Onko kukaan nähnyt pysähtyykö kukaan puhumaan jehoville, jotka päivystää torin tms
Kommentit (11)
En ole koskaan nähnyt Jehovan todistajien itsensä lähestyvän ketään lehtitelineensä takaa ja olenkin ajatellut, että varmaan ajatuksena on odottaa, että joku tulee omaehtoisesti juttelemaan. Olen kyllä nähnyt laitapuolen kulkijoiden ja ulkomaalaisten menevän jutulle.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt Jehovan todistajien itsensä lähestyvän ketään lehtitelineensä takaa ja olenkin ajatellut, että varmaan ajatuksena on odottaa, että joku tulee omaehtoisesti juttelemaan. Olen kyllä nähnyt laitapuolen kulkijoiden ja ulkomaalaisten menevän jutulle.
Repesin tolle lähestyvän ketään lehtitelineensä takaa :D
Päivystävät Pasilan aseman nurkassa.
En ole koskaan nähnyt, että lähestyisivät ketään tai kukaa lähestyisi heitä. Tosin kuljen siitä vain työmatkaruuhkassa, jolloin kaikki menevät vain puolijuoksua töihin/kotiin.
Eivät he kai siinä vuodesta toiseen ihan turhan takia seiso eli varmaan tavalla tai toisella näitä kontakteja syntyy.
Tervehdin ja vaihdan ehkä pari sanaa säästä. Kerran kysyin, onko Minna (nimi muutettu) jo palannut reissusta.
Uskontonsa ei kiinnosta, mutta mulla on pari jt-tuttua. Mukavia ihmisiä.
Minua ovat lähestyneet. Lähtivät kulkemaan samaan suuntaan vierelläni ja tarjosivat esitettä.
Eivät onneksi tyrkytä vaan seisovat vain. Olen ehkä kaksi kertaa nähnyt jonkun juttelemassa heille.
Kerran päädyin itse keskustelemaan Jehovan todistajan kanssa.
Istuin kaupan lähellä syömässä eväitä, ja sieltä hän tuli. En heti tajunnut Jehovan todistajaksi.
Puhuttiin siitä, että joutuuko helvettiin, jos ei usko. Hän sanoi, että eivät he usko helvettiin vaan että taivaan vastakohta on pelkkä "ei mitään". Eihän se mitään haittaa, jos kuolema on vain kuolema. Jehovien pitäisi uhkailla jollain tehokkaammalla.
Ihan hyvä keskustelu meillä oli.
Vierailija kirjoitti:
Istuin kaupan lähellä syömässä eväitä, ja sieltä hän tuli. En heti tajunnut Jehovan todistajaksi.
Puhuttiin siitä, että joutuuko helvettiin, jos ei usko. Hän sanoi, että eivät he usko helvettiin vaan että taivaan vastakohta on pelkkä "ei mitään". Eihän se mitään haittaa, jos kuolema on vain kuolema. Jehovien pitäisi uhkailla jollain tehokkaammalla.
Odotappas kun liityt heihin.Jos et oo vartiotornia kauppaamassa ja noudata heidän sääntöjään..niin..jumal antakoon...
Vierailija kirjoitti:
”...ja sieltä hän tuli” :D
Olen nähnyt rautatietunnelissa kun joukko ählyjä väitteli kahden jehovan kanssa. Siinä olikin naisille sarkaa. Tosin jos vartiotornin välissä olisi oleskelulupa niin kyllä ne sitten varmaan kääntyis.