Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 30 v aikuisesta joka passuuttaa itseään vanhemmilla

Vierailija
01.02.2018 |

Mitä mieltä olette 30 v aikuisesta, työssäkäyvästä ihmisestä, joka asuu ilmaiseksi vanhempien omakotitalossa ilman että aikoo muuttaa sieltä pois, ajaa vanhempien autolla ja syö vanhempien ruokia ja flunssassa ollessaan ei osaa itse hakea lämmintä juomaa vaan eläkkeellä äidin täytyy viedä hänelle sitä "kun ei tuo lapsi osaa itse hakea? Eräs tuttuni on tällainen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että ihmettelen miksi vanhemmat/vanhempi suostuu moiseen. Minä en suostuisi

Vierailija
2/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näyttää olevan helpot oltavat. Kukapa ei haluaisi olla passattavana. Eikös suurinta osaa miehistä vaimo palvele kuolemaansa asti koko maailmassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimi Luigi tai Vito?

Vierailija
4/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä joka junaan ja loput jää asemille ja niitä riitää....

Vierailija
5/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette 30 v aikuisesta, työssäkäyvästä ihmisestä, joka asuu ilmaiseksi vanhempien omakotitalossa ilman että aikoo muuttaa sieltä pois, ajaa vanhempien autolla ja syö vanhempien ruokia ja flunssassa ollessaan ei osaa itse hakea lämmintä juomaa vaan eläkkeellä äidin täytyy viedä hänelle sitä "kun ei tuo lapsi osaa itse hakea? Eräs tuttuni on tällainen.

Narsisti, lyhyesti sanottuna.

Vierailija
6/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Maailmalla on paljonkin kulttuureja, joissa koko suku elää saman katon alla. Ehkäpä se ei koskaan ehdi hakemaan mitään kaupasta, jos vanhemmat ovat aamu aktiivisempia ja tuovat kaiken kaupasta kotiin kuten ovat aina tottuneet tekemään? En mäkään koskaan kieltänyt äiti vainaata tiskaamasta, eikä se sitä hommaa olis lopettanu, vaikka olisin mennyt "kieltämään". Parempihan se on että vanhukset jaksaa liikehtiä. Sitten kun eivät jaksa niin on kuolema lähellä.

Vierailija
7/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ainoa lapsi vanhemmilla.Jotkut silloin päätyvät tällaiseen farssiin.Kyllä yksikin äiti hyysäsi teinikakaroitaan kuin vauvoja.

Vierailija
8/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vähän ihmettelen. Äitinsä on vähän aikaa sitten päässyt eläkkeelle (melko pieni eläke) ja melkein 70 v isä käy vieläkin töissä vaikka voisivat nauttia elämästä eläkkeellä.

Mietin miten tuollaisessa tilanteessa lapsi ikinä aikuistuu? Vaikka saisi asua vanhemmilla ilmaiseksi niin minusta 30 v lapsen pitäisi ainakin maksaa omat ruokansa ja auton bensakulut ja osata itse hakea juomista.

Ap

Vierailija
9/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy.

Vierailija
10/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti, lyhyesti sanottuna.

No eihän siinä mitään pahaa tai vaarallista ole. Paljon pahempaahan jos vetäisi jotakin kannabishuumeita.

Vierailija
11/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainoa lapsi vaan kyseisellä lapsella on pari isompaa sisarusta jotka asuvat omillaan.

Ap

Vierailija
12/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä henkilö ei ole ulkomaalainen vaan ihan suomalainen nainen, eikä ole narsistisen oloinen.

Ap

Vierailija
13/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun kävin heillä kylässä niin tuon lapsen äiti sanoi "no pitää viedä lapselle lämmintä vettä kun ei itse osaa hakea". Itse olen nuorempi kuin tämä 30 v vanhempien luona asuva. Luultavasti äiti tiskaakin lapsen ja koko perheen astiat.

Ap

Vierailija
14/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän asuu tuon ikäisenä vanhempien luona?

