Naisystäväni on aina vailla seksiä
Onko teillä muilla sellaista tilannetta, että kohtuus ei riitä enää petipuuhissa? Joudun naimapuuhiin jopa päivittäin. Haluaisin itse olla rauhassa ja ehkä hieman hellyyttä, mutta jatkuvat seksivaatimukset ahdistavat.
Kommentit (10)
Laita tähän yhteystiedot.
Saatan pystyä auttamaan.
Kerran päivässä ei ole ainakaan kohtuuton, jos sinulla kuitenkin seisoo päivittäin? Monille vähän vanhemmille miehille kerta päivässä on kyllä maksimi, joten vaatiminen sitä useammin on kohtuutonta.
Eikö naisesi runkkaa?
Itsehän panisin kuin pupu jos en runkkaisi 2x päivässä.
Minulla on samanlainen ongelma. Haluan joka päivä mutta mies vain kerran tai kahdesti viikossa.
Masentavaa. Harmi että rakastan miestänu joten en halua pettää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samanlainen ongelma. Haluan joka päivä mutta mies vain kerran tai kahdesti viikossa.
Juu. Seurannut keskusteluja pitempi aikaisesti. Paljon sellaista, että halut ei kohtaa parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vibra on kyllä hyvä ja seksuaaliterveys tärkeää. Pidä huoli että hoidat itseäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vibra on kyllä hyvä ja seksuaaliterveys tärkeää. Pidä huoli että hoidat itseäsi!
Mulla se ei riitä. Haluaisin antaa meille molemmille hyvän olon. Pelkkiä lelujen käyttö ei poista läheisyyden kaipuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se ei riitä. Haluaisin antaa meille molemmille hyvän olon. Pelkkiä lelujen käyttö ei poista läheisyyden kaipuuta.
Olet vastuussa vain omasta orgasmistasi. Älä sotke tähän mitään hempeilyä. Pillu kiittää!
Tarjoa naisellesi oikein kunnon pyllyseksiä.
Jätä se siika!