Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle jäi vuokran, ruuan ja laskujen jälkeen ylimääräistä käyttörahaa tälle kuulle 800€, miten hemmottelisin itseäni?

Vierailija
01.02.2018 |

Ja ruokakulut on siis laskettu etukäteen pois.

Eli 800€ vain minua varten. Lapsia tai lemmikkejä ei ole.

Mitä sinä tekisit?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästä lämpimään...

Vierailija
2/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan säästäisin koska 800e on aika vähän. Sitten kun se on vähintään triplaantunut, niin lentokone persiin alle ja matkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin skumppaa, mansikoita ja suklaata, vuokraisin pari hyvää elokuvaa ja loput laittaisin säästöön :)

Vierailija
4/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se heti tuhlata? Osta suklaapatukka.

Vierailija
5/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin, että olisi joskus ihan oikeasti vähän enemmän. Mutta jos nyt ihan väkisin raha polttelee tilillä, niin sitten ryyppäisin. Se on kuitenkin vähän kuin laittaisi rahaa pankkiin.

Vierailija
6/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaisin. Ihminen pysyy parhaiten köyhänä tuhlaamalla rahaa.

Vierailija
7/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä jotain keksit.

Vierailija
8/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Fiskarsia, Marimekko, Konetta, Elisaa, Fortumia tai jotain muuta kotimaista yhtiötä nettipankistani kaikilla kahdeksansatasilla (tai ainakin viisisatasilla), jotka saan säästöön ja ainakin niin pitkää kunnes mulla olisi kymppitonni osakkeissa. Sen jälkeen jatkaisin niiden osingoilla samaa säästämistä ja alkaisin käyttää viisisataseni ja kahdeksansataseni hemmotteluun ja kun useampi kymppitonni osakkeissa niin alkaisin käyttää jo osan osingoistakin hemmotteluun. Loput jättäisin kasvamaan edelleen niin että minulla olisi sitten perhevaiheessa varaa elää normaalisti ja vähän keventää työelämästä, viimeistään eläkkeellähän tulot sitten putoavat joten silloin on aikaa ja vähemmän tuloja ja sitä varten kannattaa säästää.

Vierailija
9/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidelläkympillä viskiä, loput osakkeisiin.

Vierailija
10/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 e säästöön.

200 eurolla uusisin vaatteita ja kenkiä. (Joka kuukausi jotain uutta)

Vierailija
11/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jääkaappi täyteen herkkuruokia (varmaan n. 100-150 jos olet sinkku) ja loput SÄÄSTÖÖN.

Vierailija
12/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 800€ on sulle paljon, niin laittaisin säästöön. Toi jääkaappi täyteen herkkuja oli kyllä hyvä.

Vierailija
13/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, oon vaan vähän kade terv. vuokran ja puhelin ym laskujen jälkeen tässä kuussa jää n. 300€ ja sillä pitää pärjätä. On hienoo olla opiskelija!

Vierailija
14/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ainakin säästöön tulevia eläkepäiviä varten, sillä nykyisen kaltaista eläkejärjestelmäähän ei ole enää olemassakaan 30 vuoden päästä. Eläkeikä on varmaankin silloin nostettu 80 vuoteen, jonka jälkeen jätetään omien säästöjen varaan.

Vierailija
15/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoito tai joku vastaava ja loput säästöön vaikka matkaa varten.

Vierailija
16/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kävisin jossain ihanassa hemmotteluhoidossa, vaikka kuumakivihieronnassa näin talvella. Sen jälkeen sitten kotiin ja vaikka leffaa katsomaan. Vähän herkkujakin ostaisin, ehkä viinipullon. Ja minä kun olen käsityöihminen, niin ostaisin jotain ihanaa lankaa myös, vähän kalliimpaa. Loput menisi sitten säästöön. 

Vierailija
17/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin teatterissa, nauttisin jotain herkullista jossain kivassa paikassa. Hierontakin tuntuisi hyvälle. Valmistaisin kotiinkin jotain sellaista ruokaa, mitä normisti en raaskisi.

Loput säästäisin matkaan.

Nämä ehdotukset siis hemmottelua varten, toki säästäminen järkevää, mutta kysyikö ap sitä?

Vierailija
18/18 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlataan se yhdessä, soita heti.