Vierailija
15/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eno oli tuollainen. Varmaan moni aapenkaltainen paheksui. Oikeasti kyse ei ollut narsistista eikä edes passuuttamisesta, vaan siitä yksinkertaisesta tosiasiasta, että kenelläkään perheestä ei ollut liikaa rahaa, mutta vanhassa maalaistalossa oli yllin kyllin töitä kolmen jakaa, vaikka kaksi heistä oli eläkkeellä ja kolmas kävi muualla töissä. Yhdessä se homma pyöri.

Työnjako oli toki olemassa. Äiti laittoi ruokaa, tiskasi ja pyykkäsi, poika lämmitti taloa, piti puukeskuslämmitydkattilassa klapeja, tki lumityöt ja pihatyöt ja vanha vaari - niin, no sen elämästä viimeiset 30 vuotta taisi kulua siihen, että se yritti hengittää, vaikka kukaan meistä muistä lähisuvussa ei sitä tajunnutkaan - ois kyllä pitänyt, koska nuorena tuberkloosin sairastaneella ei edes ollut kuin toinen keuhko ja siinäkin oli homepölyongelmaa maataloustöistä.

Ja sanon nyt sekin, että vaikka mun poikani on muuttanut jo pois kotoa, hän tulee tänne sairastamaan jos on oikein kipeä. Ja kyllä meillä sairaalle viedään lämmin mehumuki käteen, on se sitten poika tai äiti tai isä.

Vierailija
16/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se on ihan ok jos myös lapsi osallistuu talouden kustantamiseen ja kotitöihin. Mutta tämä lapsi ei maksa yhtään asumisestaan. Kuulin sen hänen äidiltään. Ja en tiedö maksaako bensastakaan yms. Saattaa olla jotain lievää (huom: lievää) mt-ongelnaa mutta se ei minusta oikeuta siihen että saa olla ihan TÄYSIN ilmaiseksi. Toki huolenpito on hyvä asia mutta minusta tässä se menee ehkä jo liian pitkälle.

Ap

Vierailija
17/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyseinen lapsi erosi alkusyksyllä miesystävästään mikä on ymmärrettävästi hirveä kokemus. Mutta minusta vähän outoa jos sen jälkeen jää ilmaiseksi vanhemnille asumaan puoleksi vuodeksi eikä aikomustakaan muuttaa omilleen...

Ap

Vierailija
18/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on sen vahnemmille ok niin saahan se kotonaan asua? Tätäkö järjestelöy sinä et nyt sitten kateuksissasi hyväksy? Oletko kiinnostinut siitä miehestä silleen? Anna pyllyä.

Vierailija
19/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole siis mies vaan nainen. Minua vaan ihmetyttää tuo kun mitäs sitten kun vanhemmat esim. Kuolee?

Ap

Vierailija
20/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin se on ihan ok jos myös lapsi osallistuu talouden kustantamiseen ja kotitöihin. Mutta tämä lapsi ei maksa yhtään asumisestaan. Kuulin sen hänen äidiltään. Ja en tiedö maksaako bensastakaan yms. Saattaa olla jotain lievää (huom: lievää) mt-ongelnaa mutta se ei minusta oikeuta siihen että saa olla ihan TÄYSIN ilmaiseksi. Toki huolenpito on hyvä asia mutta minusta tässä se menee ehkä jo liian pitkälle.

Ap

Maailmalla on ihan yleistä, että asutaan kotosalla naimisinmenoon asti tai jopa sen jälkeen. Veikkaisin, että nuo vanhemmat tykkäävät auttaa lastaan tai passata tätä. Kyllä oikeasti jokainen osaa lämmintä vettä hakea, mutta jotkut vain tykkäävät passata läheisiään, ei sen kummempaa.

"mutta se ei minusta oikeuta siihen että saa olla ihan TÄYSIN ilmaiseksi. Toki huolenpito on hyvä asia mutta minusta tässä se menee ehkä jo liian pitkälle." Kuulutko ap sinä tuohon perheeseen? Jos et, niin sinulla ei ole sananvaltaa siihen, piten heidän pitäisi elää. Ei ole yhtä ainoaa tapaa nauttia elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä