Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena miehenä kaljuuntuminen on varmaan pahinta mitä voi olla :(

Vierailija
31.01.2018 |

Kokoajan joutuu olemaan häpeän kohteena ja ihmiset vilkuilevat sinua. Masentavinta että naiset eivät kiinnostu sinusta enää seksuaalisella tai romanttisella tavalla :(

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin äkikseltään noin tuhatmiljoonaa pahempaa asiaa.

Vierailija
2/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen nuorena naisena on vielä pahempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt kaljuuntumista miehillä mitenkään haittaavana, se on niin yleistä. Vain ulkonäköpiirre.

Vierailija
4/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä pitänyt kaljuuntumista miehillä mitenkään haittaavana, se on niin yleistä. Vain ulkonäköpiirre.

No ulkonäköhän sen viehättävyyden määrittelee melkeinpä kokonaan, myös miehenä

Vierailija
5/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi käyttää perukkia, vaikka hän siitä paljastuisikin olisi se ihmisten mielestä enemmän hyväksyttävää naisilla 

Vierailija
6/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta syöpä nuorena on pahempi. Tai vanhanakin. Myös paha ihottuma on pahempi. Tai syntyä isis-perheeseen.. Että ei, en ole samaa mieltä.

Vierailija
7/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa millin siilitukan, eikä yritä peitellä kaljua. On tosi hyvän näköinen. Se on sitä paitsi muotiakin ja tosi helppohoitoinen.

Ap:n ongelma on nyt jossain muualla. Jos hän yrittää peittää kaljua kasvattamalla sivuhiuksia, niin sitten on kyllä aikas ruman näköinen kampaus.

Vierailija
8/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena impotettiintuminen.

Vierailija
9/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Näin minäkinaikanaan nuorena ja lyhyeksi (yli kymmenen senttiä mm. omaa isääni lyhempänä) miehenä hetken luulin. - Kunnes oivalsin, että jos huonoimmat piirteeni minussa on kaljuuntumiseni tai se, että olen keskivertoa lyhyempi mies, niin tämä sopii minulle erinomaisesti. - Miksikö? - Koska tuskin oikeasti haluaisin itselleni sellaista kumppania, joka kokisi ne kaikkein vastenmielisimmiksi piirteiksi, koska fiksumpi nainen kuten mieskin tietää, että kumpikaan ei  välttämättä ole oma valinta. - Pituus tuskin koskaan ja toki kaljun voi aina peittää, vaikka sitten peruukilla, jos oikeasti kokee tarvetta. 

Toisaalta sellainen nainen, joka kokee edellä mainitut -kajuuntumisen ja lyhytkasvuisuuteni huonoimmaksi piirteikseni, niin saattaisi sopia oikein hyvin ja erinomaisesti, koska paljon paljon ikävämpiä ja tylsempiäkin asioita voisi olla, josiat häneie pitäisi tai voisi sietää lainkaan miehessä.- Ja, jos minä sattuisin niistä pitämään ja nauttimaan, kuten nyt vaikka lukemisesta liikunnasta ja itseni haastamisesta. Myös läheiset  ihmissuhteet ovat minulle tärkeitä.

Tai vaikka se, että pääsen säännöllisen epäsäännölisesti reissuun, joko kotimaassa tai ulkomailla  Vai muutaman esimerkin antaakseni, mitä ovat osa minua  Mutta kuten sanottu, mahtaisinko oikeasti olla valmis luopumaan näistä viimeki mainituista jostakin, siksi että ne ovat enempi vähempi minusta itsestäni kiinni ja päätettävissä; e. uskon voivani niille ainakin jotain. - Ja hän ei jostain syystä niistä pitäisi.     

Vierailija
10/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan paha kun pitää tukan lyhyellä sängellä tai jopa kaljuna. Itse olen aina tykännyt kaljuista miehistä, enkä voisi kuvitella olevani minkään liehuletin kanssa.

Vierailija
11/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitukkaa vaan kehiin. Siitä tulee sitten pikkuhiljaa SUN juttu ja osa sun identiteettiä. Kaikki tuntee sut siilitukkana. Se on oikeasti siistin näköinen. Se Englannin prinssikin on nyt tyylikkäämpi. Ei hiukset sitä komistaisi yhtään. Ihan sama minkä mallinen pää on, hiukset on liian mainstream.

Vierailija
12/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen itsessään ei ole paha juttu ollenkaan, mutta naisten reaktiot siihen on sitäkin kirvelempiä.

Vierailija
13/36 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaljuuntuminen on naiselle vakavampi asia, kun vertaistukea on saatavilla paljon vähemmän. Lisäksi jos pitäisi valita normaalimittaisella peeniksellä varustettu kaljuuntuva mies tai mikropeniksellä  ja Pete Parkkosen kutreilla varustettu mies, niin kyllä mä opettelisin pitämään kaljusta. Tarinan opetus on siis että AINA löytyy joku jolla asiat on huonommin. Eli hymyä huuleen ja positiivisen kautta!

Vierailija
14/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ulkonäköhän sen viehättävyyden määrittelee melkeinpä kokonaan, myös miehenä

Vain pinnallisten ihmisten maailmassa.

Vierailija
15/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi käyttää perukkia, vaikka hän siitä paljastuisikin olisi se ihmisten mielestä enemmän hyväksyttävää naisilla 

Sanoisin että enemmän se peruukki herättää uteliaisuutta kuin hyväksyntää.

-kokemusta on -

Vierailija
16/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tuijota sua kaljun takia. Jos tuijotetaan se, on sen takia mikä on kaljun alapuolella, eli ilmeisesti hermaanikiharat tai ohut hapsuinen takatukka. Se on se mikä sulta vie mahdollisuuden saada naisia. Lisäksi tuokaan ei oikeastaan vielä riitä tuijottamiseen, vaan luultavasti olet sen lisäksi vielä huomattavan epäsiisti tai kummallisissa vaatteissa. Ja tuijotat itse ihmisiä kiiluvalla katseella joka syntyy sen seurauksena että olet lukenut läpi kaikki Red pill -sivustot, kahteen kertaan.

Vierailija
17/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ihmettä. En ymmärrä, miksi miehet näkee kaljuuntumisen niin kauhean vakavana asiana. Itse kuolaan työpaikalla kahta miestä, molemmat kaljuja. Miksikö kuolaan? Koska he ovat perus kohteliaita ja hymyilevät kun kävelee vastaan. Thats it. Toinen on pitkä ja treenattu, ja toinen on lyhyt ja omaa hieman ylipainoa. Itse tykkään kaljuista miehistä, mutta tykkään myös hiuksillisista. :D Eli summa summarum: ulkonäöllisesti kaikki käy, kunhan päänupin sisältö on kondiksessa.

t. N24

Vierailija
18/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta just kalju on ihana! Pään pitää olla ihan sileä - korkeintaan millin siili. Tunnen monia muitakin naisia, joita viehättävät nimenomaan kaljut miehet.

Asioita, joihin voit itse vaikuttaa:

- hoidetut hampaat, muista hymyillä!

- siisteys ja puhtaus, hyvä tuoksu

- kivat vaatteet

- sporttinen olemus: jos et vielä harrasta urheilua niin aloita nyt

Taatusti löydät kumppanin kun nuo asiat ovat kunnossa ja olet muuten mukava ja reilu tyyppi!

Vierailija
19/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa niitä kauneimpia naisia niin ota vähemmän kaunis. Kyllä heitäkin vit****aa olla epätäydellisiä ulkomuodoltaan. Kaikki tahtois olla kauniita/komeita mutta niin ei vaan ole.

Vierailija
20/36 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai meneekö neliraajahalvauksen edelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi