoon liittyviä ongelmia ja molemmat niitä varmasti ruokkivat lisää toisilleen mutta ei se nyt ihan eliaksen piikkiin mene.

Vilma myös oletettavasti on ollut itkuinen jo silloin kun ovat tavanneet ja jos Elias siitä piirteestä pitää niin ehkä hyväkin niin.

Itse itken herkästi ja saanut sillä miehissä aikaan vain ahdistusta ja ärsyyntymistä.

En tämän takia itsekään oikein haluaisi enää itkeä vaikkei se aina kerro että voisin pahoin.

Uskon myös, että Vilma on herkkä ilman Eliastakin. Sen ei kuitenkaan tarvitsisi olla negatiivinen ominaisuus. Herkkyys voi olla kaunista ja osittain voimavarakin.

Kyllä minusta ulkopuolinen voi esittää oman näkemyksensä, että Vilma kärsii Eliaksen käytöksestä. Ei se jokaisella iltanuotiolla Eliaksen videoja katsellen nyyhkyttäminen nauttimiseltakaan oikein näytä.

Vierailija
2899/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen enempää eliaksen käyttäytymiseen puuttumatta...

Oli se kyllä hörönaurun arvoinen suoritus se kommentti siitä pienipäisestä naisesta. Varsinkin, kun tällä jätkällä 10 vuotiaan pikkupojan pää ja 15 kesäisen kroppa. Ihan hirveen koomisen näköinen ilmestys!

PItäisin kyllä turpani kiinni naisten ulkonäöstä, jos itse näyttäisin tuolta...

Jep xD Näyttää kyllä ihan teini-ikäiseltä pojalta verrattuna esimerkiksi sinkkumies daddyyn.

Vierailija
2900/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eliaksen ja Jonnan kanssakäyminen on tuosta kuin malliesimerkki: Elias puhui Jonnalle äärimmäisen loukkaavasti ja törkeästi, mutta loppujen lopuksi se oli Jonna, joka aneli Eliakselta anteeksi, että kehtasikin sanoa vastaan.

Ja tuon Elias sai aikaan selittämällä, että kyseessä olisi väärinymmärrys, ja pyysi itse ensin anteeksi. Ei oikeasti tarkoittanut kumpaakaan. Esiintyy väärinymmärrettynä uhrina, eikä välttämättä ymmärrä, että oma käytöksensä on vahingoittavaa, ärsyttävää ja väärin. Tai sitten ymmärtää, mistäs sitä tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän