Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joillakin vielä hyvää innostavaa seksielämää oman puolison kanssa kymmenenkin yhteisen vuoden jälkeen? Oletteko te hirmu hyvännäköisiä ...

Vierailija
01.02.2018 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halu ja intohimo ole pelkästä ulkonäöstä kiinni vaan kemiasta 2 ihmisen välillä.

Vielä yli 30v jälkeenkin himoitsen rakastani ja hän minua. Ok, on hän mun silmissäni  kyllä komea mutta muut varmaan näkisivät harmaaketun jolle keskivartaloonkin on kehittynyt tuota elintasoa;) Silti hänen lähellään kihelmöi ihanasti ja pelkkä katse saa perhoset vatsaan

Vierailija
2/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteisiä vuosia takana 28. Seksi on edelleen hyvää ja innostavaa :) Ei olla mitenkään erityisen hyvännäköisiä (eikä muutenkaan ulkonäkökeskeisiä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ollaan.

Vierailija
4/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Mä otan mun ukkelin just silloin kun Mä haluan. Kauniita.. miten määrittelet? Jos painoa meinaat niin sitä on parin muksun jälkeen ihan tarpeeksi.. ja alkaa toi ukkokin jo lihoamaan.

Vierailija
5/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ja yhteisiä vuosia takana reippaat 30. Seksi on toistaiseksi vain parantunut ajan kuluessa. Ei me mitään erityisen hyvännäköisiä olla, hyväkuntoisia ja liikunnallisia kylläkin. 

Vierailija
6/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonako on subjektiivista tiettyyn rajaan asti, eika se ole pitkissa parisuhteissa avain onnelliseen seksielamaan. Nuorillakin (jopa alle 30v) on helposti 10v suhteita eika seksielama siina kohtaa ole viela ongelma suuntaan tai toiseen ian puolesta.

Ian taittuessa keski-ikaan (sovitaan vaikka 45v) tulee yha tarkeammaksi erityisesti miehilla elintavat ja miten mies panostaa itseensa ja omaan hyvinvointiinsa. Asiat mitka 10v aikaisemmin eivat olleet niin nokonuukia ruokavalion, liikunnan tai levon suhteen alkavat painaa. Uusia elintapoja ei opita viikossa tai kuukaudessa joten on ensiarvioisen tarkeata etta nama opitaan nuorempana 10v aikaisemmin. Kun elintavat ja terveys ovat kunnossa riittaa kiinnostusta panohommiin, oli kyseessa sitten oma vaimo tai rakastajar.

Vierailija
7/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta toki täytyy olla rehellinen ja myöntää, että vaatiihan se seksielämän vilkkaus myös ’työtä’ ja kompromisseja vuodesta toiseen.

Aika ja tilanteet täytyy etsiä aktiivisesti (meillä kolme harrastavaa teiniä, joten aikanharvpin on talo tyhjä tai vapaailta.

Suosittelen omia pieniä seksilomia.

Usein täytyy vaan jättää jotain tekemättä (kotihommia tai vaikkapa kirjan lukeminen) kun on sopiva momentum

Joskus antaa vaikkei itseä juuri niin hirveästi haluttaisikaan.

Ulkonäkö: emme kummatkaan ole olleet mitään luokkamme valioyksilöitä, varsin taviksia vaan, Usein jätän meikkaamisen väliin jne. Mutta sen verran katson että olen myös kotona siisti ja ’ehjin vaatteisiin’ pukeutunut :)

Vierailija
8/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v yhdessä ja seksielämä vilkasta ja tyydyttävää. Mies on muuttunut kuumasta pitkästä, tummasta ja komeasta nuorukaisesta charmantiksi hieman harmaantuneeksi herrasmieheksi. Itse olen aina ollut hyvin tavallisen näköinen ja hieman on kiloja tullut lisää. Pään sisältö ja rakkaus tässä seksissä ratkaisee.

Vierailija
9/12 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yli 40 vuotta ollaan harrastettu useampi kerta viikossa. Ei todellakaan olla hyvänäköisiä, muuten kuin sängyssä pimeässä. Silloin tuntuu, että molemmat ovat yhtä nuoria ja kiihkeitä kuin tavatessa.  Jutta höpisi jotain tantraseksistä.  Meillä on aina ollut jotenkin maaginen yhteenkuuluvuus ja läsnäolo toistemme kanssa.  Nuorena maattiin sylikkäin tuntikaupalla ja vieläkin nukahdetaan joka ilta joko lusikkaan tai vaimo selällään minä kyljessä pitäen kättä  korkean häpykummun päällä.  Minusta tämä on jotenkin maagista, ei voi ymmärtää. Olen nimittäin aika yksinäinen susi ja omantien kulkija.

Vierailija
10/12 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu yli kakskytä vuotta ja välillä on villiä ja viriiliä touhua makuukamarissa ja sen ulkopuolella. Sitten on taas vuodenkin huonompia kausia.mutta jos niistä pääsee yli niin on taas menoa luvassa. Pitää jotenkin molempien ymmärtää toista ja auttaa vaikeuksien yli.

Vierailija
11/12 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotta takana. Yhä rakastamme ja rakastelemma pari kertaa viikossa. Kukaan ei ole hurjan kaunis tässä iässä.

Vierailija
12/12 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä, mutta syy ei ole ulkonäössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme