Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tein todella todella väärin!monesti kaupassa. alennuksessa

hävettää
01.02.2018 |

eli olen laittanut omin päin miinus 50÷alennus lapun esim. lihojen päälle.!raha pulassa. tämä tapahtunut useasti. vähän aikaa sitten poliisi sitten soitti ja kertoi,että oon tallentunut video kameraan.joudun maksaa sakkoja. siinä vaan yksi kerta. äsken kaveri oli poistanut facessa.(hän siis kys kaupassa töissä)uskon että poisto johtui siitä. hävettää ja kaduttaa todella kovasti

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko rikosrekisteriin merkinnän?

Näpistyksestä ei voi saada rikosrekisteriä.

Ei, mutta poliisilla on muitakin rekistereitä, niissä on myös nuorena tehdyt typeryydet. Toki rikosrekisterin tarkastuksessa ne eivät näy, mutta laajemmissa tarkastuksissa kyllä. Lisäksi sakkorekisteri löytyy.

Vierailija
22/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdan kirpparilla hintalappuja. Esim. tuotteessa luki vain "Mustat saappaat 5€". Otin sen tarralapun ja kiinnitin itselleni oikean kokoisiin, kahden kympin saappaisiin. Sorry, olin peeaa. Ei kaduta.

Varastit joltain, joka on niin peeaa, että joutuu myymään tavaroitaan. Kirpputorivarkailta pitäisi rikkoa polvilumpiot.

KIrpputorit ne vasta välistä vetäänkin.

Tienaavat niin etteivät ehdi rahojaan laskea.

Silti kovat hyllyhinnat ja provikat.

Mieti vähän.

Ja miten tämä oikeuttaa pöllimään tavaraa niiltä jotka sinne kirpparilla vievät sitä myytäväksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamerakuvastako poliisi tunnisti ja löysi numerosikin jostain kätevästi? Ei poliisi kyllä soittele tuolla tavalla ihmisille.

Ja mistä sait -50 % -tarroja? Itsekö teit? Ja eikös ne ole -30%?

PROVOOOOOOOOO

Vierailija
24/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako vaihtelevat hintalappuja? Tuskin lopetat tuota rikollista toimintaa. En usko, että kadut.

Vierailija
25/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdan kirpparilla hintalappuja. Esim. tuotteessa luki vain "Mustat saappaat 5€". Otin sen tarralapun ja kiinnitin itselleni oikean kokoisiin, kahden kympin saappaisiin. Sorry, olin peeaa. Ei kaduta.

Entä, jos niiden saappaiden myyjä oli yhtä auki kuin sinä? Olet itsekäs läjä.

Vierailija
26/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamerakuvastako poliisi tunnisti ja löysi numerosikin jostain kätevästi? Ei poliisi kyllä soittele tuolla tavalla ihmisille.

Ja mistä sait -50 % -tarroja? Itsekö teit? Ja eikös ne ole -30%?

PROVOOOOOOOOO

Citymarketissa ainakin on viimeisen päivän tuotteet -50%. 

Vierailija
27/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varastit joltain, joka on niin peeaa, että joutuu myymään tavaroitaan. Kirpputorivarkailta pitäisi rikkoa polvilumpiot.

KIrpputorit ne vasta välistä vetäänkin.

Tienaavat niin etteivät ehdi rahojaan laskea.

Silti kovat hyllyhinnat ja provikat.

Mieti vähän.

Ja miten tämä oikeuttaa pöllimään tavaraa niiltä jotka sinne kirpparilla vievät sitä myytäväksi?

Ei se oikeuta, mutta voisko ne polvilumpiot jättää myös ehjiksi?

Vierailija
28/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei hirveästi kiinnosta jso joku varastelee isoilta kauppaketjuilta mutta kirpparilta, yksityishenkilöiltä varastaminen on kyllä perseestä. Sama kuin pöllisit tavaraa tyyliin kaverin kämpältä.

Mitä luulet, kuka omistaa kaupan tavarat? :D kaupasta varastaminen on kauppiaalta henkilökohtaisesti varastamista.

No ei se kauppias niitä kyllä henkilökohtaisesti omista, vaan se kauppa yrityksenä. Yritys on juridinen henkilö jolla on omistuksia.

Kauppias ei esimerkiksi voi ottaa tuotteita kaupasta omaan käyttöön tekemättä siitä jonkinlaista kirjausta ja selvitystä. Kauppias ei myöskään henkilökohtaisista varoistaan maksa kaupan kuluja, vaan kauppa maksaa ne.

Vierailija
29/29 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko rikosrekisteriin merkinnän?

Yhdestä näpistyksestä 😂😂

Juu tuota rikosrekisteriin tulee merkintä kun tuomio on linnaa :D tai ehdollista. Siis jompikumpi.

Myös yhdyskuntapalveluksesta tulee rikosrekisteri. Toki poliisirekisteriin jäävät kaikki merkinnät, joten laajan turvaselvityksen vaativiin paikkoihin ei ole asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi