Nuorena miehenä kaljuuntuminen on varmaan pahinta mitä voi olla :(
Kokoajan joutuu olemaan häpeän kohteena ja ihmiset vilkuilevat sinua. Masentavinta että naiset eivät kiinnostu sinusta enää seksuaalisella tai romanttisella tavalla :(
Kommentit (36)
No ei kyllä ole. Paljon pahempaa olisi vaikka sairastua tai vammautua vaikeasti. Pää pystyyn nyt ap :)
Yksinihanimmista ja hauskimmista miehistä, joita olen tavannut oli kalju jo 25-vuotiaana. Hänellä vaan oli niin paljon vientiä, etten ehtinyt mukaan, kun oli jo varattu. Nykyään ollaan ystäviä, myls vaimonsa kanssa ja edelleen hän on fantastinen tyyppi. En ole koskaan edes ajatellut, että hänellä on kalju, se nyt vaan kuuluu tälle miehelle.
Se nyt on vaan totuus, että suurin osa naisista ei pidä kaljuista miehistä, varsinkaan pälvikaljuista. Totuus on myös se vertailun vuoksi, että suurin osa miehistä ei pidä lihavista naisista. SILTI! Sekä kaljuille miehille, että lihaville naisille löytyy omat kannattajansa! Näitä kannattajia on vain vähemmän, mutta silti heitä ON.
Vierailija kirjoitti:
Siilitukkaa vaan kehiin. Siitä tulee sitten pikkuhiljaa SUN juttu ja osa sun identiteettiä. Kaikki tuntee sut siilitukkana. Se on oikeasti siistin näköinen. Se Englannin prinssikin on nyt tyylikkäämpi. Ei hiukset sitä komistaisi yhtään. Ihan sama minkä mallinen pää on, hiukset on liian mainstream.
Sellainen kananmunanmuotoinen pää karvattomaksi ajeltuna on huomiota herättävän näköinen.
Ja ap:ko ei valitsisi mielummin normaalitukkaista naista kaljun/peruukkia käyttävän naisen sijaan? Vastaa rehellisesti ja mieti sitten onko oma rutinasi oikeutettua.
Kyllähän Englannin prinnsitkin kelpaa naisille vaikka geeneissä on varhainen kaljuuntuminen.
No kyllä on pienet murheet elämässä, jos tuo on pahin ongelma 😂
Oma ukkoni on alkanut kaljuuntumaan jo vissiin reilu parikymppisenä (nyt 36), en itse asiassa edes tiedä, kun ei olla silloin tunnettu. Ja eipä tuo nyt niin tunnu haittaavan, pääsääntöisesti pitää kaljuna, välillä kasvaa sellainen pieni sänki, jos ei viitsi sheivata. Ei ainakaan minulla ole vaikuttanut romanttiseen kiinnostukseen eikä ilmeisesti entisilläkään naisystävillä, koska en nyt hänen ens kumppaninsa ole.
Pieni muna on pahempi.
T: Pienimunainen
Ei sinun tarvitse miellyttää maailman kaikkien naisten silmää. Siihen ei pysty kukaan, oli tukkaa tai ei.
AP:lla taitaa olla aika masentavan tylsä elämä kun ehtii kytätä muiden hiusrajoja ja ongelmia
Vierailija kirjoitti:
AP:lla taitaa olla aika masentavan tylsä elämä kun ehtii kytätä muiden hiusrajoja ja ongelmia
Ap on asperger elämäntapatyötön ja alkoholisoitunut mies, joka on tehnyt kaljuudestaan itselleen maailmanselityksen. _Kaljuuden_ takia hän ei saa naista, vaikka sitä ennen on pitkä lista paljon painavampia syitä, joista se selitys löytyy. Jos lähdetään ihan vaikka liikkeelle tuosta aspergerin syndroomasta....
Minulla alkoi kaljuuntuminen n.17vuoden iässä... siitä lähtien olenkin sitten saanut kuulla erilaisia "vitsejä" hiustyylistäni armeijassa/koulussa/työpaikoilla/harrastuksissa jne. Näin se vaan menee... On kuitenkin totta, että ihaniakin naisia löytyy, siis niitä, jotka eivät tuosta hiusmuodista niin välitä, vaan näkevät syvemmälle. Naisten suhteen sinun ei siis kannata vaipua "synkkyyteen"...
Vierailija kirjoitti:
No mitäs ihmettä. En ymmärrä, miksi miehet näkee kaljuuntumisen niin kauhean vakavana asiana. Itse kuolaan työpaikalla kahta miestä, molemmat kaljuja. Miksikö kuolaan? Koska he ovat perus kohteliaita ja hymyilevät kun kävelee vastaan. Thats it. Toinen on pitkä ja treenattu, ja toinen on lyhyt ja omaa hieman ylipainoa. Itse tykkään kaljuista miehistä, mutta tykkään myös hiuksillisista. :D Eli summa summarum: ulkonäöllisesti kaikki käy, kunhan päänupin sisältö on kondiksessa.
t. N24
Ymmärrän hyvin! Hyväntuuliset ja kohtelua miehet ovat ihania, hiuksista viis ( tai no, epäsiisti tukka olisi mulle turnoff, mutta kalju pää ei missäs tapauksessa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs ihmettä. En ymmärrä, miksi miehet näkee kaljuuntumisen niin kauhean vakavana asiana. Itse kuolaan työpaikalla kahta miestä, molemmat kaljuja. Miksikö kuolaan? Koska he ovat perus kohteliaita ja hymyilevät kun kävelee vastaan. Thats it. Toinen on pitkä ja treenattu, ja toinen on lyhyt ja omaa hieman ylipainoa. Itse tykkään kaljuista miehistä, mutta tykkään myös hiuksillisista. :D Eli summa summarum: ulkonäöllisesti kaikki käy, kunhan päänupin sisältö on kondiksessa.
t. N24
Ymmärrän hyvin! Hyväntuuliset ja kohtelua miehet ovat ihania, hiuksista viis ( tai no, epäsiisti tukka olisi mulle turnoff, mutta kalju pää ei missäs tapauksessa)
Kohteliaat miehet, piti sanomani! Autocorrect taas luulee tietävänsä paremmin...
Ei haittaa ollenkaan. Päinvastoin ajelin hiukset lyhyeksi ja nuorennuin ja ai että miten helppoa sitä sänkeä on hoitaa. Hikoilen myös eniten päälaelta, joten viilentää mahtavasti. Ja todellakin vielä jätän semmosen kunnon parran, niin kyllä naiset ja tytöt katsoo pitkään ja silläkin silmällä ;)
- kalju parrakas panomies 32
Näin on. Tosin tilanne on nyt hieman parempi kuin omassa nuoruudessani. Nyt voi leikata loputkin pois ja olla täyskalju, silloin aikoinaan ei ollut muita kaljuja kuin Urkki ja kaljua pilkattiin sekä kiusattiin. Tietenkään kaljuuntuvalla ja kaljulla ei nykyisinkään ole menestystä naismaailmassa ja kalju sopii toisille edes jollain tasolla, mutta toisille ei ollenkaan.