Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatko seksiä miehesi kanssa, vaikka sinua ei pahemmin huvittaisikaan?

Vierailija
16.04.2006 |

Miten virittäydyt touhuun? Mitä yleensä silloin teet?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yeensä onneksi huvittaa, ei aina ja silloin yritän miettiä kaikkea millä yleensä sytyn.

Vierailija
2/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis mieli tekee mutta ei miestäni. Jos en nai sen kanssa niin en saa ollenkaan, vieraissakaan en viitsi käydä.

Pistän silmät kiinni, kuvittelen miehen tilalle jonkun muun anna mennä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteen kannalta hyvä. Eikä se nyt niin kauaa kestä ja joskus innostuu itsekin " vahingossa"

Vierailija
4/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä itsekin jossain vaiheessa innostuu vaikka aluksi ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.

Vierailija
5/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa. No tänään oli touhuttu jo kerran ja meni parisen tuntia, kun mies alkoi ehottelemaan ja riisumaan housujani. Estelin, ja ei minua muka haluttanut...no toisin kävi :)

Vierailija
6/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina jaksa kiinnostaa, mutta koska tykkää toisesta, niin haluaa tehdä tällaisiakin palveluksia. =)

Vierailija
7/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen muuttanut ulkonäköäni miehen mieleiseksi

Vierailija
8/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä annan vaikka ei huvittaskaan mutta toisinaan kysyn kauniisti että jaksatko venata huomiseen tai jos huonolla tuulella ollu niin saattanu sanoo et vedä käteen

Vierailija
9/27 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ehkä joillekin miehille, mutta itse en tuota allekirjoita.

Vierailija
10/27 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noo joskus kyllä harrastetaan seksiä vaikka mua ei haluttaisikaan..ei se mua millään tavoin haittaa.. eikä mieheni mua siihen pakota vaan mä saan aina tietty päättää..

Vierailija
11/27 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/27 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se, ettei erityisemmin huvita, tarkoittaa lähinnä sitä etten jaksa panostaa omaan orgasmiini, enkä jaksa antaa suuseksiä (enkä myöskään vastaanottaa sitä).

Jos sattuisin olemaan aivan kuolemanväsynyt, luulen että seksi siirtyisi sitten seuraavaan päivään. Tai aamuun. Näin ei ole vielä käynyt, mutta luulisin senkin olevan joskus edessä.

Vierailija
13/27 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se, ettei erityisemmin huvita, tarkoittaa lähinnä sitä etten jaksa panostaa omaan orgasmiini, enkä jaksa antaa suuseksiä (enkä myöskään vastaanottaa sitä).

Jos sattuisin olemaan aivan kuolemanväsynyt, luulen että seksi siirtyisi sitten seuraavaan päivään. Tai aamuun. Näin ei ole vielä käynyt, mutta luulisin senkin olevan joskus edessä.

Vierailija
14/27 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selviäisin koko elämäni ilman seksiä.

Vierailija
15/27 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajattelin palkita mieheni kun sain nukkua kahdet päikkärit ja hän siivosi talon ja hoiti toisen lapsen kun minä nukuin vauvan kanssa:)

Vierailija
16/27 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vastenmieliseltä tunnu - eikä tarvita liukkareita. Yleensä alkaa sitten seksin jälkeen haluttaakin. Jos en hirveästi halua, niin saatan joskus vain ottaa suihin tai hoidella käsin.

Vierailija
17/27 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosilla sattuu olemaan miehenä Mies eikä mikään elukka, jolle omien kassien tyhjentäminen on tärkeintä maailmassa.

Vierailija
18/27 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas vähissä naisten kunnioitus itseään kohtaan!

Vierailija
19/27 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä on taas vähissä naisten kunnioitus itseään kohtaan!

Vierailija
20/27 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hieroo hartioita ja muualtakin niin kauan kuin haluan. Hän on todella hyvä hieromaan. Siitä hyvästä hän saa edetä vähän pidemmällekin. Mutta saa luvan olla aika nopea, että pääsen nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi