Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Vierailija
01.02.2018 |

Kommentit (7556)

Vierailija
2781/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako teistä muistakin siltä, että Elias esittää jotain tuohtunutta iltanotskien aikaan/jälkeen. Ei sitä oikeesti kiinnosta miten Vilmalla menee.

Keksimällä keksii jotain "oijoi nyt oli paha kun seuraleikissä joku koski vahingossa Vilman kyynärpäätä. Nyt meni rajan yli!! Siellä ne vie Vilmaa kuin metrin mittaa. Ei osannut sanoa seuraleikille ei. Olisi pitänyt tietää, että kyynärpää voi osua toiseen."

Sama fiilis on kyllä täälläkin. Lisäksi uskon, että hakee tuolla tuohtumisellaan jonkinnäköistä "oikeutusta" omalle toiminnalleen(=nämä Jonnan kanssa lähemmät hengailut ja puheet Vilman korvaamisesta). 

Vierailija
2782/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin perusteella Vilma ja Elias ovat edelleen yhdessä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi häiritsemään se pätkä, missä Noora juttelee sinkku-Markuksen kans et on miettinyt joskus suhteen poikki laittamista, siis se pätkä mistä hänen Markus suuttui lopullisesti. Niin onko siihen leikattu ääni ja kuva eri pätkistä? Koska musta se näyttää sivuprofiilista Norilta koukkunenänsä kanssa eikä Makelta, mutta Makke se on äänen perusteella (ja tekstityksissä M:n nimi). Välillä muutenkin liikehtivät oudoissa kohdissa verrattuna sen hetkiseen puheentuottoon.

Tosi tärkeä asia, mutta kysynpähän silti, että kiinnittikö muut huomiota tähän? :D

Mäkin mietin tota, mut Makke saatto olla siinä sivummalla kameran ulottumattomissa (siinä oli joku tolppa tmv) ja Nori istu Nooran vieressä. Norikin sano siinä aluks jotain ja sit Makke jatko keskustelua.

Vierailija
2784/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on kolmekybänen ja tavoite on olla kärkiryyppääjä.

Vierailija
2785/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks Kurhinen päässy siihen venäläiseen Nälkäpelin tyyliseen kilpailuun? Kovasti sillon uutisotiin kun haki siihen

tais koko ohjelma peruttiin/ se oli huijaus

Vierailija
2786/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tavoitteita hänellä sitten pitäisi olla? Jokainen saa elää elämänsä ikään katsomatta tavalla, joka itsestä tuntuu hyvältä. Esim. minä en käytä alkoholia ollenkaan, mutta mielestäni Minnan elämäntyylissä ei ole mitään vikaa niin kauan, kun hän on itse tyytyväinen.

Vierailija
2787/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tavoitteita hänellä sitten pitäisi olla? Jokainen saa elää elämänsä ikään katsomatta tavalla, joka itsestä tuntuu hyvältä. Esim. minä en käytä alkoholia ollenkaan, mutta mielestäni Minnan elämäntyylissä ei ole mitään vikaa niin kauan, kun hän on itse tyytyväinen.

Niin, se on vaan omituista, että tilitetään muiden vastuuttomuudestaja ja samaan aikaan itse ollaan kärkiryyppääjänä ja leikitään kännissä kortuleikkejä.

Vierailija
2788/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2789/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliksella on kotona anaal*itappi.

https://www.seiska.fi/Telkkari/Video-paljastaa-Temptation-Island-Elias-…

"Joo, eiku entinen työkaveri anto sen" :DDDDDDDD

Vierailija
2790/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti ihan hirveesti toi leikkaus siinä kohdassa, kun Sammy vakavana selittää, et: "Mä oon kuitenki parisuhteessa oleva mies, mä en vois koskaan tehdä noin" (viitaten Minnan sekoiluun) ja sit heti perään tulee leikkaus ekasta illasta, jossa Sammy selittää, että: "Mä saan painaa" 😂

Vierailija
2791/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on vaan omituista, että tilitetään muiden vastuuttomuudestaja ja samaan aikaan itse ollaan kärkiryyppääjänä ja leikitään kännissä kortuleikkejä.

Miksi kommentoit ihan eri asiaa kuin sitä, mistä lainaamassasi kommentissa ja siinä lainatussa kommentissa puhuttiin? Kummassakaan kommentissa ei viitattu sanallakaan Minnan kaksinaismoralismiin vaan hämmästeltiin 30 vuoden ikää ja tavoitetta olla "kärkiryyppääjänä" saarella.

Vierailija
2792/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, keskiviikko! Tänään jatkuu.

Vierailija
2793/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kommentoit ihan eri asiaa kuin sitä, mistä lainaamassasi kommentissa ja siinä lainatussa kommentissa puhuttiin? Kummassakaan kommentissa ei viitattu sanallakaan Minnan kaksinaismoralismiin vaan hämmästeltiin 30 vuoden ikää ja tavoitetta olla "kärkiryyppääjänä" saarella.

30-vuotias kärkiryyppääjä ja kortsuleikkijä = vastuuton

Vierailija
2794/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30-vuotias kärkiryyppääjä ja kortsuleikkijä = vastuuton

Miksei saisi olla "vastuuton" 30 vuoden iässä? Omapa on elämänsä.

Vierailija
2795/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Amandan kuvailu Eliaksen ja Vilman suhteesta ja Tukholman syndroomasta oli ihan mahtava!

Vierailija
2796/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta ne uudet jatsot tulee Ruutuun?

Ja tuleeko molemmat plus exatra tänään?

Vierailija
2797/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ainakaan vielä tullut uutta paria.

Vierailija
2798/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nauraa Kurosen tossusia tossa alussa edelleen ;D

Vierailija
2799/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliaksen puheet hänen suunnitelmista omien vauvojen suhteen eivät mene huumorin piikkiin.

"Salaattipöydälle alaston vauva. Siihen rosmariinia ja uuniin." "Pitäähän se käyttää hyväksi kaikki mahdollisuudet."

Tuollaista puhetta voisi kuulla vankimielisairaalassa. Toki heilläkin pelaa edes jonkunlainen sensuuri mitä suustansa päästävät.

Vierailija
2800/7556 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, sinkkijen pudotuksessa miehet ei halunneet edes pyytää ketään eteen ja esittää kysymystä, vaan heittivät suoraa Miljan veks :D